Otetaan vastaan ehdotuksia, miten kostaa eksälle, joka piti vaan pilkkanaan ja käytti omiin tarpeisiinsa.
Tapailee taas kerran miehiä, vaikka julisti niin olevansa lesbo.
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa, huora!
Paras tapa kostaa
24
518
Vastaukset
- tapaluga1
Ikävä ihminen,mutta saitko sinä siltä mitään muuta,kun sydänsuruja? Talleta arkistoon ja mene eteenpäin,voimia ;)
- Get over it
Ei välttämättä mikään ikävä ihminen, aloittaja vain kertoo asian omaan pussiinsa. Emme tiedä aloittajasta mitään. It takes two to tango.
- Jatka matkaa
Miks se sua vaivaa jos kerran on jo eks?
- Mee eteenpäin
Ota opiksesi ja mene eteenpäin.
Älä katso taaksesi äläkä ole katkera. - söpötyttö
Mieti vähän omaa tulevaisuuttasi ja sitä, miten teet itsestäsi paremman tyttöystävän tulevaa kumppaniasi varten. Ole vähän tasapainoisempi ja aikuisempi. On normaalia tuntea vihaa pettymyksen jälkeen, mutta aikuinen ihminen osaa käsitellä tunteensa ja jatkaa eteenpäin. Itse en haluaisi tapailla ihmistä, joka on kypsyydessään tollasella kostoasteella. Ikävää, et jouduit pettymään, mutta parhaiten sä itseäs autat keskittymällä omaan elämääs ja onnees.
- äläsnyt
Ajattele mitä hyvää hänessä oli ja mitä opit ihmisestä! Mitä kosto hyödyttäisi, saisit itsellesi vain vielä pahemman olon. MInkälaisen ihmisen kanssa haluaisit elämäsi jakaa, vastasiko tämä nainen sitä? Mitä sinä haluat?
- juliaanan
Ihmisestä opin sen, miten äärimmäisen itsekäs ja muita hyväksi käyttävä paska hän oli. Käytti muita vaan omiin tarpeisiinsa, enkä nyt tarkoita seksiä vaan kaikkea muuta. Kosto hyödyttää siinä suhteessa, että hän saisi kerrankin maistaa omaa lääkettään, mutta mitäpä tuollaiset narsistipaskat muiden tunteista mitään välittää. Toivottavasti sillä ihmisellä on mahdollisimman vittumainen ja paska elämä. Muuta hän ei ansaitse
- lkjhoirutkrjht
Tiedän fiiliksen millaista on olla parisuhteessa ihan oikean, ei kuvitellun, narsistin kanssa. Todella manipuloiva ja juuri niillä rajoilla etten voi osoittaa mitään, vaan aloin epäillä omaa mielenterveyttäni. Hän ei sortunut karkeuksiin, kuten väkivaltaan. Muiden silmissä aina mukava ihminen. Minun kanssani tarpeen mukaan aina esitti onnellista muiden edessä, mutta kahden kesken oli todella jäätävä ellei hänellä ollut jotain omia tarpeita, silloin hän soi minulle ystävällisyyttä. Yritin jättää hänet, mutta se ei onnistunut. Hänen kuului saada jättää minut. Minun onnekseni. Nyt olen viisaampi.
- lkjirurhkht
lkjhoirutkrjht kirjoitti:
Tiedän fiiliksen millaista on olla parisuhteessa ihan oikean, ei kuvitellun, narsistin kanssa. Todella manipuloiva ja juuri niillä rajoilla etten voi osoittaa mitään, vaan aloin epäillä omaa mielenterveyttäni. Hän ei sortunut karkeuksiin, kuten väkivaltaan. Muiden silmissä aina mukava ihminen. Minun kanssani tarpeen mukaan aina esitti onnellista muiden edessä, mutta kahden kesken oli todella jäätävä ellei hänellä ollut jotain omia tarpeita, silloin hän soi minulle ystävällisyyttä. Yritin jättää hänet, mutta se ei onnistunut. Hänen kuului saada jättää minut. Minun onnekseni. Nyt olen viisaampi.
P.S. Mutta ahdistus jäi pitkäksi aikaa. Vielä nykyäänkin tulee ahdistustila ainakin hetkellisesti jos törmään häneen jossakin. Kostonhalu tulee minulle usein vieläkin, koska haluaisin tehdä kaikille tiettäväksi miten hän kohteli minua epäoikeudenmukaisesti. Eniten suututtaa se, että hän vain mennä porskuttaa huolettomasti hymy huulillaan. Mutta itseni takia minun on päästettävä irti, jotta hän EI ENÄÄ hallitsisi minua.
- aika auttaa
lkjirurhkht kirjoitti:
P.S. Mutta ahdistus jäi pitkäksi aikaa. Vielä nykyäänkin tulee ahdistustila ainakin hetkellisesti jos törmään häneen jossakin. Kostonhalu tulee minulle usein vieläkin, koska haluaisin tehdä kaikille tiettäväksi miten hän kohteli minua epäoikeudenmukaisesti. Eniten suututtaa se, että hän vain mennä porskuttaa huolettomasti hymy huulillaan. Mutta itseni takia minun on päästettävä irti, jotta hän EI ENÄÄ hallitsisi minua.
Sama täällä. Ei kannata itse kuitenkaan katkeroitua, vaan päästää irti ja unohtaa. Itsekin ollut samanlaisen narsistin kanssa vähän aikaa suhteessa. Muiden edessä esitetään niin ihanaa ja mukavaa, mutta kahden kesken henkisesti erittäin julmaa, valehtelevaa pettäjää. Pettämisen laittaa toisen syyksi, leimaa, että mielenterveydessä on jotain vikaa ja kuvittelee vain, että hän pettää. Todella törkeää. Onneksi päästin irti=) Säälittää vaan kuinka muut joutuvat hänen valheiden ja henkisen alistamisen alle ja uhriksi. Mitä kaikkea valheita hän muille syöttää ja sinisilmäiset uskovat kaikki nämä valheet. Ei itsekään muista enää mistä on valehdellut ja mitä. Hänellä tarve saada valtaa ja alistaa toista ihmistä mieleisekseen, pettäminen ja valehteleminen hänen oikeus, suorastaan velvollisuus, muille sitä ei suoda. Häntä ei jätetä, hän jättää (ja pettää).
Aika auttaa. Sitten kun on ihastunut itse uuteen ihmiseen, viimeistään silloin se hellittää. Kannattaa kuitenkin ottaa opiksi ja jatkaa elämää, mutta ei kuitenkaan katkeroitua. - jhkdjgoort
aika auttaa kirjoitti:
Sama täällä. Ei kannata itse kuitenkaan katkeroitua, vaan päästää irti ja unohtaa. Itsekin ollut samanlaisen narsistin kanssa vähän aikaa suhteessa. Muiden edessä esitetään niin ihanaa ja mukavaa, mutta kahden kesken henkisesti erittäin julmaa, valehtelevaa pettäjää. Pettämisen laittaa toisen syyksi, leimaa, että mielenterveydessä on jotain vikaa ja kuvittelee vain, että hän pettää. Todella törkeää. Onneksi päästin irti=) Säälittää vaan kuinka muut joutuvat hänen valheiden ja henkisen alistamisen alle ja uhriksi. Mitä kaikkea valheita hän muille syöttää ja sinisilmäiset uskovat kaikki nämä valheet. Ei itsekään muista enää mistä on valehdellut ja mitä. Hänellä tarve saada valtaa ja alistaa toista ihmistä mieleisekseen, pettäminen ja valehteleminen hänen oikeus, suorastaan velvollisuus, muille sitä ei suoda. Häntä ei jätetä, hän jättää (ja pettää).
Aika auttaa. Sitten kun on ihastunut itse uuteen ihmiseen, viimeistään silloin se hellittää. Kannattaa kuitenkin ottaa opiksi ja jatkaa elämää, mutta ei kuitenkaan katkeroitua.Kiitti.
- Rikki2
Narsistin kanssa ei helppoa! Täällä kolme päivää sitten eronnut! Sydänsärkynyt mutta eteenpäin mennään =)
- Shlaaölaca
Samanlainen kokemus takana... Kuule, paras tapa kostaa on olla itse onnellinen ja iloinen! Mikään ei harmita häntä enempää kuin se, ettet jääkään itkemään hänen peräänsä tai ketkerana yritä 'kostaa'. (: Vaan jatkat elämääsi kuin et viis veisaisi, ja etsit jonkun kivan lesbotytyn itsellesi, josta pidät ja joka pitää sinusta, pidät hauskaa tämän kanssa. Narsistinen leikkilesboeksäsi, joka vain pelleili kanssasi, hänellä on selvästi ongelmia itsensä kanssa.
- Äitiä ikävä?
Kivalla lesbotytyllä tuskin on kivaa jos pidät hauskaa tämän kanssa...kostaaksesi : (
- Shköölla
En tarkoittanut että ottaa sen kivan lesbotytyn kostaakseen, vaan jatkaa elämäänsä.. Ja ehkä löytää jonkun uuden. Jolloim narsistista eksää kalvaa kun olet onnellinen. Haloo
- skdfjLSDFJLJDFKL
paras tapa kostaa on jättää kostamatta. älä ole itse niin typerä kuin exäsi!
- perustiedot hanskaan
Noin 0, 7-1% ihmisellä on narsismi. 50-75% näistä on todettu olevan miehiä.
Siksi ihmetyttää kun yksi toisensa jälkeen on mukama kokenut narsistisen kumppanin.
Rajatilapersoonallisuutta sairastavia on vajaa 1% ja heistä noin 75% on naisia.
Suurempi todennäköisyys on siis, että olette seurustelleet rajatilapersoonallisuutta sairastavan kuin narsistin kanssa.....vaikka siltikin on se ihme, että yhdellä, asukasluvultaa pienen maan, keskustelupalstalla tuleei esille näin monta tapausta.- Ffrfrr
Pienet piirit
- perustiedot hanskaan
Ffrfrr kirjoitti:
Pienet piirit
Voihan se niinkin olla. En halua kenenkään tuskaa väheksyä, mutta tuskin kukaan tässä ketjussa kirjoittanut on todellisen narsistin kanssa ollut, varsinkin jos se heidän tarkoittama narsisti on nainen, sen verran harvinaista se on.
- Muutan pois!
Jos tätä palstaa on uskominen, niin Suomessa on keskimääräistä enemmän narsistisia naisia ja lesboja.
- Filmihylly
Käänteinen Bareback Mountain.
- paras kosto
Paljasta tälle miehelle hänet.
- Soinidatruegod
Lähetä Soini perään
- no tuota
Kasva aikuiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472