Lottovoittokin todennäköisempää?

Tuu-Tik-ki

Voi kunpa mekin saatais pienokainen. Mulla on kyllä 2 lasta edellisestä liitosta, miehellä ei yhtään. 8 vuotta oltu yhdessä ja on saatu aikaseksi 1 kesken mennyt raskaus. Yritän täyttää elämäni tekemisellä etten miettis tätä vauva-asiaa. Nyt vain tuntuu että joka toinen lähipiiristä on raskaana tai työntelee lastenvaunuja. Ei kai se elämä lopu vaikka vauvaa ei koskaan tulisikaan. Mutta silti... sydän tuntuu niin raskaalta.
Olen kyllä tosi kiitollinen kahdesta lapsestani. Enpä silloin nuorempana älynnyt miten hyvä tuuri oli, kun molemmat raskaudet alkoi heti kun sitä toivottiin. Mutta kun sais vielä kokea äidiksi tulemisen ja saatais yhteinen hellittävä ja lellittävä. Oli ihanaa silloin kerran kun olin raskaana, lapsetkin iloitsi tulevasta pikkuveljestä tai -siskosta. No, halusin vain jakaa tämän asian täällä. Ei voi oikein puhua kenellekään, kun ei ole yhtään kohtalotoveria tuttavapiirissä. Mietin välillä mistä tuo vauvakuume kumpuaa. Kun ei se lapsen hoito ole helppoa, se on usein vaikeaa ja raskasta ja vastuullista ja ainaista huolta. Ja silti sitä haluaa. Tsemppiä kaikille lapsettomuusasian kanssa painiville!

10

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • missävika?

Sama vika täällä, tosin n 2v lasta yritetty ja 1 keskenmeno vajaa vuos sitten, että samoilla fiiliksillä mennään. 2lasta edellisestä liitosta ja ikää alkaa olemaan. Hoitoihin en ole halukas lähtemään joten luomuna mennään ja katotaan tuleeko milloinkaan mitään valmista..voimia sinulle.

• pientä vikaa

Kai kuitenkin kannattaisi tutkimukset käydä läpi, jos vaikka löytyy syy miksi ei onnistu. Ei se välttämättä tarkoita että hoitoihin joutuu turvautumaan. Parin tuttavani ainoa syy on ollut polyypit kohdussa, ja kun ne on poistettu, on raskaaksi tultu ihan luomusti.

• missävika?

no joo itseni oon tutkituttanut sen verran et ultrattu munasarjat ja kohtu, kaikki ok, kaikki mahdollinen mitä verestä saa katottua on tutkittu, kaikki ok..miestä ei oo viel tutkittu, purkki ja lähete on mutta mahtaako tuo uskaltaa, pelkää että vika on hänessä :( eli sitä ennen ei hommat ees etene...

• Aivanihmetouhuaa

Hei,
      Sullahan on 2 LASTA!!!
      Älä tule tälle palstalle ruikuttelemään!

• NIH!!!

juu 2 lasta on MINULLA, mutta miehelläni ei, joten kyllä mä ruikutan!!! ja onko se sulta sitte pois??

• resurssien tuhlausta

Koska syy on ilmiselvästi miehessäsi, miksi sinua on tutkittu noinkin tarkkaan, mutta miestä ei ollenkaan?

• siksi...

No siksi että kävis muissa asioissa polilla ja samalla pyysin että katsoisivat ultralla ja verikokeissa kävin kun epäilin kilpirauhasissa olevn häikkää ja katsottiin sitten vähän muitakin tuloksia..saatiin miehelle lähete ja purkki mitä hän ei vielä ole laittanut eteenpäin ja siksi meidän hommat ei vielä etene..

• siksi...

ja ei se nyt niin ilmeist ehkä oo että vika miehessä yksin, enhän minäkään todennäköisesti ovuloi enää joka kierrossa, ikää on kuiteski jo 32..

• resurssien tuhlaust

Pah, 32-vuotias on vielä nuori ja sinulla on kaksi lasta. Varmasti ovuloit vielä joka kerta. Gyniksetkin suosittelevat käyttämään ehkäisyä 53-55 vuoden ikään asti. :)

Vika on 99 % varmuudella miehessäsi, sillä sekundäärinen lapsettomuus ilman aiemmista synnytyksistä johtuvaa traumaa lie melko harvinaista?

• ei enää lapseton

Mutta jos miehesi sitä lasta haluaa, niin ei luulisi olevan vaikea sitä spermanäytettä toimittaa... tietäisipä sitten (ehkä) varmemmin missä vika on. En sitten tiedä onko kuinka yleistä, ettei noissa ultratutkimuksissa kaikkea välttämättä nähdäkään. Omalla kohdallani kun ultrassa ei nähty mitään, mutta röntgenissä havaittin polyyppeja kohdussa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe