Moikka! Mitä hyötyä voi olla aikuislukiosta kun sitä niin monessa paikassa mainostetaan? Voiko sen kautta ihminen päästä johonkin todella korkeaan asemaan yhteiskunnassa vai mikä sen aikuislukion pohjimmainen tarkoitus on? Ja mikä ero on tavan lukiolla sekä aikuislukiolla mikäli pähkäilee lähtevänsä ylioppilas lakin hommaamaan?
Mitä hyötyä voi olla aikuislukiosta?
2
441
Vastaukset
- kjjldjfjd
Lukion käymisellä tähdätään jatko-opintoihin korkeakouluissa. Sen voi suorittaa eri tavoilla. Aikuislukiossa kukaan huutele perään jos tehtävät jää tekemättä. Opiskele nyt ensin mitä lukio tarkoittaa.
http://www.minedu.fi/OPM/Koulutus/lukiokoulutus/?lang=fi - yleissivistävää
Eikös tavallisen lukion tunnit ole päivisin ja sen suorittaja on opiskelija. Aikuislukion voit suorittaa vaikka etäopiskeluna etkä ole täyspäiväinen opiskelija.
Itse olen käynyt huvin ja kiinnostuksen vuoksi aikuislukion kun työttömänä olin ja olen edelleen.
Ylioppilaslakilla ei ole väliä kummasta on sen hommannut, kokeet aivan samat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832022Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1281739- 1801306
- 234743
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49536
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482