Joku tuolla valittelee ihastuvansa aina heteroihin. Pakko vähän toisenlaista näkökulmaa tuoda tähän ja olisi kiva, jos kertoisitte, mitä tästä hieman lokeroivasta avauksestani ajattelette.
Mun mielestäni suurin osa heteronaisista on merkillisen tylsiä, ihan kivoja ja ihan mukavia -mutta tylsiä. (Ja okei, tosi paljon on tylsiä miehiäkin, mut puhutaan nyt naisista, kun naisista kerran tykätään.) Olen monesti pohtinut, mistä se mahtaa johtua vai kuvittelenko vain, mutta aivan kuin jokin särmä ja syvempi ulottuvuus jäisi monelta hetskunaiselta uupumaan. Heterot usein näyttäytyvät mulle jotenkin kaksiulotteisina ja persoonattomina. Sellaiset heteronaiset, jotka saavat mut nauramaan ja pistävät itsensä tilanteissa likoon, ovat harvassa. Niitäkin toki on, mutta hirvittävän vähän siihen nähden, miten paljon heteroita on! Monesti tuntuu, että heteronainen ajattelee jotenkin kaavamaisemmin kuin normaali lesbo tai biseksuaali (okei, anteeksi, haluan nyt vähän provokatiivisesti käyttää sanaa normaali kerrankin näin päin, mutta mulla ei oikeasti ole mitään hetskuja vastaan, vaan rakastan niitä niiden tylsyydestä huolimatta). Olen ajatellut, että se sovinnaisuus ja kaavamaisuus saattaa olla tottumattomuutta asioiden kyseenalaistamiseen, koska heteronainen voi helposti elää elämänsä valmiiksi tallattuja polkuja kulkien.
Lisäksi mulle usein tulee myös sellainen fiilis, että heteronainen on hirveen huolissaan muiden mielipiteistä. Ei uskalleta esimerkiksi sanoa omia ajatuksia rohkeasti, koska pelätään, ettei ollakaan enää viehättäviä muiden silmissä tms.
Itse saatan tietty joskus ihastua heteroonkin, mutta silloin kyseessä on kyllä aika valioyksilö, joku heteroksi poikkeuksellisen itsevarman ja vahvan oloinen nainen.
Onks teillä tällasia tuntemuksia tai havaintoja vai onko heteronaiset niitä kaikkein ihanimpia? Voiko mitään erottelua ylipäätään lesbon ja heteron naisen välillä tehdä ihan näin mutu-tuntumalla?
Heteronaisten tylsyys!
32
901
Vastaukset
- 18+16
Ovatko nämä tylsät heterot myös niitä, jotka ihastuvat meihin moniuloitteisiin, jännittäviin, omaperäisiin lesboihin, koska näkevät meidän lifestylessa jotain mitä haluaisivat omaankin elämäänsä? Vapaudenkaipuuta?
- f4ck
heteronaisilla on yksi missio, mies ja lapset. Siihen tähdätään lapsesta asti, siihen ne kasvatetaan ja sitä polkua ne menee sankoin joukoin. Niiden ajatusmaailma käsittää nämä kaksi asiaa, lapset ja miehet. Ensin miehet, miten sellaisen saa ja sitten lapset. Sitten kun heteronainen vanhenee, alkaa ajattelemaan ehkä jo omilla aivoillaan niin siinä alkaakin sitten joko uusi elämä tai he jäävät siihen loukkoon mihin ajautuivat.
Se sama on heteromiehillä, eka rillutellaan, sitten etsistään nainen ja ne lapset.
Mikäs siinä, maailma on täysi. On olemassa tietty heteroita jotka on mielenkiintoisia, mutta tohon määrään niitä luulisi mahtuvan enemmän.- Ällömorkkis
Onneksi me kaikki heteronaiset ei olla sellaisia kuin tuossa kuvailit. Itse eksyin tänne bi-palstalta, jonne kirjoitamani perusteella toivon että olisin välillä vähän tylsempikin! (linkkiin kirjoittamastani tekstistä näkee, että saatan olla bi-curious, mutta se alue minusta taitaa kokemusteni valossa olla nyt jäissä pitemmän aikaa eli heterona menen toistaiseksi)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11463767
Miehen tai useampia haluan, jos seksuaalinen viehätysvoima on molemminpuolista ja jos miehestä ei ole liikaa vaivaa. Lapsia taas en ole halunnut oikeastaan koskaan, sillä haluan suojella maapalloa tuholta ja itseäni liialta kiireeltä. Kyseenalaistan monia muitakin yhteiskuntamme normeja, yliopiston loppututkinto tosin löytyy, kuten "kunnon tytöltä" ainakin.
Ap:n ja muidenkin kannattaa muistaa, että vain osa heteroista on heterojuntteja. - f4ck
Ällömorkkis kirjoitti:
Onneksi me kaikki heteronaiset ei olla sellaisia kuin tuossa kuvailit. Itse eksyin tänne bi-palstalta, jonne kirjoitamani perusteella toivon että olisin välillä vähän tylsempikin! (linkkiin kirjoittamastani tekstistä näkee, että saatan olla bi-curious, mutta se alue minusta taitaa kokemusteni valossa olla nyt jäissä pitemmän aikaa eli heterona menen toistaiseksi)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11463767
Miehen tai useampia haluan, jos seksuaalinen viehätysvoima on molemminpuolista ja jos miehestä ei ole liikaa vaivaa. Lapsia taas en ole halunnut oikeastaan koskaan, sillä haluan suojella maapalloa tuholta ja itseäni liialta kiireeltä. Kyseenalaistan monia muitakin yhteiskuntamme normeja, yliopiston loppututkinto tosin löytyy, kuten "kunnon tytöltä" ainakin.
Ap:n ja muidenkin kannattaa muistaa, että vain osa heteroista on heterojuntteja.ei kukaan oletakkaan että tässä puhutaan muusta kuin mutu-pohjalta kun kyseessä on tällainen asia. Säkään nyt ihan perushetsku et oo, jos sä olisit niin musta tuntuu ett sulla olis jo lapsiajatuksia ollu viimeiset 10v (oli sun ikä mikä tahansa) ja pieni pelko siitä ettet sä saavuta sitä minkä luulet olevan sun tehtävä, lisääntyä.
Mä tunnen montakin hyvää perushetskuu, niistä vain yksi pariskunta ei ole hommannut lapsia, tai miehellä on aikaisemmasta liitosta. Mutta muuten mun käsityksen mukaan hetskuilla ei ole kuin yksi ajatus ja se on lisääntyä.
Mitä tulee sun kokemuksiin lesboseksistä niin toi sun eka yritelmä jo ajatuksena oli aivan hanurista. Mihin sä sitä miestä siinä tarvit? Ei seksiin kande netistä pokaa ettii, siinä käy sillai ett pettyy. Suomessakin on kauniita naisia ja kuten kaikki hyvät asiat elämässä, siihen kandee nähdä vähän vaivaa että saa mitä haluu. Joten sullekki neuvoksi ett ulos vaan tutustumaan lesboihin ja etsimään parempaa. - isottelevaa höttöä
f4ck kirjoitti:
ei kukaan oletakkaan että tässä puhutaan muusta kuin mutu-pohjalta kun kyseessä on tällainen asia. Säkään nyt ihan perushetsku et oo, jos sä olisit niin musta tuntuu ett sulla olis jo lapsiajatuksia ollu viimeiset 10v (oli sun ikä mikä tahansa) ja pieni pelko siitä ettet sä saavuta sitä minkä luulet olevan sun tehtävä, lisääntyä.
Mä tunnen montakin hyvää perushetskuu, niistä vain yksi pariskunta ei ole hommannut lapsia, tai miehellä on aikaisemmasta liitosta. Mutta muuten mun käsityksen mukaan hetskuilla ei ole kuin yksi ajatus ja se on lisääntyä.
Mitä tulee sun kokemuksiin lesboseksistä niin toi sun eka yritelmä jo ajatuksena oli aivan hanurista. Mihin sä sitä miestä siinä tarvit? Ei seksiin kande netistä pokaa ettii, siinä käy sillai ett pettyy. Suomessakin on kauniita naisia ja kuten kaikki hyvät asiat elämässä, siihen kandee nähdä vähän vaivaa että saa mitä haluu. Joten sullekki neuvoksi ett ulos vaan tutustumaan lesboihin ja etsimään parempaa.Miten sä f4ck muuten yleistä noin kovasti, yleistät asioita ja ihmisiä ihan kuin itse olisit jokin naiivi teini-ikäinen, joka ei ymmärrä, että maailma ei ole pelkkää mustaa ja valkoista. Jos vähänkin sulla on korvien välissä jotain muutakin kuin tota angstihöttöä niin tajuat varmasti, että on heteroita, jotka eivät kykene saamaan tai jotka eivät halua lapsia. On paljon myös heteroita, jotka haluavat olla ja pysyä sinkkuina eivätkä halua sitä perusidyllistä omakotitalo-auto-omenapuu-lomamökki-etelänmatka-elämää. Jos sulla edes pikkasenkin on elämänkokemusta laajemmalti niin varmasti tiedätkin, että on paaaaljon hetskuja, jotka harrastaa seksiä ihan muussa tarkoituksessa kuin lastentekomielessä. Jos sä väität, että suurin osa hetskuista harrastaa seksiä vain saadakseen lapsia, niin sä oot kyllä varmaan kasvanut jossain helluntai/lastadiolaiskodissa eikä sulla ole minkäänlaista laajempaa katsomusta tästä elämästä. Kunhan täällä isottelet ja yrität leikkiä aikuisempaa ja kokeneempaa kuin oletkaan.
- ei mun ongelma
Mitä korkeampi elintaso, sitä vähemmän lapsia kun taas jossain kehitysmaissa lapsia on senkin edestä.
Mitä se haittaa jos joku ihastuu heteroihin? Tai siis mitä se teiltä muilta on pois, siis jos joku ihastuu vaan hetskuihin niin siitä vaan, ei ole mun ongelma jos kärsii kun ei saa vastakaikua. - f4ck
isottelevaa höttöä kirjoitti:
Miten sä f4ck muuten yleistä noin kovasti, yleistät asioita ja ihmisiä ihan kuin itse olisit jokin naiivi teini-ikäinen, joka ei ymmärrä, että maailma ei ole pelkkää mustaa ja valkoista. Jos vähänkin sulla on korvien välissä jotain muutakin kuin tota angstihöttöä niin tajuat varmasti, että on heteroita, jotka eivät kykene saamaan tai jotka eivät halua lapsia. On paljon myös heteroita, jotka haluavat olla ja pysyä sinkkuina eivätkä halua sitä perusidyllistä omakotitalo-auto-omenapuu-lomamökki-etelänmatka-elämää. Jos sulla edes pikkasenkin on elämänkokemusta laajemmalti niin varmasti tiedätkin, että on paaaaljon hetskuja, jotka harrastaa seksiä ihan muussa tarkoituksessa kuin lastentekomielessä. Jos sä väität, että suurin osa hetskuista harrastaa seksiä vain saadakseen lapsia, niin sä oot kyllä varmaan kasvanut jossain helluntai/lastadiolaiskodissa eikä sulla ole minkäänlaista laajempaa katsomusta tästä elämästä. Kunhan täällä isottelet ja yrität leikkiä aikuisempaa ja kokeneempaa kuin oletkaan.
voi hellanlettas nii, olipa siinä aikuinen taas laittamassa viisasta asiaa, kiva kiitti. Jos sä mulkero osaisit lukee ni sanoinki ett mutullahan nää menee eikä kukaan luule ett jonku mielipide on mikään absoluuttinen totuus. Mut sä pikkupaska et osaa lukee vaa haluut valistaa miten jotkut heterot nai ihan huvikseenkin ja kaikki ei voi saada lapsii, Kiitos jeesukselle siitäkin. Mun mielestä jos joku on pikkuisen pieni päästään ni se olet sinä.
- näino
no mä en oo tavannut juurikaan yhtään ihmisenä mielenkiintosta lepakkoa muutamaa poikkeusta lukuunottamatta.
heteronaisia taas lukuisia, ja jatkuvasti- bo les
Ai, lähes kaikki tapaamani lesbot ovat omilla aivoilla ajattelevia, korkeasti koulutettuja, fiksuja ja syvälliiä... taidetaan liikkua eri porukoissa.
Heteroilla taas just on aina ne miesjutut, ja niiden kanssa piäis in olla juttelemassa miehistä, ketkä miehet on niistä kiinnostuneita ja "oliko siellä miehiä".... kun ei vaan pysty eikä jaksa tätä saman aiheen ympärillä pyörimistä, kun en voi millään lailla jakaa sitä onnea heidän kanssaan. - näino
bo les kirjoitti:
Ai, lähes kaikki tapaamani lesbot ovat omilla aivoilla ajattelevia, korkeasti koulutettuja, fiksuja ja syvälliiä... taidetaan liikkua eri porukoissa.
Heteroilla taas just on aina ne miesjutut, ja niiden kanssa piäis in olla juttelemassa miehistä, ketkä miehet on niistä kiinnostuneita ja "oliko siellä miehiä".... kun ei vaan pysty eikä jaksa tätä saman aiheen ympärillä pyörimistä, kun en voi millään lailla jakaa sitä onnea heidän kanssaan.heh, taidetaan liikkua eri heteropiireissä:D
vai voisko olla ettei voi oikein yleistää....? Minusta taas lähes kaikki naiset ovat tylsiä. Siksi suru oli niin suuri, kun mä menetin kumppanini, kun mä tiesin, etten toista samanlaista tule kohtaamaan. Sikäli tosin hyvä, että hän oli alkoholisti ja narkomaani; ei kestänyt olla todella suuri ihminen ilman päihteitä.
Suuri osa miehistä taas on omituisia.
Mä hain naista, kunnes tällä palstalla joku kyseenalaisti sen, että miks pitää profiilia qruiserissa, jos ei oikeasti hae ketään. Minä ajattelin, että mitä minä teen tylsällä naisella. Jos heteroilla on päähänpinttymänä mies ja lapsi, niin minulla se oli parisuhde. Minä voin kuitenkin elää ilman. Itse asiassa olisi kiva, jos koko maailma olisi täynnä klooneja minusta, vähän niin kuin Mr. Smith Matrixissa.
Kaikki mielenkiintoiset lesbot ovat minun kavereitani facebookissa ja varattuja.- epävarmoja
Jeps. Minusta taas suurin osa lepakoista on epävarmoja ja vielä epävarmempia ovat bisset. Joten jos sanotaan, että erilaisuus kasvattaa varmemmaksi, niin en minä ainakaan kovinkaan usein varmoja lepakoita ole kohdannut. Piireissä jos liikkuu, niin niissäkin suurin osa on kouluttamattomia, jätkämäisiä, junttimaisia ja hieman liian yksinkertaisia. Ne parhaimmat eivät roiku piireissä...
- f4ck
epävarmoja kirjoitti:
Jeps. Minusta taas suurin osa lepakoista on epävarmoja ja vielä epävarmempia ovat bisset. Joten jos sanotaan, että erilaisuus kasvattaa varmemmaksi, niin en minä ainakaan kovinkaan usein varmoja lepakoita ole kohdannut. Piireissä jos liikkuu, niin niissäkin suurin osa on kouluttamattomia, jätkämäisiä, junttimaisia ja hieman liian yksinkertaisia. Ne parhaimmat eivät roiku piireissä...
sehän kertoo sit sustaki jotain, jos niissä hengaat. Piirit on niin tyhmä sana, sä tarkoitat baaria ja vielä jotain dtm. Siellä on nuoria lesboja jotka nyt harvoin on itsevarmoja terveellä tavalla. Mut miks valittaa jos itse hengaa samoissa jutuissa ja luultavammin ei saa sieltäkään jostain syystä ja sitte ollaa tollaisii. Itse sä päätät missä ja mitä. Jos sä et pysty ite parempaan nii mikä sä olet valittamaan.
Annetaan niiden "piirienn" nyt olla, se on junttimaista puhua piireistä. Tosiasiassa neki on vain kavereita ja nuoria. Juntit on asia erikseen, mut ei nyt sotketa kaikki yhteen keittoon. - Silmät päässä
f4ck kirjoitti:
sehän kertoo sit sustaki jotain, jos niissä hengaat. Piirit on niin tyhmä sana, sä tarkoitat baaria ja vielä jotain dtm. Siellä on nuoria lesboja jotka nyt harvoin on itsevarmoja terveellä tavalla. Mut miks valittaa jos itse hengaa samoissa jutuissa ja luultavammin ei saa sieltäkään jostain syystä ja sitte ollaa tollaisii. Itse sä päätät missä ja mitä. Jos sä et pysty ite parempaan nii mikä sä olet valittamaan.
