Eli olisin kysellyt, etenkin niiltä ketkä Helsingin alueella kysyy eli oletteko saaneet asuntoa alueelta kun olette sossutuilla?
Itse oon kohta vuoden metsästellyt uutta asuntoa paremmalla sijainnilla tuloksetta.
Asunnon saanti kun on sosiaalituilla?
8
198
Vastaukset
- lsdhflsdhli
olen 5v odottanut asuntoa eikä tipu.
- ....
.
- pitkäaikaistyötön_
15 vuotta olen jonottanut Helsingin kaupungin asuntoa tuloksetta.
Yksityisiltä turhaa edes yrittää, kun jokaiseen pieneenkin komeroon on aina 30-60 hakijaa, josta taatusti löytyy useampi työssäkäyvä, joten työttömien ja sos asiakkaiden hakemukset menevät suoran roskikseen.
- nknlmlm
Juu ja tänään kuulin että jos on sosiaalituilla niin kaupungista toiseen muuttoa jarruttaa sosiaalitoimi..eli ei tahdota toisen kaupungin pummeja..kylläpäs ärsyttää...
Eli ainoa mistä mahdollista saada on luultavasti VVO tai Sato ..- KöyttäJakoonPummeill
Kukapa haluaisi lisää sossupummeja elätettäväksi? Kustannus on kuitenkin vähintään 20000 euroa vuodessa laiskureitten elättämisestä.
- VttuKuVtuttaaa
Olen odottanu 22 vuotta kaupungin vuokra-asuntoa . Näyttää menevän asunnot pakolaisille, narkomaaneille. rikollisille ja yksinhultajille. Tavallista duunaria Helsinki monottaa päähän. Stna ku vtuttaa nuo sossupmmit.
- Varma vuokra?
Mut työtönhän saa asumistukee eli vuokran maksajana hän on varma tapaus?
ja sossuhan maksaa toimeentulotuki asiakkaan vuokran kokonaan?
Mikset kukaan halua vuokrata?- riippuu vuokrasta
Ei maksa sosiaalivirasto koko vuokraa. Siinä katsotaan kohtuulliset asumismenot jotka vaihtelevat paikkakunnittain. Mulla jää asumistuen jälkeen itselleni maksettavaksi noin 100€ vuokraa jonka maksan työmarkkinatuesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462