Eli oisko tääl niinsanottuja pro anoja joilla ois kik?
Ite kohta 15v, vähän yli 160cm pitkä ja 53kg läski. Olis iso plussa jos oisit lähellekkään samoissa mitoissa, mut ei täältä taida yhtä lihavia löytyä ):
Ja haluun teitä useampia niin tehään kikiin ryhmä! (:
Eli joo kertokaa kikejänne nii laitan viestiä. En kirjota tähän mun kikiä koska tiiän että näillä sivuilla on tuttuja enkä halua et mut tunnistetaan..
anakavereita? (kik)
20
340
Vastaukset
- toivoton:/:P
Moikka! Mä oon saman kokoi ku sä ja saman ikäinki. Mut mäkää en voi laittaa kik nimee tänne tost samast syyst :/ hitto. Ois niin saman kokosii ja ikäsii oltu.... Keksiks mitää miten voitais vaihtaa kik nimii :/ mä haluisin jutella sun kaa :D
- dyingtobepretty
hei tota voin tehä itelleni jonku random sähköpostin illalla ja laittaa sen tähän :D voit sit viestiä sinne sun kik nimen?
- dyingtobepretty
dyingtobepretty kirjoitti:
hei tota voin tehä itelleni jonku random sähköpostin illalla ja laittaa sen tähän :D voit sit viestiä sinne sun kik nimen?
lol tein sen jo, eli [email protected].
ps. mun nimi ei oikeesti oo Anna Mäkinen vaik kirjotin sinne niin :D
- randomgirl
laittakaa mullekin viestii nii annan kikin:)
[email protected]
14 v, täytän 15 vuoden lopussa, n.170cm/60kg.- dyingtobepretty
käyn heti laittaan sulle viestiä (:
- ekatyyyyypppiiii
dyingtobepretty kirjoitti:
käyn heti laittaan sulle viestiä (:
Moikka tän keskustelun alottaja! Mä oon toi joka ekan kommetoi tänne :) mun täytyy eka luoda ittelleni joku uus sähkis ni laitan sulle sitte viestii. Mut vast perjantain ku kone menee huoltoo ja fonel se onki vähä vaikeempi. Joten jaksathan pliis hetken odottaa ????!!?!? :)
- dyingtobepretty
ekatyyyyypppiiii kirjoitti:
Moikka tän keskustelun alottaja! Mä oon toi joka ekan kommetoi tänne :) mun täytyy eka luoda ittelleni joku uus sähkis ni laitan sulle sitte viestii. Mut vast perjantain ku kone menee huoltoo ja fonel se onki vähä vaikeempi. Joten jaksathan pliis hetken odottaa ????!!?!? :)
juu tottakai, laita sit perjantaina viesti (:
- ana
Mullekin voi laittaa sähköpostia [email protected], niin annan kikin :) 14v, pituutta 158cm ja painoa ihan liikaa osastolle joutumisen takia.
- karvis!
laitoin siihen [email protected]. osotteesee mun nimen sie, lisätkää jooko ryhmää :3
- AnorexicBitch
Tää keskustelupalsta on ihan sairas paikka. Lähde ennen ku sairastut, ellet jo ole. Älä vertaa ittees muihin, sillä tavalla ainakin tapatat ittes. Syö ja nauti elämästä, älä heitä sitä hukkaan jonkun niin turhan asian kun laihduttamisen ja anoreksian takia. Usko mua.
- ...
Hei muakin kiinnostais, lisätkää mut siihe ryhmään, en jaksa alkaa lähettelee sähköpostia erikseen, kik sarasofiee !:)
- klaaravouh
Hei mutkin saa lisätä siihen ryhmään. Oon saman kokeinen ja pituinen ku ap :) mut löytää nimellä klsra
- ...
lisätkää kikis mariaaaq :)
- ziruta
Lisätkää ziruta ... :)
- tarvitaan apua!
Paljonko laihtuu jos on päivän syömättä tai juo vain kahvia ja syö vähärasvaisen leivoksen, jossa ei voita?
Voitteko kertoa vinkkejä?- blingkitten
Lisätkää pliiiis nimi on blingkitten
16vee 163/54 tai jotain yhhh -.-
- minä
lisätkää kikis sawws
- kikkeliin
wildgirl666 :P
- ...
Lisätkää: Joy_Way
oon vasta alottanut tän eli oon tosi läski... Mut olis tarkotus pudottaa aika paljo :) - dkdls
lisätkää kikis yoozaa_ , jos tää kikryhmä on viel olemas :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892138Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361786- 1771329
- 231803
- 67742
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10721- 60720
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210616- 49577
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </342532