Tyttö pohdiskelee ensi kevaria!

kevarityttö

Oon tässä katellu itelleni kevaria. Merkeissä olin ensin varma että yamaha tai aprillia, mutta tänään vastaan tuli myös honda. Oon päättäny sen, että kyykky sen olla pitää!:) oon 164 cm pitkä, joten vähän jännitystä, että mikä olisi pyörä jolla kenties yltäisin ajaakkin :D Nyt haluisin vähän tietoja, että mikä olisi hyvä kevari:) Haluisin, että vauhtia kuitenki riittäs joltain osin :)

Oon miettiny yamahassa tuota YZF-R? Aprilliassa RS? tai Honda CBR?

Kertokaa oma kohtaisia kokemuksia tai ehdotelkaa lisää kevareita :)

Hinta haarukka 0- 2500 e

12

267

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CQRY

CBR on hyvä. Yamaha on hyvä. Aprilliasta en tiedä, sanovat olevan myöskin aika luotettava. Tähän läjään voidaan lisätä vielä Kymco Quannon, joku on kuulemma myös oikein hyvä pyörä.

Luultavasti pystyt ajamaan näillä kaikilla neljällä, ne ei mun mielestä ole mitään kauhean korkeita.

Nää kaikki kulkee ihan hyvin, Aprillia tietenkin kulkee parhaiten jos ostaa 2-tahdin täystehoisena. 100 km/h taittuu kaikilla helposti ja senkin yli pääsee (eli moottoritielläkin pystyy ajelemaan, jos haluaa).

Näyttäisi olevan niin, että Yamaha on ylivoimaisesti kallein, halvin tällä hetkellä maksaa 1900€. Noita muita saa huomattavasti halvemmalla, mutta tuolla hintahaarukalla ei Yamahakaan mikään mahdottomuus ole.

Mutta käy kokeilemassa! Sillä se parhaiten selkiää.

• Kelpo pelejä

Honda ja Yamaha ok... noi "haisevat" kakstahtiset voi unohtaa,
      kohta joku viriviri pelle alkaa kehua kakstahti sitä ja tätä sekä muuta viriviri-löpinää.
      CBR oli vuoden, kunnes naapuri pakitti parkkipaikalla lunastuskuntoon ja sen jälkeen puolen vuotta YZF-R, molempiin tyytyväinen, Yamaha ehkä miellytti enemmän koska nyt alla R6

• 2t fanboy

2t öljy tuoksuu ei haise!! Ja kyl se vaa on suuri tosiasia että 2t kulke kovempaa!

• dadarrrtbswtsatb

Juu niin 2t on paras ja 4t aivan roska pyörä 125cc luokassa. Sitä se on kun ei taitoa / rahaa huoltaa pyörää. Toiset vaan pitävät tehosta eikä mistään luuskasta lattia mopista :/.

Kelpasko?

• Cbr omistaja

Osta ihmees Honda Cbr, sopii 164 Cm pitkälle hyvin. Ite just sain kortin ja tosi tyytyväinen ollut Hondaan. Ei kuluta paljoo, ja on luotettava. Äänetkin mahtavat jos ostat uuden änkän :D

• Yamaha

Varmasti kaikki luotettavia pelejä ovat. Itse kallistuisin Yamahaan, sillä on ainut noista joka näyttää oikealta moottoripyörältä eivätkä ole vielä kauhean vanhojakaan. Kulutus 2,5-3,0l satasella ei myöskään ole paha.

• kevyt2

osta honda cbr tai cbf. ehkei kannata ostaa mitään painavaa, ku ite oon 165 pitkä ja mul on kymco stryker ja painaa jtn 140kg "märkänä" :D

• kevyt2

eli ei kovin kiva ajaa¤¤

• kevarityttö

Kiitos kaikille!:) Joo tuo cbr on kyllä nätti ja eiköhän se oo semmonen minkä ostan :) Nyt pitäs vaan löytää vielä se oikea! :D

• Yamahast vähän

Itel alla täs yamaha r125 Turbokitil aika loistava meno eikä kuluta paljoo ja hyvä asento :) aiitä vaa yamahaa jotkut myy nettimotos alle 2000€ iha hyvii pyöriä :) paras kevari jos puhutaa o cagiva mito 2t :D

• perse

4 tahti pieni kulutus ja piani muna

• Riippuu mitä haluaa

Jos haluu pienen kulutuksen ja varman pyörän ni cbr jos haluaa vauhtia niin cagiva mito on se piikkien ferrari. Itellä cagiva koska pystyy huoltaa ite ja se vauhti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe