Kiitos Maija Kerisalmi

Äippä+5 lasta+ukko

facebook kommenttisi olivat todella naulan kantaan osuneita.Kiitos niistä.Itse kolmea työtä tekevänä suurperheen äitinä todella suututtaa nämä loiseläjät
jotka sossun luukulta rahaa lappaavat.Hirttoköysi voisi todella tulla halvemmaksi niinkuin Maija kirjoittaa.
Suomesta olisi lakkautettava kaikki ilmaisen ruuan jakelu sillä nekin osaltaan
antavat ihmisille mahdollisuuden loisimiseen.
Ja sitten tämä asuntopolitiikka kenenkään kunnan tai kaupungin ei tulisi ottaa
asuntoihinsa yksinhuöltajia suurien kakaralaumojen kanssa sillä se jälki
minkä he jälkeensä jättää on kuvottavaa.
Seuraan tätä elämää aika läheltä lapsia on meilläkin mutta eivät he huuda ja kilju pihalla niinkuin erään yh-äidin kurittomat pennut.Paljon on mätää maassa nimeltä Suomi.Liian paljon työtä on vaan ei ole työhaluisia ihmisiä.

10

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakarat kuriin

      Mitä v----a tämä kirjoitus tekee päijät-häme-palstalla? Vai onko Kerisalmella jotain kytköksiä hämeeseen? Ja mikä ihmeen facebook-kirjoitus. En löytänyt hänen nimellään edes profiilia sieltä.

    • Oksettaa

      Hyvin liittyy.Päijät-Hämeen pikkukunnissa
      sossunluukku vuotaa.
      Toisille jaetaan rahaa juopoille,narkkareille ja niille saatanan
      luuseri yh-äideille.

      • kuiv-akka

        Minä olen yksi "saatanan luuseri yh-äiti", mikäli sinun mielestäsi yksinhuoltaja-äiti on automaattisesti luuseri. Enpä ole sossunluukulla koskaan käynyt enkä tukia hakenut. En liioin ole juoppo enkä narkkari.

        Sen sijaan tiedän kyllä monta sellaista perhettä, jossa on isä, äiti ja lapset - ja silti perhe käy sossunluukulla. En minä heitä tuomitse siitä.

        On vain tuo sinun typologisointisi niin ärsyttävän kapea-alaista.

        Paremmin minä lapsen kanssa yksin pärjään kun ei tarvitse äijää elättää.

        Siis, "luuseri" eri tarkoita samaa kuin "yh". Ja toiseksi; on myös yh-isiä.

        "Luuseri" sanan etymologian voit tarkistaa esimerkiksi wikipediasta.


      • etoo noi jutut....

        Tyhjänpäiväinen höpöttäjä, joka ei tiedä asioista yhtään mitään.


      • Perusduunari87

        oksettaa kaikki työikäiset immeiset jotka ovat sairaseläkkeellä.
        sellasille luusereille pitäis laittaa töitä jota ne pysttt tekemään,
        ainakin jos on psyyke ongelmainen niin voi tehdä fyysistä työtä.


      • Kikikoivisto
        Perusduunari87 kirjoitti:

        oksettaa kaikki työikäiset immeiset jotka ovat sairaseläkkeellä.
        sellasille luusereille pitäis laittaa töitä jota ne pysttt tekemään,
        ainakin jos on psyyke ongelmainen niin voi tehdä fyysistä työtä.

        Opettele
        kirjoittamaan.
        Taidat itse kuulua joukkoon
        kun noin hanakasti
        heitä puolustat.
        Ajatuksesi ovat omiasi tai muiden
        Mutta kuule opettele kirjoittamaan.


    • Perusduunari56

      Nyt sitä sontaa sataa.Jos yh-äiti kuuden kersan ja seitsemäs mahassa tarvitsee kunnasta
      asunnon niin se kyllä järjestyy ja kaikki apu siellä ramppaa
      sossunakkaa ynnä muuta äiti ei muuta kuin löhöö himassa kersat tekee pahojaan.
      Kyllä vittu kyrsii tollanen.Tollasilta lapsentekokoneilta värkit veks ja lapset huostaan.
      Tällänen perusduunari ei oikeen ymmärrä tätä yhteiskuntaa
      miks kaikki pitää saada yhteiskunnalta?Lapsilisät veks,kotihoidontuki veks,päiväkodit lakkautettava turhia rahanpolttopaikkoja.Jos lapsia pykää maailmaan niin kyllä ne on hoidettava niin ne on ennenkin hoidettu.Kaikki äitiyislomat ja isyysvapaat ynnä muut kouhotukset pois niin kyllä rahaa säästyy.

      • lapseton

        Kyllä niitä huostaanottoja on tehtykin. No joo osittain kirjoittajan kanssa samaa mieltä mutta vähän enempi jäitä hattuun...


    • ei rasismia

      Jaahas, taas yksi kiusaaja on viestiketjun aloittajana. Kyllä suvaitsemattomuus on lisääntynyt viime vuosien aikana hurjasti, kun tämmöisiä hirttoköysi-vihapuheita niin viestiketjun aloittaja kuin Maijakin päästelevät suustansa ja vielä ylistetään niitä. Ihan tiedoksi vaan, että mä tiedän monta syrjäytymisvaarassa olevaa tai syrjäytynyttä nuorta, joissa suuri syy syrjäytymiskierteeseen on koulukiusaaminen ja se, että sitä vähätellään ja hyssytellään koko ajan. Kaiken lisäksi kiusatuilla ei ole riittävästi sallittuja keinoja puolustautua kiusaajia vastaan ja koululla myös on aivan liian vähän oikeuksia puuttua kiusaamiseen ja häiriköintiin.

      • ei rasismia

        Ja samoin viranomaisille on annettava lisää valtaa puuttua kiusaajien ja häirikköoppilaiden huonoon käytökseen. Sekä kiusattujen vanhemmilla pitää olla nykyistä enemmän oikeuksia puuttua lastensa kiusaajien käytökseen.

        Rikosvastuun ikäraja laskettava 15 vuodesta 12 vuoteen ja kiusaaminen kriminalisoitava ja rangaistusasteikko määräydyttävä sen mukaan, miten rajua kiusaaminen on fyysisesti tai henkisesti ja miten paljon siitä aiheutuu kärsimystä kiusatulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe