Oon 14v poika, kasiluokalla, ja aattelin että jossai vaihees pitäisin partyt kavereiden kans, että jos vetää yhdet kännit, ensimmäistä ja viimeistä kertaa, nii eihän se haittaa? Vastauksia…
Eihän yhdet kännit haittaa?
8
214
Vastaukset
- lifemocker
sun vanhempia saattaa haitata
- spölölölö
Se alkoholilaki on ihan syystä olemassa.
Ei kannata vertaispaineen vaikutuksesta lähteä ryyppäilemään.
Todennäköisesti vedät överiksi koska et osaa vielä juoda ja sitten oksentelet pitkin puistoja.- viinansekoittaja
Sellaisia ne ekat kerrat kaikilla ovat. Juomalla oppii (ts. ymmärtää, että kyllä se känni tulee hitaammallakin tahdilla).
- vahingoittaa aivoja
Olet varmaankin järkevä ja jätät kännäämättä, koska alkoholi vahingoittaa kehittyviä aivoja. Tämä ei ole vähättelyä tyyliin "hehheh poika on vielä liian nuori" vaan tieteellinen fakta -- ajattele ennemmin että meidän aikuisten aivot eivät enää kehity, eli olemme kalkkiksia. Mitä tahansa, mutta kännätä ei kannata, varsinkaan alle 18v.
- vahingoittaa aivoja
niin joo ja vielä: Kun jättää alkoholiin tutustumisen myöhempään ikään ja aloittaa varovasti ja monipuolisesti niin saattaa saada alkoholista itselleen nautintoaineen eikä ongelmaa.
- erkki
juokaa es
- Tarkkana
Humala tosiaan haittaa aivoja, ja altistaa alkoholisoitumiselle eli en suosittele.
Humalassa voi myös sattua kaikenlaisia onnettomuuksia, puhumattakaan siitä että saattaa helposti juoda liikaa ja saada alkoholimyrkytyksen johon voi kuolla.
Talvella voi sammua hankeen ja kesällä saada päähänpiston mennä humalassa uimaan ja hukkua. Jos sammut jonnekin, humalaiset kaverisi saattavat jättää sinut yksin ties minne. Sitten vielä jos heräät ja haluat soittaa äidin tai ambulanssin, on kännykkäsi kadonnut...
Parempi odottaa vielä, ja sitten kun joskus juot niin kerrot vanhemmillesi missä olet. Äläkä tähtää humalaan, siinä on niin nopea se taite hauskuuden ja oksentamisen välillä.- ottaa ne kuitenkin
Ei kannattaisi teini-iässä läträtä;)
http://www.tiede.fi/uutiset/5060/murrosika_on_turmiollisin_aika_tutustua_alkoholiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701