Olisin kyseistä pyörää hommaamassa ja onko mitään tyyppivikoja jne? Pyörä olisi käytetty, mutta huollettu. Ajoasento oli hyvä, ei semmonen Honda CBR 125 tyylinen istuma-asento.. Ja tankki on perhanan iso... :D Jos kyseinen pyörä tallissa, kokemuksia kiitos!
Kokemuksia Sachs XTC 125 kyykystä!
Ulinamies
4
283
Vastaukset
- SachsXTCrockzz
mulla on vm-07, mulla pituutta n.172cm joten pyörä on minulle vähän iso,onhan se muutenkin valtava kevariksi, mutta muuta vikaa en pyörästä keksi kuin kinkkisen jalan, ja pyörä sammui ennen joskus, mutta tyhjäkäynnin säädöllä siitä pääsin.
- SachsXTCrockz
kulkee noin 110-115 tasasella, eli ihan riittävästi :P
- SachsXTCrockzz
mikä vm. sulla ?
- SachsXTCrockzz
ai niin ja joidenkin osien saanti vaikeaa :/, minun piti tilata osia Saksasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472