Vietetäänkö teillä äitienpäivää, kun lapset ovat pieniä, jos vietätte niin miten?
Meillä mies ei huomio mitenkään. Lapsi oli tehnyt lahjan päiväkodissa, ja kortin. Mies haki lapsen perjantaina hoidosta, joten löysin lahjan auton takapenkiltä.
Kakun oli ostanut jääkaappiin, ja luulin jo saavani kakkukahvit : ) Siellä se kakku nököttää jääkaapissa. Mies ilmoitti kutsuneensa kavereitaan terassia avaamaan, ja tarjoaa heille kahvit kakun kera.
Aamukahvin sijaan, ehdotteli minulle terassin siivoamista.
Näin meillä, miten teillä?
Äitienpäivän vietto
8
146
Vastaukset
- -----
Nousimme aamulla kun lapset heräsivät. Mies söi oman aamupalan ja painui yläkertaan pelaamaan pleikkaria. Minä ruokin lapset ja tein aamupesut.
Näin meillä.- minun mielestäni
Sinä olet nyt Äiti ja miehelläkin on oikeus olla tänään Lapsi. Isänpäivänä Sinä saat olla Lapsi.
- tyypiIlistä
Asutteko Pohjanmaalla?
- werwer
Mies nousi aamulla lasten kanssa ja minä sain nukkua pitkään eli heräsin vasta klo 8.30 (muut heräsivät jo 6.30). Mies oli tehnyt aamiaisen valmiiksi mulle, joka oli kiva! Oon ollu aika väsyny, joten se oli luksusta! Lapset olivat askarrelleet hoidossa kortin ja maalanneet kukkaruukut ja istuttaneet kukat niihin. Mies oli tehnyt lisäksi oman kortin lasten kanssa sekä anto 150e käytettäväksi johonkin "hemmotteluun". Mies kokkasi koko eilisen päivän, joten hain meille ihan vaan pitsat kotipitsasta äsken :-). Nyt vaan oleskellaan kotona ja illalla menen zumbaan ja sitten illalla katotaan leffaa miehen kanssa. Jos ehdin, saatan leipoa pullia esikoisen kanssa mikäli kuopus nukahtaa päiväunille...lapset 2.5v ja 4v.
- x-vaimo
Meillä X-mies sanoi ei aleta viettämään äitien päivää, ei sitä vietetty meillä kotonakaan.
Voitaisi viettää kansainvälistä naisten päivää..kun http://fi.wikipedia.org/wiki/Kansainvälinen_naistenpäivä maaliskuun 8. päivä koitti sanoi ettei sitä Suomessa vietetä.
Minä tein isänpäivän, nimipäivän ja syntymäpäivän X-miehelle (täytekakku ja lahja).
"Suomalaisiin almanakkoihin isänpäivä merkittiin ilman Helsingin yliopiston päätöstä jo vuosina 1970–1972. Vuonna 1987 yliopisto katsoi päivän niin vakiintuneeksi, että se hyväksyttiin pysyvästi kalenteriin ja merkittiin myös liputuspäiväksi."
Mutta minä olin henkilö joka teki kaiken väärin, huonosti muille perheen jäsenille aivan turhaan. - vfyjf
Herättiin lapsen kanssa klo 7 ja mies heräsi klo 10. Nyt istun keittiössä lukemassa kirjaa,kohta lähden tytön kanssa ulos kun niin hieno ilma :) mies ilmotti jäävänsä sisälle katsomaan telkkaria..siivotakkin pitäisi..hyvää äitienpäivää!
- 369
Ihan ku meillä.... Itse herään lasten kanssa kuten joka aamu muulloinkin. Isäntä nukkuu johki 10 kuten aina viikonloppuisin. Muisti sentään toivottaa hyvää äitienpäivää herätessään. Mutta siinäpä se. Ei hänen kuulemma mua tarvitse sen erityisemmin muistaa, koskapa en ole hänen äitinsä. Ehkä joskus vuosien päästä voin saada vaikka sen valmiin aamiaisen kunhan noi skidit tuosta kasvaa isommiksi =)
- Kymenlaaksolainen
Mies ja lapset ovat aina äitienpäivänä keittäneet kahvin ja kattaneet aamupalat kakkuineen pöytään.
Myös kukat, lahjat ja kortit odottavat pöydällä ja saan lämpimät halaukset ja onnittelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462