Hypoteettinen tilanne: naapuri huutaa että olen hullu. Miten voin tietää puhuuko hän totta?
Mistä voi tietää
7
116
Vastaukset
- Water proof
Kato itseäs peilistä ja kattele kotona ympärilles. Ootko muistanu pukea vaatteet päälles, näyttääkö kotona normaalilta? Jos vaatteet on päällä ja kotona ei makaa viime vuodesta asti kerättyjä roskapusseja tai epämäärästä porukkaa, ei asiat kauheen huonosti voi olla. On mahdollista, että naapurilla on ollu huono päivä tai sitte hänellä voi heittää päästä.
Toisaalta, mun ei pitäs heittää mitään ehdotuksia tällaisesta aiheesta. En aikoinaan huomannut, että itsellä oli alkanu psykoottinen masennus. Asiat oli pikkusen huonosti, mut suht hyvin mielestäni siitä huolimatta jaksoin. En tainnu sitte oikeasti jaksaa. - viisaat sanonnat
Joka toista haukkuu, sen napa ja p***e paukkuu. Näin ollen naapurisi on hullu.
Silmät on sielun peili. Pelkkä ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa. Valheella on lyhyet jäljet. - joten et ole
Ja yleensä fiksu välttää viime hetkeen lausumasta, että naapuri on hullu.
- hmmmh
Mitäs ne oli ne terveyden kriteerit, Freudilta muistaakseni..? ..ainakin taisi olla, että jaksaa käydä töissä, rakastaa ja pitää yllä sosiaalisia suhteita. Eli jos nää kohdat on kunnossa, niin ei olisi hullu.
- dsare
Jos löytyy nauhuri, niin otat nauhalle ja annat jonkun kuunnella kuuleeko saman kuin sinä.
- Water proof
Hei toi oli hyvä. Jos ei oo nauhuria, ottaa kännykän video-toiminnon käyttöön ja siitä sit antaa jonkun toisen kuunnella. Hitto, dsare, sä oot nero. Oikeesti.
- nihiin
Mikäs silloin eteen, kun tuntee itsensä terveeksi töihin ja haluaa luoda sosiaalisia suhteita, mutta paikallinen mielenterveystoimisto vaan hokee, että olen sairaudentunnoton ja kuntoutustuki jatkuu...
takana bipo II enkä pääsen töihin vaikka haluan.
Aina kun ehdotan töihin lähtöä paikallinen psykiatri lisää tasvaavien määrää ja kohta olen taas väsynyt sekä masentunut.
Kun vuoden kahden päästä olen tottunut uuteen lääkemäärään ja työnteko kiinnostaa saan lääkettä lisää tai uudet lääkkeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741943Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 201675
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako192556- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462