Täytyy tunnustaa olen ihastunut aika usein lesbo naisiin vaikka olen mies. Taidan olla miespuolinen versio homomiehiin ihastuvista naisista.
Olen aika herkkä, minulla on rikas tunne elämä. Olen aika empaattinen koen monet hetero naiset usein jollakin tapaa liian koviksi. Moni ei ulkonäöstäni arvaa päällepäin miten herkkä olen. Eikä minulla miehenä aina oli kovin monia mahdollisuuksia näyttää herkkyyttäni, koska en halua, että minulle aletaan nälviä.
Aistin monissa myöhemmin lesboiksi paljastuvissa naisissa jotain haavoittuvaa ja naisellista herkkyyttä, jota harvoin näkee heteronaisissa. Hyväksyn kyllä sen, että he eivät ole kiinnostuneita minusta, koska olen mies vaikka salaa olisinkin ihastunut heihin.
Syvimmät tunteemme inspiroivat sanoilla suoraan sydämestä ja kertovat ne suoraan syvälle sielulle. Rakkauden ilo tekee ihmisen terveeksi ja saa hetkeksi unohtamaan itsensä vaikka se hetki ei kestäisikään kuin hetken kerrallaan. Kiitos jos jaksoit lukea!
Tunnustan salaisuuden
21
672
Vastaukset
- vai mitä?
Oletko sitten transu.
- f4ck
moi idiootti. Mistä kohtaa tuossa täyttyy sun määritelmä? Miksi sä olet noin tyhmä, miksi sä tuot sen vielä esille, miksi sä et mene jonnekkin missä susta ei olis kellekkään vaivaa, elelet hissukseen ja pidät suusi kiinni. Olet huomaamaton ja luet vaikka, se saattas olla ihan kivaa sulle ja meille muille.
- näinhän se menee
f4ck kirjoitti:
moi idiootti. Mistä kohtaa tuossa täyttyy sun määritelmä? Miksi sä olet noin tyhmä, miksi sä tuot sen vielä esille, miksi sä et mene jonnekkin missä susta ei olis kellekkään vaivaa, elelet hissukseen ja pidät suusi kiinni. Olet huomaamaton ja luet vaikka, se saattas olla ihan kivaa sulle ja meille muille.
Ja sä vaan loistat esillä ja muitten pitää olla huomaamattomia...
- Feeling Deep
Vastaan asiallisesti, koska filosofiani mukaan kaikille pitää antaa ainakin yksi mahdollisuus. Vaikka epäilen, että et ole täällä keskustelemassa asiallisesti.
En ole transsukupuolinen. Minä tiedän erittäin hyvin kuka ja mikä olen ja olen tasapainoissa itseni kanssa. Sitä samaa toivon kaikilta. näinhän se menee kirjoitti:
Ja sä vaan loistat esillä ja muitten pitää olla huomaamattomia...
Oliko "vai mitä" vastaus jotenkin älykäs sun mielestä, " näinhän se menee". Vai olitko ensin vai mitä ja sen jälkeen näinhän se menee?
- on vielä
Aika monella on täällä yhdyssanojen kanssa vielä opettelemista vai oisko sama tyyppi aina vaan kirjoittelemassa? =)
- Feeling Deep
Hyvä huomio! Tuli muutama virhe, en ole täydellinen. En ole aikaisemmin kirjoittanut tänne, en voi olla se keneksi minua luulet. Olen monta kertaa ihastunut naisellisiin lesboihin. Se on oma salaisuuteni. En tarkoita pelkästään seksuaalista vetovoimaa vaan heidän olemuksessaan on erilaista herkkyyttä ja naisellisuutta, johon ihastun.
Ei minua haittaa, vaikka he eivät tuntisi vetoa minuun, koska olen mies, kunnioitan heidän tunteitaan. Olen ehkä seksuaalisesti poikkeava mies, mutta onhan olemassa myös naisia, jotka ihastuvat nimenomaan paljon tunneälyä omaaviin homomiehiin.
Ihastun helposti myös paljon tunneälyä omaaviin ja huomaavaisiin miehiin, mutta en ole homo, koska en koe miehiin seksuaalista vetoa. Saatan kuitenkin rakastun myös miehiin niin voimakkaasti. Nuorempana, en ollut sinut, tämän puolen kanssa itsessäni oli todella vaikea myöntää rakastuvansa myös miehiin. Sunpitääehdottomastikirjoittaakirjatostasunoikeinkirjoituksenoikaisuistajonnekinmissäjotainkentieskiinnostaasunpilkunnussiminen. :o)
- Gyllicci
Feeling Deep kirjoitti:
Hyvä huomio! Tuli muutama virhe, en ole täydellinen. En ole aikaisemmin kirjoittanut tänne, en voi olla se keneksi minua luulet. Olen monta kertaa ihastunut naisellisiin lesboihin. Se on oma salaisuuteni. En tarkoita pelkästään seksuaalista vetovoimaa vaan heidän olemuksessaan on erilaista herkkyyttä ja naisellisuutta, johon ihastun.
Ei minua haittaa, vaikka he eivät tuntisi vetoa minuun, koska olen mies, kunnioitan heidän tunteitaan. Olen ehkä seksuaalisesti poikkeava mies, mutta onhan olemassa myös naisia, jotka ihastuvat nimenomaan paljon tunneälyä omaaviin homomiehiin.
Ihastun helposti myös paljon tunneälyä omaaviin ja huomaavaisiin miehiin, mutta en ole homo, koska en koe miehiin seksuaalista vetoa. Saatan kuitenkin rakastun myös miehiin niin voimakkaasti. Nuorempana, en ollut sinut, tämän puolen kanssa itsessäni oli todella vaikea myöntää rakastuvansa myös miehiin.Minusta tuntuu, että rakastut juuri siksi lesbonaisiin, koska siinä on se turvallisuus. Ei tarvitse mennä pidemmälle, koska lesbonainen ei sinua halua. Sitä vain ihmettelen, miten aina tiedät, että nämä naiselliset naiset ovat olleet lesboja, ja miten kuljet paikoissa, joissa on niin paljon lesboja joihin rakastua, varsinkin näitä naisellisia.
Rakastut myös miehiin siis. Minusta tuntuu, että olet homoselsuaali, et vain ole uskaltanut ajatella asiaa niin pitkälle, että olisit ajatellut seksiä miehen kanssa.
Harrastatko kenenkään kanssa seksiä?
- 5+4
Ymmärrän aloittajaa :)
- hepskukkuu3
Samoin ymmärrän, olen itsekin ollut ja olisin ihastunut vain homomiehiin, koska heissä on jotain herkkyyttä, jota heteromiehessä ei ole.
Palstalla on paljon bimboja, ei kannata välittää. Mutta ymmärrän kovin, lesboissa on myös herkkiä ihmisiä.- Feeling Deep
Herkkien ihmisten pitää välillä piilotella itseään, että eivät tulisi satutetuiksi. Herkkyys ei ole sama asia kuin heikkous.
Herkälle ihmiselle hänen omat tunteensa voivat olla kuin villihevosen päällä ratsastamista. Minua on auttanut sen tajuaminen, että viimekädessä kukaan muu kuin minä en voi satuttaa itseäni. Jos joku yrittää loukata minua, aina voin ajatella, että en oikeasti ole sellainen.
Jos joku on minulle kateellinen, otan sen imarteluna, koska minussa on silloin jotain sellaista mitä nämä kadehtijat itse haluaisivat olla. Kun ajattelee kadehtimisesta tällä tavalla, on oikeastaan mahtavaa, että joku näkee sen vaivan, että yrittää kadehtia juuri sinua.
Jos joku kohdistaa vihaansa minuun, ajattelen siitä, onpa mielenkiintoista, että näet juuri minut vihasi syynä. Itseään sairastuttavien ihmisten kanssa ei onneksi ole pakko keskustella tai olla tekemisissä se on jo aika tehokas ase. Yritän elää siten, että minun ei tarvitsisi kostaa kenellekään mitään. Filosofiani on parempi pyrkiä parantamaan ilmapiiriä, kuin pyrkiä rikkomaan sitä.
- Feeling Deep
Löysin miesten kirjoittamia runoja, jotka ovat kohdistettu nimenomaan lesbo naisille ja kertovat naisten välisestä rakkaudesta. Suurin osa naisten välisestä rakkaudesta kertovista runoista on naisten itsensä kirjoittamia, mutta meitä nimenomaan lesboihin ihastuvia miehiä on esiintynyt aikaisemminkin historiassa. Kukaan ei motivoidu tekemään taidetta itselleen täysin merkityksettömistä asioista.
Osa löytämistäni runoista on yli 500 vuotta vanhoja.- Feeling Deep
Kirjoitin oman runon:
Jääkukka
aurinko mutta
rakkaus ilostus
kajastaa ihastus
kuultaa ilahdus
on rakastus - sanojen alut
Feeling Deep kirjoitti:
Kirjoitin oman runon:
Jääkukka
aurinko mutta
rakkaus ilostus
kajastaa ihastus
kuultaa ilahdus
on rakastusoliks toi jarkolle ?
- Herkkä ja herkkä
Ei tuo nyt mikään salaisuus ole. Näitä seksuaalisuudestaan epävarmoja miehiä on paljon. Kehittävät lesbotutkan ja varovat vahingossakaan ihastuvansa heteronaisiin, jotta eivät vain onnistuisi suhteissaan. Rakkaus ja seksuaalisuus pelottaa. Ehkä kannattaisi tosiaan kokeilla miestä. Saatat yllättyä positiivisesti.
- Feeling Deep
Ei minulle ”onnistuminen suhteessa” ole mikään arvo, jolla määrittelen itseni. Pyrin terveeseen itsetuntoon, jossa näkisin itseni suurempana kuin vain sen mukaan miten hyvin pystyn toteuttamaan yhteiskunnassa vallitsevat arvot siitä mitä on menestyminen.
Jokainen voi vetää johtopäätöksensä siitä olenko epävarma vai en, mutta ainakaan en nimittele ikinä ketään seksuaalisesti epävarmaksi nimimerkkien suojista. Se jos mikä on hirvittävän epävarmaa käyttäytymistä. Vaikka sitä, esiintyykin palstoilla paljon ja sitä on hyvin helppoa tehdä täällä, ei se tee siitä kyllä hyväksyttävämpää.
Minulla on mahtava ammatti ensihoitajana ja sairaanhoitajan koulutus. Rakastan harrastuksiani tanssimista ja joogaa. Onnistunut suhde, mitä se kenenkin mielestä on, olisi jo ihan liikaa menestystä yhteen elämään. Seksuaalista poikkeavuutta ei määritellä sairaudeksi niin kauan kun se ei vahingoita muita, eikä ihmistä itseään, eikä häiritse normaalia elämää, eikä estä ihmistä pääsemästä haluamiinsa tavoitteisiin elämässä.
Mikä elämässä on normaalia? Onko se normaalia, että (jotkut ei kaikki) heteromiehet ajattelevat tanssiminen ja hoitoala ovat homojen hommaa ja jos en heti onnistu tapan itseni tai alan ryypätä? Olen, työssäni usein joutunut siivoamaan heteromiesten aiheuttamia jälkiä. Kun väkivaltaa on kohdistettu muihin tai itseensä. Olen monenlaisia elämänkohtaloita nähnyt ja kaikki olen aina auttanut parhaani mukaan. Minua ei haittaa onko joku juoppo, rikollinen, lesbo, homo tai hetero kaikkia autan parhaani mukaan.
Jos, vertaan itseäni normaaleihin heteromieheen en koe itseäni kovinkaan poikkeavaksi. Yhteiskunnassa valitsevat arvot aina ole kovin terveitä. Monet yleisesti hyväksytyt kovat arvot lisäävät kärsimystä ja itsemurhia. Olen minä monta asiaa tehnyt kuten yhteiskunta haluaa, mutta seksuaalisuuttani en anna yhteiskunnan määritellä.
Salainen harrastukseni on lesbo kulttuurin tutkiminen ja fantasioin siitä, että saan palvoa ja hoivata lesboja. Jos, se saa minut unohtamaan kaikki ammatissani olevat ikävät asiat mitä pahaa siinä on kenellekään? Olen luonteeltani hoivaaja ja en täysin pysty tyydyttämään hoivaamiseen liittyviä tarpeitani, koska olen mies. Hoivaamisen tarve ja se, että saan nautintoa muiden hoivaamisesta, on yksi syy mikä on tehnyt minusta sen mikä olen. Salainen, ei ehkä täysin, hyväksytty harrastukseni on kokonaan oma juttuni ja yhteiskunta ei kokonaan omista ja määrittele minua. - anna mä arvaan
Feeling Deep kirjoitti:
Ei minulle ”onnistuminen suhteessa” ole mikään arvo, jolla määrittelen itseni. Pyrin terveeseen itsetuntoon, jossa näkisin itseni suurempana kuin vain sen mukaan miten hyvin pystyn toteuttamaan yhteiskunnassa vallitsevat arvot siitä mitä on menestyminen.
Jokainen voi vetää johtopäätöksensä siitä olenko epävarma vai en, mutta ainakaan en nimittele ikinä ketään seksuaalisesti epävarmaksi nimimerkkien suojista. Se jos mikä on hirvittävän epävarmaa käyttäytymistä. Vaikka sitä, esiintyykin palstoilla paljon ja sitä on hyvin helppoa tehdä täällä, ei se tee siitä kyllä hyväksyttävämpää.
Minulla on mahtava ammatti ensihoitajana ja sairaanhoitajan koulutus. Rakastan harrastuksiani tanssimista ja joogaa. Onnistunut suhde, mitä se kenenkin mielestä on, olisi jo ihan liikaa menestystä yhteen elämään. Seksuaalista poikkeavuutta ei määritellä sairaudeksi niin kauan kun se ei vahingoita muita, eikä ihmistä itseään, eikä häiritse normaalia elämää, eikä estä ihmistä pääsemästä haluamiinsa tavoitteisiin elämässä.
Mikä elämässä on normaalia? Onko se normaalia, että (jotkut ei kaikki) heteromiehet ajattelevat tanssiminen ja hoitoala ovat homojen hommaa ja jos en heti onnistu tapan itseni tai alan ryypätä? Olen, työssäni usein joutunut siivoamaan heteromiesten aiheuttamia jälkiä. Kun väkivaltaa on kohdistettu muihin tai itseensä. Olen monenlaisia elämänkohtaloita nähnyt ja kaikki olen aina auttanut parhaani mukaan. Minua ei haittaa onko joku juoppo, rikollinen, lesbo, homo tai hetero kaikkia autan parhaani mukaan.
Jos, vertaan itseäni normaaleihin heteromieheen en koe itseäni kovinkaan poikkeavaksi. Yhteiskunnassa valitsevat arvot aina ole kovin terveitä. Monet yleisesti hyväksytyt kovat arvot lisäävät kärsimystä ja itsemurhia. Olen minä monta asiaa tehnyt kuten yhteiskunta haluaa, mutta seksuaalisuuttani en anna yhteiskunnan määritellä.
Salainen harrastukseni on lesbo kulttuurin tutkiminen ja fantasioin siitä, että saan palvoa ja hoivata lesboja. Jos, se saa minut unohtamaan kaikki ammatissani olevat ikävät asiat mitä pahaa siinä on kenellekään? Olen luonteeltani hoivaaja ja en täysin pysty tyydyttämään hoivaamiseen liittyviä tarpeitani, koska olen mies. Hoivaamisen tarve ja se, että saan nautintoa muiden hoivaamisesta, on yksi syy mikä on tehnyt minusta sen mikä olen. Salainen, ei ehkä täysin, hyväksytty harrastukseni on kokonaan oma juttuni ja yhteiskunta ei kokonaan omista ja määrittele minua.Anna mä arvaan. Oot töissä Hyksissä ja sulla on kalju. Oot Euroviisufani ja seuraat paljon musiikkialan juttuja. Välillä esiinnyt heteromiehenä, välillä homomiehenä. Susta on tosi kiva tulla selittelemään sun stooreja lesboille ja lesbopareilla. Susta on myös tosi kiva sekaantua toisten elämään. Susta on tosi kiva syventyä muiden elämään ja pohdiskella niitä päässäs. Hei, hanki elämä, niin ei tartte kytätä muiden elämiä. Sulla on selkeesti tarve selittää sun juttuja, sulta puuttuu siis joku, joka kuuntelee sun juttuja. Varsinkin näin keväisin. Hyvää loppuelämää=)
- Feeling Deep
anna mä arvaan kirjoitti:
Anna mä arvaan. Oot töissä Hyksissä ja sulla on kalju. Oot Euroviisufani ja seuraat paljon musiikkialan juttuja. Välillä esiinnyt heteromiehenä, välillä homomiehenä. Susta on tosi kiva tulla selittelemään sun stooreja lesboille ja lesbopareilla. Susta on myös tosi kiva sekaantua toisten elämään. Susta on tosi kiva syventyä muiden elämään ja pohdiskella niitä päässäs. Hei, hanki elämä, niin ei tartte kytätä muiden elämiä. Sulla on selkeesti tarve selittää sun juttuja, sulta puuttuu siis joku, joka kuuntelee sun juttuja. Varsinkin näin keväisin. Hyvää loppuelämää=)
Ei kuuntelu ole sitä, että toinen on vain kuuntelevinaan. Ei ainakaan niissä piireissä missä minä liikun.