Annetaan niiden "piirienn" nyt olla, se on junttimaista puhua piireistä. Tosiasiassa neki on vain kavereita ja nuoria. Juntit on asia erikseen, mut ei nyt sotketa kaikki yhteen keittoon.Eli valitaan tutkimuskohteeksi laadukkaat lesbot ja junttimaiset heterot ja sit verrataan niitä keskenään;) heh
- olet nuori
f4ck kirjoitti:
Annetaan niiden "piirienn" nyt olla, se on junttimaista puhua piireistä. Tosiasiassa neki on vain kavereita ja nuoria. Juntit on asia erikseen, mut ei nyt sotketa kaikki yhteen keittoon.Ja säkö laitat sanat suuhun mitä mä tarkoitan ja mitä en? Katsois vähän ite mitä sä oikein kirjoitat? Mistä sä tiedät vaikka olisin tarkoittanut vanhempia lesboporukoita? Kysyt miksi valittaa jos hengaa itse samoissa jutuissa. Mistäs s ite vedit päätöksen, että hengaan samoissa jutuissa? Nimittäin minä en hengaa samoissa paikoissa. Että älähän kuule itse vääritele asioita ja laita sanoja toisen suuhun! Kukas muuten määrittelee, että piirit on vaan niitä, missä on nuoria? On varmasti paljon lesboporukoita, joissa hengaa sitä neli-viiskymppistä sakkia. Taidat ite olla vaan nuori kun tunnet ainoastaan käsitteen nuori?
Anna sä vaan ite piirien olla jos haluat. - f4ck
olet nuori kirjoitti:
Ja säkö laitat sanat suuhun mitä mä tarkoitan ja mitä en? Katsois vähän ite mitä sä oikein kirjoitat? Mistä sä tiedät vaikka olisin tarkoittanut vanhempia lesboporukoita? Kysyt miksi valittaa jos hengaa itse samoissa jutuissa. Mistäs s ite vedit päätöksen, että hengaan samoissa jutuissa? Nimittäin minä en hengaa samoissa paikoissa. Että älähän kuule itse vääritele asioita ja laita sanoja toisen suuhun! Kukas muuten määrittelee, että piirit on vaan niitä, missä on nuoria? On varmasti paljon lesboporukoita, joissa hengaa sitä neli-viiskymppistä sakkia. Taidat ite olla vaan nuori kun tunnet ainoastaan käsitteen nuori?
Anna sä vaan ite piirien olla jos haluat.sä kirjoitit " niin en minä ainakaan kovinkaan usein varmoja lepakoita ole kohdannut. Piireissä jos liikkuu, niin niissäkin suurin osa on kouluttamattomia, jätkämäisiä, junttimaisia ja hieman liian yksinkertaisia"
¨
Kohdannut sana laittaa olettamaan ett sä liikut juurikin niissä piireissä kun osaat kertoa mitä nissä on ja mihin niissä törmää suurimmalta osin. Joten en laita lapsi sanoja sun suuhun, kato ite mitä sanoja käytät urpoliini. - oo hooring
näino kirjoitti:
heh, taidetaan liikkua eri heteropiireissä:D
vai voisko olla ettei voi oikein yleistää....?Tai voisko olla, ettei sittenkään, tai olisko sittenkin...
Kun tämä on kuitenkin olevinaan keskustelupalsta, niin turha pyöritellä joka kommentin jälkeen voisko olla niin ja näin ja noin, jos ei mitään oikeaa sanottavaa ole.
Pystytkö lukemaan yhtä ainoatakaan kommenttia ilman että ajattelet sen olevan yleistys, vai oletko oppinut uuden sanan? - olet nuori
f4ck kirjoitti:
sä kirjoitit " niin en minä ainakaan kovinkaan usein varmoja lepakoita ole kohdannut. Piireissä jos liikkuu, niin niissäkin suurin osa on kouluttamattomia, jätkämäisiä, junttimaisia ja hieman liian yksinkertaisia"
¨
Kohdannut sana laittaa olettamaan ett sä liikut juurikin niissä piireissä kun osaat kertoa mitä nissä on ja mihin niissä törmää suurimmalta osin. Joten en laita lapsi sanoja sun suuhun, kato ite mitä sanoja käytät urpoliini.Pieleen menee sunkin arvaukset. Sä et osaa koskaan myöntää, että joskus olet täysin väärässä. Olet mielestäsi aina oikeassa, vaikka sun väittämät perustuvat täysin pelkkään mututuntumaan ja pelkkään ex tempore arvailuun. Ajattelet, että jos henkilö A kirjoittaa näin, niin henkilö A on ehdottomasti sellainen ja sellainen. Sulla on harvinaisen mustavalkoinen ajattelumaailma. Ajattelet, että kaikki on just niin kun sun kaavamaisessa ajattelussa. Sä et osaa kuvitella toisenlaista maailmaa sun arvailujen tilalle. Sun maailmassa ei ole muuta kuin mustaa ja valkoista. Ei poikkeuksia, ei erilaisuutta, ainoastaan sääntöjä ja kaavamaisuuksia. Jos olisit ennustaja, olisit huono sellainen. Erittäin huono, sori vaan.
- noticed...
epävarmoja kirjoitti:
Samaa mieltä, myös tapaamani lesbot ovat olleet loppujen lopuksi hyvinkin epävarmoja. Ensi vaikutelma on kuitenkin aina täysin päinvastainen.... Heteronaisilla taas ei tunnu olevan tarvetta esittää erityisen vahvaa, vaan ovat mitä on.
- Ladiez
colaptes kirjoitti:
Minusta taas lähes kaikki naiset ovat tylsiä. Siksi suru oli niin suuri, kun mä menetin kumppanini, kun mä tiesin, etten toista samanlaista tule kohtaamaan. Sikäli tosin hyvä, että hän oli alkoholisti ja narkomaani; ei kestänyt olla todella suuri ihminen ilman päihteitä.
Suuri osa miehistä taas on omituisia.
Mä hain naista, kunnes tällä palstalla joku kyseenalaisti sen, että miks pitää profiilia qruiserissa, jos ei oikeasti hae ketään. Minä ajattelin, että mitä minä teen tylsällä naisella. Jos heteroilla on päähänpinttymänä mies ja lapsi, niin minulla se oli parisuhde. Minä voin kuitenkin elää ilman. Itse asiassa olisi kiva, jos koko maailma olisi täynnä klooneja minusta, vähän niin kuin Mr. Smith Matrixissa.
Kaikki mielenkiintoiset lesbot ovat minun kavereitani facebookissa ja varattuja.En koe olevani tylsä millään tapaa. Järkeäkin löytyy. Erosin juuri pitkästä suhteesta. Nyt nautin sinkkuna olemisesta, mutta kieltämättä alitajunnassa kokoajan etsin seuraa.. Ei usein kyllä törmää kiinostaviin naisiin. Varsinkaan jos on vähän nirsompi tapaus. heh.
- podohdiskelua
Onhan se varmaan niin, että yhteiskunnan normistosta poikkeava ihminen joutuu käsittelemään omaa itseyttään aivan eri tavalla ja paljon syvällisemmin kuin sellainen ihminen, joka luonnostaan mahtuu enimpien normien sisään. Ja kyllähän se kasvattaa varmuutta, kun pitää taistella itsensä ja olemassaolonsa puolesta, vaikka vaan oman päänsä sisällä (tai sitten se saattaa hajottaa enemmän). Uskon, että osittain siksi lesbot (ja binaiset) saattavat olla varmempia omasta itsestään. Ja jos viehättyy vahvoista ja varmoista persoonista, toki silloin tällaiset ihmiset vaikuttavat mielenkiintoisemmilta. Toki jos itse viehättyy toisenlaisista ihmisistä, saattaa tilanne olla ihan toinen.
- Heteron mielipiteitä
Kyllä kauneus on katsojan omissa silmissä. Jos ajattelet heteronaisista tuolla tavalla, silloin myös näet heidät sillä tavalla. Itse en luokittele itseäni, mutta jos nyt pakko on, kirjaudun heteroksi. Enkä ole kyllä vähääkään tylsä, luova, menevä ja mystinen (aina löytyy siis uusia ulottuvuuksia), normit ei ole ikinä kiinnostanut. Onhan se tylsää, nähdä ihmiset ei erikoisena. Mikä siitä ihmisestä tekee erikoisen? Uskonnollinen tai seksuaalinen suuntautuminenko? Jokainen on erikoinen omalla tavallaan. Itse en ikinä huolisi kumppanikseni tylsää mielistelijää. Ja vaikka olenkin hienotunteinen muita kohtaan, osaan sanoa suoraan asioita (joskus liiankin) ja puolustaa itseäni, jos on tarvis. Eikä pelkät hetero naiset ajattele mitä muut ajattelee, jokaista kiinnostaa jossain määrin se, miten muut ihmiset heidät näkee ja minkä kuvan itsestään antaa. Ehkä rajojen ja normien rikkominen viestittää ettei kiinnosta, mutta minun ei tarvitse ainakaan kenellekään todistella mitään, rajoja ja normeja näkyvästi rikkomalla. Jos siihen on tarve, niin silloin tietenkin niitä rikon. Kun ikää tulee, ihan arkisista asioista tulee merkityksellisiä, eikä jaksakaan enään koko ajan matkustella ja seurustella. Se tapahtuu luonnollisesti jokaisella ihmisellä. Tottakai kaapista ulos tuleminen vie varmaan monet muutkin estot, mutta ei se välttämättä kuvasta vahvaa itsetuntoa edelleenkään.
- "Heteron" mielipitei
kirjoituksen korjaus...siis:
"En ole kyllä vähääkään tylsä. Vaan olen luova, menevä ja mystinen...........tai whatever. - Anna Ny
Vaikka luokittelet itsesi heteroksi, olisiko mitään mahiksia?
Teit vaikutukse: varsinkin tuo viimeinen virke.
- 1+12
En kyllä ehkä allekirjottaisi tuota että hetsunaiset on kategorisesti tylsiä. Siitäkin huolimatta, että yleensä naiset joihin tunnen vetoa tuppaavat olemaan biseksuaaleja.
Toisaalta taas ehkä väitteesi voi jossakin mielessä pitää paikkansa. Moni heteronainen voi tuudittautua esimerkiksi siihen, että mies tekee kaikki aloitteet ja vie tilanteita eteenpäin, viihdyttää, näkee vaivaa ja laittaa itsensä likoon romanttisessa kanssakäymisessä. Neidin tehtäväksi jää sitten vain joko hyväksyä tai torjua ehdotukset ja hihitellä hauskoille vitseille. Se mikä mulle lesboudessa on ollut haasteellista on se, että itsestä pitäisi kaivella sitä rohkeutta esiin eikä vain luottaa siihen että karpäset pörrää nätin naaman ja nuoren vaginan ympärillä. Pitää ihan tarkkaan miettiä että mitä mä nyt oikeasti haluan, eikä vaan pyöritellä valmiiksi tarjottuja malleja. Yleisestikin sitä oppii pyrkimään eroon perinteisen naisen passiivisesta roolista ja ajattelemaan asioita uudella tavalla.- =13
no vaikka ne kärpäset pörräiskin ympärillä, joutuu sitä kuule silti miettimään, mitä sitä oikeasti haluaa hetero tai ei....ei kato määrä tarkoita aina laatua ja silloin sitä vasta haastetta onkin, kun on monta pörriäistä kestä valita, heh :) Mutta onn se joo vähän niinku miehen tehtävä lähestyä ja tehdä aloite, mutta itse olen muutenkin sellainen, että vastaan jos tullaan kysymään, mutta en etsi tai juokse kenenkään perässä. En edes ystävien....asioiden tarvii tapahtua luontevasti.
- provosoidaan
Heteron perusolemus on tylsä, vaikka olisi miten luova, menevä ja mystinen.. Kun sille ei vain voi mitään.
- faunitar
Totuus on se,että ollaan niiden tylsien ihmisten tekemiä,useimmat.
- tylsä tyttönen
Eikö se ihminen pitänyt nähdä ihmisenä ei heterona tai lesbona, vai onko aloittajan lesbotutka sit niin hyvä että ensitapaamisella tietää mikä on suuntaus??
- Eräs vain
En usko, että heterous tekee kenestäkään tylsemmän ihmisen tai lesbous mielenkiintoisemman. Jos sinun mielestäsi heteron perhe-elämä suunnitelmat ovat tylsiä, niin sitten ne ovat. Todennäköisesti asia johtuu siitä, kun et voi jakaa tätä asiaa hänen kanssaan ja samastua hänen tilanteeseensa? Olet siinä vähän kuin ulkopuolinen, toisinajattelija, samoin kuin hetero ei välttämättä osaa samastua sinun tilanteeseesi. Ihanimmat ihmiset ketä itse olen tavannut, ovat olleet vähän bi-henkisiä ja myös monet hetero-miehet ovat olleet hulvattoman hauskoja.
