Viimeaikaisten tapahtumien vuoksi on aiheellista vaatia, että juoksutapahtumat, jotka ilmoittavat järjestävänsä maratonin, puolimaratonin tai jonkin muun matkan esim. 10km, esittävät mainonnassaan tai tapahtumainfossaan dokumentin siitä, että kilpailumatka on todellakin ilmoitetun mittainen ja menettelyn, miten mittaus on suoritettu.
Herättää aikamoista epäluottamusta koko alaa kohtaan, jos luotettavilta vaikuttavat tahot toimivat kuin villissä lännessä. Loppupeleissä epätarkkuus tai suoranainen fuskaaminen koituu koko lajin tappioksi.
Juoksutapahtumien laatu
6
134
Vastaukset
- Talikko Elvis
Muutama järjestäjä kun vielä rähmii tän homman niin yleinen luottamus alkaa oleen koetuksella. Jos tapahtumasta maksaa 50 euroa tai enemmän, on lupa odottaa tiettyä tasoa järjestelyiltä.
Mulle riittää, että reitti on mitattu, merkitty ja juoksu sujuu häiriöttä. Juomaa ja suolaista on hyvä saada. Pahin, mikä mulle on tapahtunut, on kun risteävältä sivutieltä paukahti auto eteeni, niin, että jysähdin auton kylkeen voimalla. Pallea siinä salpautui ja matkanteko tyssäsi vähäsi aikaa.
Mitään rihkamaa en kaipaa. Paidat käytän mökkitöissä tai vien UFF:iin. Osallistujamitali on sinänsä mukava saada, vaikka aika usein tulee mukaan palkintokin.- juoskaa metsässä
Varmaan autoon jäi jälki Talikko Elviksestä. Te talikot tulette sotkemaan liikenteen ja asukkaiden elämän tukkimalla juoksullanne kadut jotka on tarkoitettu liikenteelle.
- Elviksen musiikin di
Eiköhän ne kadut ole sentän tarkoitettu kaikkien käyttöön - jopa juokseville jalankulkijoille. Joten ota ihan rauhallisesti sinä juoskaa metsässä -nimimerkki.
Suosittelen lämpimästi, että sinäkin lähtisit edes joskus lenkille. Se on niin helppoa, että saattaa onnistua sinultakin.- juoskaa metsässä
Juoksen säännöllisesti, fillaroin ja käyn punttisalilla. En osallistu juoksutapahtumiin jotka sulkevat katumme liikenteeltä.
- Mr. Lurex
Katumme? Enpä usko, että omistat yhtään katua. Ovat yleisessä käytössä ja verovaroin kustannettuja ja ylläpidettyjä.
Yritä tulla toimeen sen kanssa, että joudut sietämään juoksutapahtumia silloin tällöin.- Sulkeminen
Juuri päinvastoin. "Katumme" tarkoittaa meidän katujamme, ei talikkojuoksijoiden yksityiskatua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650