Voisin tietysti puhua

sinulle suoraankin

Meillä molemmilla, niin sinulla, kuin minullakin on jo uudet kuviot...

On parempi, ettemme puolella sanallakaan puhu mitään sellaista, mikä voisi johdattaa takaisin tunnepitoisiin aiheisiin...meidän välisiin.

Näin on hyvä nyt.

Toivon tosiaan, että meistä kahdesta vain toinen joutuu vieläkin tuntemuksiaan tänne kasvottomasti purkamaan.

42

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 65&34

Mee sää mä voin jatkaa mul on vielä kerrottavaa mun omasta elämästä

• blondi889

Kylläpä nyt on taas joku samanlaisessa tilanteessa kuin minäkin :/ Samaa toivon minäkin.. Itse asiassa esitän hänelle, että olen päässyt yli.. :(

• eteenpäin vauhdilla

verkot vedessä juhannusta varten saalista tähyillessä

; )

• hyv yöt

Nyt täytyy nukkuun .aamulla muuten kiukkuinen ja vösynyt

• puhu suoraan vaan.

En ymmärrä aloittajaa. Ainahan ihmisen kanssa voi puhua oli varattu tai
      ei. Pitää olla sen verta itsekuria että osaa pitäää tunteensa kurissa jos seurusrelee. Tietekin herää myös kysmys että onko sitten onnellinen nykyisessä suhteessa jos exän näkemisestä on noin epävarma?

Aurinkoista työpäivää.

• Miksi et puhu?

Mikähän sinua estää puhumasta sille toiselle? Luuletko täällä olevien kirjoitusten olevan sinua koskevia kirjoituksia, sen toisen osapuolen kirjoittamina?
      Pelkäät paluuta olleeseen, ja siksi laistat sen puhumisen, ilmeisesti siksi kun yhäkin tunteesi toista kohtaan on olemassa. Ota yhteyttä ja puhu, niin saat sielullesi rauhan, jää epäilykset taka.alalle ja saat sielullesi rauhan.

• ei kehuttavaa

no ompas hieno uusi kuvio....tää kälynen palsta;D

• Sivukommentti

enpä haluaisi olla sun "uusi kuvio". Uutena kumppanina haluan olla se nro 1, en korvike x:lle, jonka perään huudellaan ikävä- palstalla..... Oletkohan mieleltäsi valmis uuteen "kuvioon" kuitenkaan vai onko vain kosto x:n "kuvioista".

• x+y-z=?

Mitäköhän ihmettä sä olet taas kuullut? Mä olen niin kypsä tähän kuvioon!

• ja ap on

siis kuka? sun tuttuko? m vai n?

• -hellurei vaan-

Kaikellahan on tarkoituksensa, myös niillä uusilla *kuvioilla*.

Vanha totuus, kun yhden oven sulkee toinen aukeaa, voi joskus pitää paikkaansa.

Mutta muistoja ei kukaan eikä mikään *kuvio* voi viedä!

• -hellurei sinnekin-

Juurikin näin. Muistoja on mukava vaalia, kun ne vielä ovat kauniita. Jatkamalla hämmentämistä olisi voinut tulla rumaa jälkeä...

tv: Aloittaja

• toivottavasti oot
        -hellurei sinnekin- kirjoitti:

Juurikin näin. Muistoja on mukava vaalia, kun ne vielä ovat kauniita. Jatkamalla hämmentämistä olisi voinut tulla rumaa jälkeä...

tv: Aloittaja

tän kaiken kertonut hänelle itselleen etkä vain nimettömänä tänne yöllä raapustanut, sillä jos niin olet tehnyt ei muistot ole kauniita ainakaan sillä jolle aloitus oli.

• Aina, aina

on asiat puhuttava ja setvittävä suoraan, ei näin lapsellisilla viesteillä.

• suoraa sanottu

Eikös me olla jo puhuttu tästä! Ei jäädä vanhoja vatvoo, aikansa kutakin...

• tirsk-

satavarma ettette oo, sul ku ei oo haisuukaan kuka ap o.

• valintakysymys_

puhuakko suoraan ja olla rehti ja reilu ja selkärankainen vai laittaakko yön tunteina
      turhaakin turhempi viesti jolla ei ole merkitystä kenellekään.
      valitsit sen itsellesi helpoimman tien, naputella kaikessa rauhassa merkityksettömiä sanoja peräkkäin.
      oudoksuttaa kirjoituksen ristiriitaisuus, kerrot että sinulla on uudet kuviot ja näin on hyvä nyt, m u t t a silti kirjoitat toiselle henkilölle yöllä viestiä ikäväpalstalla !!
      ja sen toisen kuvioista, tiedätkö niistä oikeasti mitään?

• Näin se menee

Voisit, muttet puhu.

• No miks sitten

et puhu?

• Aloittaja jatkaa

vielä tämän kerran.

Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta. Joskus on tehtävä valintoja, jotka eivät ole miellyttäviä, mutta kokonaisuuden kannalta välttämättömiä. Näin teimme mekin, molemmat.

Vaikkei asioista olekaan puhuttu aivan niin perinpohjaisesti, kuin olisi voinut tehdä, ei ole kuitenkaan mitään epäselvää siitä, että ratkaisu on paras mahdollinen.

Kun alussa kirjoitin, että toivon olevani täällä "yksin", tarkoitin sen juuri sellaiseksi. Jos kävisi ilmi, että hänkin täällä näitä lueskelisi, tarkoittaisi se sitä, että meistä molemmat olisimme jääneet leijailemaan johonkin kummalliseen välitilaan, jossa ilo on teeskentelyä ja suru puhdasta luomua...

Yksin tämän vielä jotenkin kestää, lievittyy aikanaan. kaksin kipu olisi sietämätön...

Nyt lopetan, enkä aivan heti palaa...olen puhunut.

• s....
        Aloittaja jatkaa kirjoitti:

vielä tämän kerran.

Kaikilla asioilla on aina kaksi puolta. Joskus on tehtävä valintoja, jotka eivät ole miellyttäviä, mutta kokonaisuuden kannalta välttämättömiä. Näin teimme mekin, molemmat.

Vaikkei asioista olekaan puhuttu aivan niin perinpohjaisesti, kuin olisi voinut tehdä, ei ole kuitenkaan mitään epäselvää siitä, että ratkaisu on paras mahdollinen.

Kun alussa kirjoitin, että toivon olevani täällä "yksin", tarkoitin sen juuri sellaiseksi. Jos kävisi ilmi, että hänkin täällä näitä lueskelisi, tarkoittaisi se sitä, että meistä molemmat olisimme jääneet leijailemaan johonkin kummalliseen välitilaan, jossa ilo on teeskentelyä ja suru puhdasta luomua...

Yksin tämän vielä jotenkin kestää, lievittyy aikanaan. kaksin kipu olisi sietämätön...

oletpa kova puhumaan.

• ilmaan jäänyt

vielä tämän kerran.

Ei siinä mitään jos molemmat, mutta miksi puhuminen kasvotusten on niin vaikeaa. Juuri sen vuoksi näitä ja meitä välitilaan putoajia on liian paljon. En tiedä oletko juuri hän, mutta tutulle vaikuttaa. Olisi varmaan helpompaa jatkaa omaa eteenpäin, jos asiat selvitetään kunnolla. Ilmeisesti kuitenkin pelkäät tunteitasi. Ja oletko ihan varma valinnastasi tai toisen osapuolen. Olen puhunut -kommentti kertoo jääräpäisyydestä.... Oliko kuitenkin yksipuolinen päätös. Kunhan et sitten myöhemmin kadu.

• tähän kommentti
        ilmaan jäänyt kirjoitti:

Ei siinä mitään jos molemmat, mutta miksi puhuminen kasvotusten on niin vaikeaa. Juuri sen vuoksi näitä ja meitä välitilaan putoajia on liian paljon. En tiedä oletko juuri hän, mutta tutulle vaikuttaa. Olisi varmaan helpompaa jatkaa omaa eteenpäin, jos asiat selvitetään kunnolla. Ilmeisesti kuitenkin pelkäät tunteitasi. Ja oletko ihan varma valinnastasi tai toisen osapuolen. Olen puhunut -kommentti kertoo jääräpäisyydestä.... Oliko kuitenkin yksipuolinen päätös. Kunhan et sitten myöhemmin kadu.

no ei varmasti ole se sinun hän mutta tekstiisi senverran että asioiden selvittely ei ole koskaan vain toisen osapuolen asia vaan sen voi ja pitää tehdä molempien.
        sen voit tehdä sinäkin omalta osaltasi sen oikean ihmisesi kanssa eikä näin kuin nyt teit. ei se mitään auta että arvuuttelee että tuntuu tutulle, sitä me kaikki täällä tunnutaan kun samoista asioista jauhetaan.

• 11+17

vielä tämän kerran.

Täälläpä näitä kuitenkin lueskelen, iloksesiko vai suruksesiko, mene ja tiedä... Tekstin kirjoitustyylistä olet niin helposti tunnistettavissa:-)

• Mielipide.

Jos ihmisellä on kaikki hyvin uuden kuvion kanssa niin hän ei taatusti ole yöllä klo
      1.09 kirjoittamassa viestiä jollekin toiselle ihmiselle.

• s....

pyörit ympyrää

• ???

Aloittaja on outo, hän kun kertoo että tänne vain toisen enää tarvitsee kirjoittaa.
      Miksi hän sitten itse kirjoittaa?

• ollakko vai eikö oll

Luulen, että rakkaudesta..Mahtava veto..Miten ihanasti kerrot ap. Haluat säästää toisen samalta tuskalta..itken..

• Hamlet...
        ollakko vai eikö oll kirjoitti:

Luulen, että rakkaudesta..Mahtava veto..Miten ihanasti kerrot ap. Haluat säästää toisen samalta tuskalta..itken..

Älä itke..

• ollakko vai eikö oll
        Hamlet... kirjoitti:

Älä itke..

Kiitos, mutta itken nyt vielä enemmän, mutta en itseni vuoksi vaan aloittajan

• Ystäväsi Helsinki
        ollakko vai eikö oll kirjoitti:

Ihan vain selvyyden vuoksi kyselen, että onko aloittelija nainen joka miehelle kirjoittaa?
        Onko ikää yli 50v.?

Tieto helpottaisi omaa tilannettani, jossa jäi jotakin puhumatta ja avoimesti selvittämättä.

Aloittelijalle toivon tasapainoa ja oikeita ratkaisuja kesän kynnyksellä!

Nainen naiselle, naisen ystävälle...
        ak

• miten te

jaksattekin jauhaa pas-kaa koko sivun täydeltä

• prinsessa,

minulla ei ole mitään kuvioita

enkä suostu laastariksi

se on kaikki tai ei yhtään mitään

mietipä ensin mitä haluut
      mä en ala olemaan mikään yksi poka muiden joukossa

• prinssille

mä tiedän mitä haluun mutta sä et tiedä tai halua

• Prinsessa,
        prinssille kirjoitti:

mä tiedän mitä haluun mutta sä et tiedä tai halua

mä tiedän mitä haluan

• prinssille
        Prinsessa, kirjoitti:

mä tiedän mitä haluan

kannattaisko se sitten jotenkin osoittaa siellä livessä

• prinsessa,
        prinssille kirjoitti:

kannattaisko se sitten jotenkin osoittaa siellä livessä

niin haluaisin
        mutta hän ei ole enään sielä töissä
        missä hänet tapasin :(

• kuka milloinkin

Purkaa kun aika on.

• Sinulle suoraan

Minä ainakin toivoisin suoraa puhetta juuri niistä tunnepitoisista aiheista. Inhottavaa jäädä tilaan, jossa asioita ei ole selvitetty. Itse olen jäänyt ja luultavasti jään. Silti olisin toivonut ilman puhdistamista. Niistä uusista kuvioista huolimatta ja oikeastaan niiden takia. Ei ole oikein uusia kumppaneita kohtaan, että on kummittelemassa niitä keskenjääneitä asioita.

• Mietippä kumpi

sitä tänne kirjoittelua tekee? Jälestät minua jatkuvasti, roikut kyttimässä milloin olen täällä, ja yrität aina nakella kaikkea pas*kaa mulle. Miksi sitä teet? Oletko katkera kun jäit kiinni niistä saduista ja tarinoista? Lopeta mun kyttääminen, se ei johda muuhun kun sun omaan syvempään katkeroitumiseen.

• hallusinaatioita ??

otatko sää kaikki viestit itelles ? aika paha malli kun luulee joka kirjottajan kyttäävävn itteensä.

• Joku jostain

Minäkin toivon, että vain toinen silloin tällöin pyörii täällä, kun alkaa miettiä kaikenlaista. Jos molemmat kävisivät ja vieläpä miettien vähän samaa, olisi se kyllä aika surullista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe