Voiko tuollaista diagnoosia edes olla? Olin sairaalassa kolme kuukautta. Itse luulin sairastavani masennusta tai sekamuotoista korkeintaan. Psykiatrin mukaan olen epätavallinen bipo. Pikainen googlaus kertoi ettei hypomaniaan kuulu psykoottisa oireita. No kaikesta huolimatta lääkitys, Lito valproaatti, toimii hyvin :)
Hypomania psykoottisin oirein
1
188
Vastaukset
- minulla on ajatteluk
Psykiatriassa voi olla diagnooseina ihan mitä tahansa, eikä kukaan tule tuolla puolen diagnooseja kyseenalaistamaan.
Ja sitten tämä lääkitys.. sanotaan, että bipojen lääkitystä voidaan etsiä pitkään ennenkuin sopiva löytyy. Olen sitä mieltä, että siinä vaiheessa kun on vuosia pää/keskushermosto altistettu kemikaaleille/myrkyille ja aivot ovat tulleet tiensä päähän (eivät siis enää jaksa korjailla itseään ja etsiä tasapainoa) on aivan sama vaikka söisi syadinia ja olo tuntuu hyvälle..tuolloin voidaan sanoa, että nyt löytyi oikea lääke.
Vaikka kyseessä on keskushermoston väsyminen.
Ei tarvitse kuin mennä katukahvilaan istumaan ja seurata hetkenaikaa ohi kulkevia niin jo huomaa sieltä nämä ylilääkityt reppanat.
Miten kukaan voi vihata itseään niin paljon, että uskoo psykiatrian valheisiin mielensairauksista? Sekä tuon järjettömän lääkityksen ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462