Voi sitä elää koko elämänsä vain teeskennellen keskustelevansa vaikka todellisuudessa vain haluaa arvostella muita, mutta aika pinnallista sellainen elämä on. Se pieni itsetunnon jatke, jonka saa muiden arvostelusta ei ole kovinkaan pysyvää . Sen olet varmaankin huomannut jo.
Epäterveet vaikutukset siitä, että kukaan normaalijärkinen ei halua olla kanssasi tekemisissä saattavat olla pysyviä ja lopullisia. Se on se muiden epäterveen kohtelun hinta aina lopulta, jota kiusaamalla muita itsetuntoaan kohottelevat eivät tajua. Meidän muiden ei ole mikään pakko olla teidän kanssa missään tekemisissä pitemmän päälle. Voidaan olla sanomatta sanaakaan teille, voidaan olla kuin teitä ei olisi olemassakaan ja ette voi sille mitään.
Kyllä minä syvennyn muiden elämään, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Ainakin sellaisten ihmisten, jotka ovat sen arvoisia. Äläkä vaivaudu vastaamaan en keskustele kanssasi enää tämän enempää. Tuskin tulen tänne enää lukemaan vastauksia jatkossa. Joten ei kannata... - ketä kiinnostaa
Feeling Deep kirjoitti:
Ei kuuntelu ole sitä, että toinen on vain kuuntelevinaan. Ei ainakaan niissä piireissä missä minä liikun.
Voi sitä elää koko elämänsä vain teeskennellen keskustelevansa vaikka todellisuudessa vain haluaa arvostella muita, mutta aika pinnallista sellainen elämä on. Se pieni itsetunnon jatke, jonka saa muiden arvostelusta ei ole kovinkaan pysyvää . Sen olet varmaankin huomannut jo.
Epäterveet vaikutukset siitä, että kukaan normaalijärkinen ei halua olla kanssasi tekemisissä saattavat olla pysyviä ja lopullisia. Se on se muiden epäterveen kohtelun hinta aina lopulta, jota kiusaamalla muita itsetuntoaan kohottelevat eivät tajua. Meidän muiden ei ole mikään pakko olla teidän kanssa missään tekemisissä pitemmän päälle. Voidaan olla sanomatta sanaakaan teille, voidaan olla kuin teitä ei olisi olemassakaan ja ette voi sille mitään.
Kyllä minä syvennyn muiden elämään, niin henkisellä kuin fyysisellä tasolla. Ainakin sellaisten ihmisten, jotka ovat sen arvoisia. Äläkä vaivaudu vastaamaan en keskustele kanssasi enää tämän enempää. Tuskin tulen tänne enää lukemaan vastauksia jatkossa. Joten ei kannata...Luuletko sä todella, että ketään kiinnostaa lesbopalstalla kenenkään hetskumiesten länkytykset?
- Puoskari5
Puoskarit eivät luovuta.
Homoja puoskaroivat ovat olleet nopeita käänteissään, joilla taataan toiminnan jatkuvuus ja rahastaminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh811973Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1091705- 1801286
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6666- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472