Hei!
Missä on ihana ja mukava paikkaa Suomessa, jolla voin nähdä tähdet ja planeetat?
Viime kuukautta ostin kaukoputki ja en tiedä nyt, missä voin katsoa taivas yöllä. Kaupungilla on paljon valoa ja puuta.
Myös haluaisin matkustaa risteily autolla viikonloppuna Jyväskylälle. Haluan nukkua yöllä teltassa järven rannalla. Missä on mukava paikka, jolla voin katsoa tähdet Jyväskylässä?
Kaukoputki - missä paikat voin katsoa taivas?
mehilainen 1
1
53
Vastaukset
- helppoa on
mene kaukoputken kanssa mahdollsimman kauas kaupungista eli sinne minne ei valosaaste pääse....joka paikassa muuten voi niitä katsella...eri juttu onko sinulle 99 euron kaukoputki...sillä ei näe edes kuuta...no sekin on nyt ihan sirppi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498