En löytänyt aiempaa ketjua VISA-kortin vuosimaksuista, joten kysynkin, paljonko teillä on VISA-kortin vuosimaksu?
Itse olen ruotsalaisen Nordean (ex SYP,Merita) asiakkaana ollut kohta 40 vuotta, ja kaikki pankkiasiat on sen kautta hoidettu, mutta eiköstä vaan Visasta napsahtanut 39 euron vuosimaksu. Tuttavat kehuvat, miten muissa pankeissa kortin saa ilmaiseksi, ja jopa henkilökohtaista palvelua tiskillä tahtoessaan...!
Eihän tuo iso summa ole, mutta periaatteesta koko perheen pankinvaihto on edessä. Jos muualla saa ilmaiseksi, palvelun lisäksi, miksi maksaa?
VISAn vuosimaksu
3
519
Vastaukset
- dfsgdf
Tuo on pankki- JA asiakaskohtainen juttu.
Useimmissa pankeissa pienasiakas joutuu maksamaan. S-pankissa Visa on ilmainen osuuskaupan jäsenille.- 3+14
Hypo Pankista saa myös ilmaisen Visa-kortin. Ei edellytä muuta asiakkuutta. Kortti on Luottokunnan myöntämä.
- Nordean osakkeenomis
Kannattaa maksaa se osuusmaksu, muutama kymppi tai satanen osuusmaksua. Sen saa erotessaan takaisin mahdollisesti jopa korkojen kanssa. Jotkut osuuskaupat maksaa vuosikorkoakin.
Joka tapauksessa S-Pankin ilmaiset palvelut ja Visa-kortti on kannattava juttu osuudenomistajille.
Itse vaihdoin palvelut Nordeasta jo vuosia sitten kun olivat nostamassa reippaasti Visa-kortin vuosimaksua. En ole katunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932225Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561828- 1751370
- 233836
- 65764
- 62759
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10751Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49607
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591