Siinä olet kyllä oikeassa, miten hetero-naisen elämä pyörii miehen ja lapsien ympärillä, mutta niinhän sen kai kuuluukin mennä: perhe on ykkönen. Jos sinäkin olisit naimissa tai sinulla olisi lapsia, niin miten tilanne eroaisi heteroon verrattuna? Ehkä sinullekin perhe olisi silloin ykkönen? Itse olen taas kuullut erään heteron valittavan, miten hänen lesbo-ystävänsä ei puhu mistään muusta kuin naisista eikä meinaa ollenkaan kuunnella hänen puheitaan miehistä.
On myös monia hetero-naisia, ketkä viihtyvät lapsettomina sinkkuina. Kaikilla ei ole hirveätä miehen kaipuuta. Sellaisten parissa viihdyn myös hyvin! Perheellisen ja sinkku-ihmisen elämä nyt vain on erilaista ja niin sen kuuluukin olla.- luokittelija
Jos tuo viesti oli minulle, eli ketjun aloittajalle suunnattu, niin pakko kommentoida, etten tosiaan tarkoita tylsyydellä heteroiden perheasioita, vaan enemmän persoonallisuuden ilmentämistä (miten rohkeasti heittäydytään tilanteisiin ja otetaan ns. tila haltuun). Perheasioihin ja rakkausasioihin on mielestäni hyvin helppo samaistua enkä itse ole heteroystävieni kanssa kokenut tuota minkäänlaisena ongelmana puolin taikka toisin.
- Heteron kanssa
Ihanuutta puoleen tai toiseen en lähde kommentoimaan, mutta avaus oli itsessään mielenkiintoinen ja niinpä pari sanaa.
Olen ihastunut suurimmaksi osaksi heteroihin tai bi-seksuaaleihin, mutta toki myös lesboihin. Ja olen kyllä huomannut jonkinlaisen eron, suuremman tai pienemmän, heterotaustaisten ja lesbojen naisten välillä tapailu / seurustelusuhteessa.
Tämä ero on aika pitkälti juontanut tässä ketjussa esille tuoduista asioista. Suhteen kannalta merkittävin ero on ehkä ollut keskinäiseen dynamiikkaan liittyvissä asioissa. Minulla on heterotaustaisista naisista sellainen kokemus, että he ovat usein tottuneet toistamaan suhteissaan eräänlaista naisen mallia, jota sitten yrittävät toistaa myös lesbosuhteessa. Tähän voi liittyä monenlaisia asioita monilla eri osa-alueilla: esimerkiksi työt on totuttu usein jakamaan naisten ja miesten töihin, seksissä toivotaan aloitteita ja ohjailua ja omaa ulkonäköä on totuttu korostamaan tavalla, jota suhteen jatkuessa ryhdytään itsekin ihmettelemään.
Kun lesbosuhteessa toinen osapuoli onkin miehen sijaan nainen, asiat eivät olekaan enää itsestäänselvyyksiä. Heterotaustaiselle suhde lesbon kanssa voi olla tietynasteinen kriisi, kun asioita täytyy - ehkä - ryhtyä ajattelemaan uudella tavalla. Näin ei tietenkään ole kaikkien kohdalla, mutta omalla kohdallani tämä on tullut jollain tasolla esille kaikkien heterotaustaisten naisten kanssa, enemmän tai vähemmän.
En silti sano, että heterot olisivat ihmisinä jotenkin tylsempiä. Ehkä he eivät ole aina kyseenalaistaneet itseään tai toimintatapojaan yhtä paljon kuin lesbot, mutta elämässä on paljon muutakin jaettavaa. Suurin osa ystävistäni on heteroita, ihan sattuman kautta, ja vaimonikin on heterotaustainen. Välillä matka heteronaisen kanssa voi olla myös arvoituksellinen ja mielenkiintoinen - nähdä millainen lesbonainen sieltä kaiken heterouden alta kuoriutuu ja millaisen kasvun prosessin ihminen käy lävitse kyseenalaistaessaan "entisen" elämänsä ja siihen liittyvät asiat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh912184Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1471811- 1731333
- 229805
- 65754
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741- 60730
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349571