Hei,
olen lähdössä Rodokselle kesäkuun alussa Kipriotis-hotelliin. Onko kenelläkään nyt viimeaikaisia kokemuksia hotellista? Tuo tuulinen ranta hieman huolestuttaa. Varauksessa on myös parveke merinäköalalla. Millainen mahtaa olla ?
Hotelli Kipriotis Rodoksella
4
276
Vastaukset
- Kipriotiksen vakkari
Loistava hotelli. Majoitumme aina Kipriotikseen. Sitä on muuten juurikin remontoitu hieman allasalueella.
Luultavammin sulla on huone altaalle päin. Meillä on yleensä rajoitetulla merinäköalalla. Hieman rauhaisampaa meidän mielestä. Se tuulinen ranta ei ole niin paha, kuin annetaan ymmärtää. Se on jopa mukava vilvoite, mutta petollinen auringon kanssa.
Loistava hotelli. Ystävällinen ja aivan huippu henkilökunta. Aamiasbuffet yllättävän laaja ja maukas. - kohtamennään
Aivan hyvä hotelli.Minun makuuni tosin vähän iso.Tuo merinäköala voi olla vähän niin ja näin,sillä siinä välissä on toinen iso hotelli(Rodos Beach).Baarin terassilta kyllä näkee hienosti auringonlaskun.Hotellissa käsittääkseni enimmäkseen pohjoismaalaisia,varsinkin tanskalaisia.Aamiaisbuffet on runsas ja monipuolinen.Allasalue on kookas,suojainen ja siinä on oma baari,ruokaakin saa.Hauskaa lomaa.
- Kreikkafani
siellä tuulisella rannalla tuulee kyllä todellakin lähes aina. Helteellä olisikin sietämättömän kuumaa ilman tuulta. Itse valitsen aina hotellin tuuliselta rannalta vaikka menenkin Rodokselle yleensä vain sesongin ulkopuolella, eli vähän viileämpänä ajankohtana. 1,5 v sitten olimme Kipriotis hotellissa ja olimme varanneet huoneen merinäköalalla. Kuinkas ollakaan, oli kyllä meren suuntaan, mutta 1. krs. Meri näkyi kun nousi jakkaralle. Valitimme asiasta matkan järjestäjälle, joka ei kyllä pahemmin asiaa noteerannut. Selitin hänelle, että matka on tilattu heidän kautta ja he ovat vastuussa asiasta ja saavat järjestää paremman huoneen. Kerrosta ylemmäs päästiin. Näkyi meri, ja 3 viikkoa olimme, mutta siihen hotelliin emme enää koskaan mene ja matkustamme omatoimisesti.
- matkaajat1
Oltiin miehen kanssa kyseisessä hotellissa 2010 toukokuussa. Olimme tyytyväisiä, meilläkin oli varattu merinäköala ja se oli mahtava muistaakseni olimme viidennessä kerroksessa, muutenkaan meillä ei huoneesta mitään moitittavaa ole. :)
Hotellin henkilökunta on ystävällistä ja aamiainen on tosiaan monipuolinen ja sillä saatte varmasti masut täyteen.
Tuulinen ranta oli meidän suosiossa aina siihen saakka kun poika syntyi. Kannattaa tosin varoa auringon paisteessa se voi olla petollinen... Muutaman kerran itsensä polttaneena voin kertoa!
Mukavaa reissua teille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2512053- 841238
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171055- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 122779
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701