Tarja Turunen Kuninkaalliset häät ohjelmassa 21.5 tule yleisöksi

xriksu

9

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taria & marsu
    • AD 585
    • Voe ei...

      Tarjaa kuunnellessa tuli ikävä Metallican äijänköriläitä... Hetfield on esittänyt tätä niiiiiiin paljon TUNTEELLISEMMIN ja aidommin. Miksi tuota oopperakailotusta pitää tunkea joka paikkaan? Ei sovi tähän kappaleeseen. Tarjan "tavaramerkistä" eli savo-karjalaisesta englannin ääntämyksestä nyt puhumattakaan... Ja kuulosti vielä epävireiseltä. Taisi Tarjaa jännittää tämä erikoislaatuinen esiintyminen.

    • Imaru15

      Toivoisin että Tarja olisi esittänyt melkein ihan mitä tahansa muuta. Mutta ei. Kun hänen on ihan pakko saada laulaa näitä heviklassikoita, ilmeisesti todistaakseen olevansa NIIN heviä itse. Mutta ihan kamalaahan tuo on, ei siitä mihinkään pääse.
      Harmi, koska itsestä tuntuu että aina kun Tarja esiintyy tv:ssä, hän nolaa itsensä.

      • No johan on

        Aika löpinää taas. Hienosti suoriutui maamme eturivin laulutaiteilija taas. Kappaleen oli valinnut itse pastori, ei siis Tarja. Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs. Varsin tyylikäs onkin, jos vaikka nyt vertaisi näihin tankotanssijoihin ym. perässä hiihtäjiin. Kateus vie kalatkin vedestä näemmä taas.
        Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi.


      • Tyylikkyys ei auta
        No johan on kirjoitti:

        Aika löpinää taas. Hienosti suoriutui maamme eturivin laulutaiteilija taas. Kappaleen oli valinnut itse pastori, ei siis Tarja. Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs. Varsin tyylikäs onkin, jos vaikka nyt vertaisi näihin tankotanssijoihin ym. perässä hiihtäjiin. Kateus vie kalatkin vedestä näemmä taas.
        Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi.

        jos laulu menee vähän niinku ammu-vainaan nuotilla. Vain fakkiutuneimmat tarja-nistit pitävät kyseistä esitystä onnistuneena. Itsekin olen Tarja-fani, mutta en sävelkorvaton sellainen.

        Et selvästikään ole mikään varsinainen hevimusiikin harrastaja...


      • Jumpsis55
        No johan on kirjoitti:

        Aika löpinää taas. Hienosti suoriutui maamme eturivin laulutaiteilija taas. Kappaleen oli valinnut itse pastori, ei siis Tarja. Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs. Varsin tyylikäs onkin, jos vaikka nyt vertaisi näihin tankotanssijoihin ym. perässä hiihtäjiin. Kateus vie kalatkin vedestä näemmä taas.
        Mistä asti tuo typerä biisi on muuttunut heviklassikoksi. Täyttä skeidaa koko biisi.

        Tarja on erittäin tyylikäs ja kaunistuu vaan, totta. Maamme eturivin laulutaitelija, totta. Mutta silti tuo biisi menee metsään kuin vaan voi mennä, ei se tyylikkyys sitä muuksi muuta. Tarja olisi voinut pyytää itselleen paremmin istuvaa biisiä, mutta niin on kova luotto omaan tekemiseen että kritiikki itseään kohtaan unohtuu. Edellisen kerran kun Tarja esiintyi Suomen televisiossa esitys aiheutti myötähäpeää ja nyt taas. Tuosta tulkinnasta on hankala löytää mitään hyvää, lähinnä se on huvittava, mikä tuskin oli Tarjallakaan tavoitteena.


    • Jopa Johanna Kurkela
    • once vaan...

      #Tarja vaan aina kaunistuu vuosien saatossa ja on todella tyylikäs#
      Tää linee koko kinkerin pääasia...lauluista viis..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe