Yksinäiset=absolutisteja

juoppolalli0

Tämä on syy heidän yksinäisyyteen. Humalassa kaikki on sosiaalisia, ujostakin tulee puhelias, vetäkää hirveät kännit, menkää baariin, SE ON HAUSKAA!

40

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Invisible boy

Absolutistit (vaikken sanasta tykkääkään) = yksinäisiä. Näin päin asiassa on enemmän totuutta. Tälläkin palstalla viini virtaa, mutta ei se ole auttanut ongelmaan.

• Tämä misuli

Joo huomasin saman. Kun lähtee kapakkaan, niin johan riittää kavereita. Ei se viina periaatteessa ratkaise mitään, mutta on se ratkaisu yksinäisyyteen. Samaa mieltä siis kuin "juoppolalli", menkää baariin, ei tartte olla yksin.

• tuopin jälki

Yritin aikoinaan, ei toiminut. Aina liian kännissä, kun ei muuten
      kehdannut sinne mennä.

• seuran laatu

ei siitä parane kummiskaan.

• juon piimää...

mielummin yksin kun juoppo!

• En juo enää viinaa

Juu, en kaipaa mitään pinnallisia ryyppykavereita. Mieluummin olen yksin kuin vietän aikaani jossain lähiöräkälässä notkumalla ja herään aamulla krapulassa.

Toisille seuran laadullakin on jotain merkitystä, nääs

• wrtuur

Ei kaikki ryyppykaverit oo pinnallisia. Eikä juoppojakaan. Eikä tyhmiä eikä huonoa seuraa.

• alkoholi yök

Pitäs olla sellasia baareja tms missä ihmiset ei olis humalassa.

• ???

Kahvilat?

• ---

Kyllä pahinta mitä suomalaiselle miehelle voi tapahtua on se ettei alkoholi maistu.

• Viina on turhaa

Ei, pahinta mitä voi tapahtua on se ettei muna seiso vaikka pillua olisi tarjolla ja halut olisi olemassa.

Toiseksi pahinta on se ettei pillu maistu enää.

Viina on sijalla satakuusikymmentäkahdeksan tuolla listalla.

• Invisible boy
        Viina on turhaa kirjoitti:

Ei, pahinta mitä voi tapahtua on se ettei muna seiso vaikka pillua olisi tarjolla ja halut olisi olemassa.

Ei, uskoisin pahinta olevan sen, että on hirveät halut, eikä pimpaa tarjolla.

• Mietihän vielä
        Invisible boy kirjoitti:

Ei, uskoisin pahinta olevan sen, että on hirveät halut, eikä pimpaa tarjolla.

Pahempaa on kyllä se että ois tarjolla muttei pysty.

• lottamari<3
        Viina on turhaa kirjoitti:

MIesten maailmassa eletään joo,.on teillä huolet ja murheet ;))

Aloituksesta sen verran, että osin totta ja osin ei. Seuraa saa varmasti paremmin, jos juo ja sen vuoksi laskee seuransa tasoa, mutta juomattomalle ei tahdo kunnon seuraa löytyä, koska känniseura ei kiinnosta.

joo..

• Invisible boy
        Mietihän vielä kirjoitti:

Pahempaa on kyllä se että ois tarjolla muttei pysty.

Niin, mutta jollei jopo keuli, niin onko sillä hetkellä haluja?

• Etkö tiedä tätä
        Invisible boy kirjoitti:

Niin, mutta jollei jopo keuli, niin onko sillä hetkellä haluja?

On sellaisia tilanteita.

• idiootti2

Ei voi siitä olla kiinni! Itte juon just Wiskiä ja punaviiniä... eikä missään sitä naista näy!

• one bourbon...

Eilen meni puoli pulloa maker's mark-bourbonia ja pari kaljaa, mutta ei sitä naista näy!

• ...

Kyllä mä voisin alkoholia juoda mutta eipä ole kavereita joiden kanssa mennä baariin.

Kalsarikännejä en ala vetämään.

• Idiootti2

Taas menee punaviinilaatikko sekä olutta eikä vieläkään sitä naista näy rinnalla. Ehkäpä huomenna sitten!

• vanha neiti

Miksi menisin baarin katsomaan kännisten örvellystä, kun voin siemailla votkaa kotona rauhassa?

• mies yksin.

Tuliskos joku nainen mun luo juomaan olutta tai jotain?

• abney_park

mies yksin, minkäs ikäinen olet? Täällä nuori nainen.. :)

• mies yksin.

oon mä jo 30 täyttänyt.

• ---

Jos ette löydä hauskuutta selvinpäin, miksi löydätte hauskuutta humalassa?

Ymmärrän jos on helpompi tulla toimeen toisten ihmisten kanssa silloin kun sosiaaliset pelot katoavat alkoholin kautta, mutta onko mitään järkevää sanottavaa humalassa jos ei ole mitään järkevää sanottavaa selvinpäin? Etsitte hyvyyttä toisista ihmisistä sekä jonkinlaista tunnetilaa? Rakkaus on melko köyhä jos se perustuu mielikuviin. Totuus on se mitä se on selvinpäin.

• raitis stina

Mä olen mieluummin yksin kun vetäsen perseet.Osaan olla hauska ilman estojen poistajaa.

• Sadeteke

Tiedän että koko aihe ja kysymys saattaa vaikuttaa melko oudolta mutta kysympä nyt kuitenki josko joku asiasta paremmin perillä oleva osaisi vastata..:) Eli kun ihmisellähän on siis kehossa noita monenlaisia lihassoluja ja noihin sileisiin lihassoluihin (autonomisen hermoston säätelemä) liittyen mietin sellasta että voiko kyseisetkin lihassolut periaatteessa vähän käytettynä "surkastua" ja näin heikentyä eli toisinsanoen tiettyjen elinten heikkeneminen jos elimistö ei käytä niitä erityistilanteesta riippuen niin paljoa kuin normaalisti eli siis päämietteenä että onko sileiden lihassolujen koko täysin riippuvainen niiden käyttömäärästä kuten poikkijuovaisilla jota liikuntalihakset pääasiassa sisältävät vai kasvavatko ne vain johonkin tiettyyn kokoon ihmisen lihaksessa ja ovat ulkoisista seikoista huolimatta aina yhtä hyvässä "kunnossa"..:s Toivottavasti joku nyt otti edes jotain selvää tuosta..:D

• kaikille käyttöä

Jo on out kysymys.

Mutta kyllä nuo lihakset surkastuu ja heikkenee jos niitä ei käytä. Mutta normaalissa liikkumisessa niin kyllä sitä yleensä kaikille tulee käyttöä.

• väärinymmärretty

Ei muuten pidä paikkaansa. Itse en ole absolutisti, tosin minut on jostain kumman syystä leimattu absolutistiksi, joka minua nyppii erittäin paljon! Se on kumma, kun ihmiset pitävät tällaista ihmistä jotenkin muita tylsempinä...

Minä en ole kenellekään ikinä sanonut olevani absolutisti, mutta jostain kumman syystä joku on niin keksinyt väittää. Tähän kun vielä lisätään ihmisten taipumus juoruiluun, niin nyt varmaan kaikki ihmiset Suomessa luulevat/ pitävät minua absolutistina. Itseasiassa kerran kuulin koulussa jonkun tyypin puhuvan mun selän takana, että "toi ei muuten juo". Voi vtu!!!

Mää en vaan ymmärrä, miksi ihmisistä tehdään niin suuria johtopäätöksiä, vaikka heitä ei edes oikeasti tunne?!

Okei mää myönnän, että en juo yleensäkään hirveästi, mutta kyllä mää olen kerran kunnon kännit vetäny. Eikä tuntunu mitenkään hienolta, ennemminkin typerältä. Joo ja olen yksinäinen... tämä on yksi mahdollinen syy, mutta siihen liittyy paljon muutakin, kuten koulukiusaamista, syrjimistä yms...

• Baareeissa en käy joten kai oon siiten epäsosiaalinen siinä mieles että en käy baareissa juomassa. Kotonakin juon aika harvakseltaan, kesällä varmaan enemmän kuin talvella. Mut ei yksin juominen paranna yksinäisyyttä. Olishan se hieno jos olis joku knen kaa juoda. Nuorena oli aina joku porukka mihin kutsuttiin juomaan mut ne ajat on menneet.

• Absolutman

Kun vielä olin juoppo, olin todella yksinäinen, vaikka porukkaa oli ympärillä!
        Asunnossakin oli sakkia aina sikin sokin. Noh kerran itkien rukoilin, muistan sen ikuisesti. Tunsin todellista yksinäisyyttä silloin vaikka siinä niitä ihmisiä oli, makasin taas kerran vuoteellani käännyin seinään päin kyyneleet vain valtoimenaan valuivat pitkin kasvojani kun rukoilin että pääsisin juoppoudesta!
        Muistan kuin eilisen päivän ja sen raanun siinä seinässä johon katsoin sumuisin silmin! Eli olin hengisesti todella yksin huusin HERRAA! (jotain tapahtui)
        Noin puolivuotta tapahtuneesta olin taas kerran terv.keskuksessa katkaisuhoidossa. Sieltä tulessa en enään käyttänyt alkkoholia ei tehnyt edes mieli. Tapauksesta 17v. Olen vapaa en ole sen koomin maistanut edes ykkösolutta. Rukoukseeni vastattiin sain uuden elämän. Keep smile.

• Mies24v

Minäkin alan olla jo kyllästynyt jatkuvaan kännäämiseen ja baareissa olemisesta en ole koskaan oikeasti nauttinut. Nyt kun sais vielä jostain tahdonvoimaa vähentää juomista kun en nyt täysin absolutistiksi kuitenkaan haluaisi ryhtyä.

Onhan sitäkin tullut ajateltua että onko ainut vaihtoehto lopettaa juominen kokonaan kun ei se kuitenkaan kohtuudessa pysy. On tässä jo 6 vuotta tullut juotua säännöllisesti niin vähentäminen on todella vaikeaa.

• lakki-päähän

en ollut yksinäinen ollessani absolutisti. mut kutsuttiin opiskelija bileisiin ja olin mukana paljossa toiminnassa. omasta asenteesta riippuu paljon.

ei se tarkota että yksin himassa istut jos alkoholi ei maistu.

• miltä sahti maistuu?

Mulla ei oikein riitä rahat mihinkään. Ennen pistää nekin rahat ruokaan. Kyllä mäkin silti haluaisin edes "tuntea" alkoholijuomat niin että tietäisin miltä maistuu jne. Mutta yksin ei oikein tule baariin lähdettyä. Ehkä vielä joskus vois käydä hienosti lasillisella jonkun kanssa ; ) Mä on ole juonut kuin vähän siideriä, kalja ja punaviini on musta tosi pahaa. Miltä valkoviini ja kuohuviini maistuu? Onko joku juonut sahtia? Mua kiinnostaa toi sahti, mutta en viitti mistään alkosta mennä isoa pulloa ostamaan jos se onkin pahaa.Enkä viitti baariinkaan mennä itseäni nolaamaan, kun olen niin pihalla kaikista juomista.Puhumattakaan mistään drinkeistä, niitä en tunne yhtään. Meni vähän aiheesta ohi taas kerran ; )

• totuus on

Kaikki EIVÄT ole humalassa puheliaita ja sosiaalisia vaan alkoholi vaikuttaa eri ihmisiin eri tavalla.

• minulla ei ole nimeä

jotku on vain turvallisuus syistä absolutisteja niin oman turvallisuuden kuin muidenkin. jos joisin seurueessa olisin uhka kaikille muille ja jos juon yksin niin se on viimeinen kertakun juon tai teen yleensäkään yhtään mitään.

että parempi elää absolutistina kuin kuolla pullo ja puuko kädessä yksin.

• paljastus

Narisistit on yleensä absolutesteja ettei naamio tipu pois...

• Niinhän me ollaan. Mielumin kuitenkin yksinäinen kun pelkuri.

• miss Sensibility

Itse olen käytännössä absolutisti (käytän alkoholia vain 2-3 kertaa vuodessa), koska en oikein siedä krapulaa. Jossain vaiheessa, kun ikää tulee lisää eikä ole enää nuoren ihmisen energiatasoja, en varmaan enää ollenkaan voi juoda alkoholia.

Se on sääli, koska kaikki kaverini harrastavat viikonloppuisin baareissa käymistä.

En pysty käymään baarissa selvin päin. Kaikki se hälinä ja tungos, musiikki liian kovalla volyymillä... En myöskään selvin päin oikein jaksa humalaisten kavereitteni seuraa.

Joskus käy hyvä tuuri ja kaverini haluavat pitää selvän viikonlopun, jolloin vietetään laatuaikaa ruuanlaiton ja leffan merkeissä. Yhä harvemmin siihen tuntuu olevan mahdollisuus. Olen siitä surullinen, koska vaikka viihdyn yksinkin, nautin suuresti rauhallisesta, selvästä illanvietosta kavereitteni kanssa.

Olen alkoholivastainen ja salaa toivon kieltolakia, vaikken pidä sitä kovin realistisena.

• absoneiti

Mäkin olen nykyisin käytännössä absolutisti ja kaverit jäi kun lopetin alkoholin käytön. Tai tuskin niitä olisi edes kavereiksi voinut kutsua. Pinnallisia kavereita ne vain oli, ei tosiystäviä. Yritin silloin sulautua joukkoon, mutta ei siitä mitään tullut. Olin pitkälti ihan yhtä yksinäinen kuin nyt, kun tiesin ettei ne olleet mun seurassa muusta syystä kuin sen takia, että olin hauskaa seuraa.
      Inhoan kännääviä ihmisiä, sitä mekkalaa mikä niistä lähtee ja baareja ylipäätään. En viihtyisi enää siellä, enkä halua enää elää sellaista elämää. Korvasin baareissa istumisen liikunnalla, ja muutenkin olen ollut onnellisempi ilman alkoholia. Tosin kavereita vaikea löytää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe