Onko kellään käynyt niin, että riistakameran lcd-näyttö, jota tarvitaan suojakoodin näpyttelyyn, on kertakaikkiaan kaput ja vain joitakin pisteitä tulee näkyviin? Laitetta on siis miltei mahdotonta asettaa toimintakuntoon. Näyttömoduuli on kiinni piirilevyn palasessa jollain johtavalla maalilla kootulla fleksikaapelilla, mutta varsinainen vika ilmeisestikin on ohjainpiirien bondauslankojen irtoilu kahden "pikikasan" sisältä. Asialle ei oikein kotikonstein mitään voi tehdä. Kameran malli on Moultrie MFH-1-60.
Riistakameran remontointi.
6
1672
Vastaukset
- onko hyötyä
Tuota menu-näyttöä on saanut ainakin valmistajalta 15:lla dollarilla ja se näyttää olevan samanlainen valmistajan muissakin malleissa.
The "fix" from eBay at best is temporary...Moultrie has new displays thru their "service" for $15...or swap out one from another defective camera...all moultrie D40,D50,I40,I50,I60,M40,M60 models,and some of the older models use same LCD menu displays.- sieltähän sitä
eBay:lta vaan tilaamaan 15,50 dollarilla.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=menu display moultrie mfh 160&_sacat=0&_from=R40 - kas tuota
sieltähän sitä kirjoitti:
eBay:lta vaan tilaamaan 15,50 dollarilla.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=menu display moultrie mfh 160&_sacat=0&_from=R40Tässä on korjausohjeetkin.
http://www.ebay.com/itm/HOW-TO-FIX-DEFECTIVE-DISPLAYS-Moultrie-i40-i60-CAMERAS-/310419011992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48466a3998 - tutkinut
sieltähän sitä kirjoitti:
eBay:lta vaan tilaamaan 15,50 dollarilla.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=menu display moultrie mfh 160&_sacat=0&_from=R40Tuo laite on siis käytetty, mutta ilmeisesti toimiva, kuten selostuksesta käy ilmi. Se myydään huutokaupalla, joten hinta ei ole pysyvä, koska paras tarjous voittaa.
- kattia kanssa
kas tuota kirjoitti:
Tässä on korjausohjeetkin.
http://www.ebay.com/itm/HOW-TO-FIX-DEFECTIVE-DISPLAYS-Moultrie-i40-i60-CAMERAS-/310419011992?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item48466a3998Tosiaa tilasin nuo ohjeet. Onpas saatu paperille hintaa. Lähetys sisälsi kaksi A nelosen paperia, ei muuta. Toisessa paperissa on tuo sama kuvasarja kuin mainoksessa ja toisessa käsketään lämmittää näytön liitintä hiustenkuivaajalla ja vähän puristella sormin. Melkein menee huijauksen puolelle.
- anniemestariampuja
Jenkkisivustoilta löytyi syy ja konsti tuon korjaamiseen. SD kortin "lovi" on liian väljä eikä sen "koskettimet" välttämättä yllä vastakappaleisiinsa. Korjaustoimenpide oli laittaa SD-kortin vapaalle puolelle hieman koroketta. Ohut kartonki esim hehkulamppujen koteloissa oleva on sopiva. Jopas toimii ja näyttökin näkyy. Minäkin vaihdatin näytön kun luulin että se on jäätynyt pakkasissa pilalle. Ihan turhaan. Nyt näkyy ja toimiikin. Tuo väljä kortti aiheutti senkin ettei laite kuvannut kortille vaikka näytti kuvaavan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701