Oonks mä läski?

Läskikö?

Nii et oonko läski ku painan alle 40 kg ja oon 158 cm pitkä?

Ps. en oo anoreetikko koska syön paivas 2 annosta ruokaa

14

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

et ole

• Kokemusta Nääs LÖYTYY

Et ole läski sun BMI on anorektinen. Ja ihmisellä voi olla anoreksia vaikka söisi 5 annosta ruokaa päivässä.

• Aloittaja!!!

Mikä on BMI?

• AnorexicBitch

Painoindeksi

• Aloittaja!!

ok

• öötti

et ole läski olen saman pitunen ja painan 51 ja en ole läski .

• lihapullla

Oonko mä ylipainonen tai kannattaisko jo laihduttaa?
      Oon 15 vuotias tyttö, painan 49 kiloa ja pituutta mulla on 160.5cm
      Jotenki tunnen oloni lihavemmaks ku muut.. haluisin vaan olla yhtä laiha kun kaikki muut tytöt meidän koulussa.
      Miten saisin laihdutettua ainakin 5 kiloa pois ?
      - Epätoivoinen

• tyttönen14

Mulla on täsmälleen sama juttu ): yritän lopettaa syömisen ja olen aina etsimässä laihdutuskuureja netistä... 154/50 ): mä oon ihan kauhee! Oon pitäny jo välillä parin päivän paastoja mutta sitten sorrun ): mä oon hullu ja tiiän sen mutta mä en oikeesti jaksa näitä läskejä enää ):

• lihapullla
        tyttönen14 kirjoitti:

Mulla on täsmälleen sama juttu ): yritän lopettaa syömisen ja olen aina etsimässä laihdutuskuureja netistä... 154/50 ): mä oon ihan kauhee! Oon pitäny jo välillä parin päivän paastoja mutta sitten sorrun ): mä oon hullu ja tiiän sen mutta mä en oikeesti jaksa näitä läskejä enää ):

Mäki yritin tosiaan lopettaa syömisen ja katoin vaa laihdutusvinkkejä ja laskeskelen kokoajan vaa kaloreita.. mun päässä ei pyöri mitään muuta ku kaikki kalorit mitä syön ja kauheet paineet miten ne saa pois ettei kerry ylimääräsiä läskejä vartaloon. Kaverit väittää et mulle on kehkeytymäs anoreksia, mut mä en vaa jaksa olla mikään läski ku oon kuullu siitä kuittailuja. Oon siis se 15v 160.5cm ja 49-50.5kg painoa.. se vähän vaihtelee. Paastot ei ainakaan kannata.. eka elimistö ei saa ruokaa ja se rupee varastoimaan kaiken vähäsenkin mitä syöt ja sitku sorrrut syömään niin syöt vielä enemmän, eli varastoituu kaksinkertasesti enemmän.
        Oisko täällä ketään kuka ryhtyis muuten laihdutuskaveriks? Tartten tukea ja neuvoja laihdutukseen, kun kukaan läheinen tai kaveri ei ymmärrä mun tilannetta.. pitää mua hulluna.
        -Epätoivoinen

• mahajumbo.

Tavoitepainoni on 43kg, 42kg ois vielä parempi ja olen nyt 162/47, mä voisin olla nimimerkki: lihapulla, sun kaveri, kun itsenikin pitäisi päästä pois tosta mahasta, älä ainakaan ala käyttämään laksatiiveja niistä on kuulemma vain haittaa, veden juominen, etenkin jääkylmän veden ja jääpalojen syömistä voisi harkita, yritän pitää tästä lähtien myös yhden ainoan päivän viikossa/ kahessa, jolloin saan syödä jotain makeaa ja liikakalorista arkiruokaani.. Olen myös 15v, jos voit niin laita tänne sun sähköposti, niin vaihetaan puh.numerot..

• samalihapullaxD

mmoi :) anna sä sun sähköposti ni pistän viestil mun puhelin numeron ? Mun tavotepaino on nyt 40kg.. koska pituutta 160.5cm ja painan 49 :S
        Pakko saada laihutettuu toi ylimääränen 9kg pois :D

• mahajumbo.
      • lihhapulla

Laitoin sähköpostiis viestii, mut ei näy vastausta? o;

• mahjumbo..

Lähetin sulle viestiä, anteeksi kesto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe