siis eikö kyykyn, jullen, selänojennusten lisäpainolla, kulmasoutujen ja alataljan kuuluisi vahvistaa myös alaselkää?!! testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen tehnyt paljon edellä mainittuja liikkeitä, mutta nousi ihan sama rauta kuin 8kk sitten ja 5kg enemmän jäi säärille! painokin on noussut melkein 5 kiloa joten mitä ihmettä tää nyt on?!
mave ei ole parantunut yhtään 8kk aikana (outoa?)
21
206
Vastaukset
- 8+4
kulmasoutu ja alatalja kehittää lähinnä yläselkää. mavetulos paranee tekemällä mavea, ei pitämällä siitä 8kk taukoa.
- samoja lihaksia työssä
totta kai mutta eikö sen kuuluisi näkyä myös maastavedossa jos kyykkysarjat nousee 130 kilosta 150 kiloon?
- Töhhhhhhhh?
Eikö kulmasoutu ja alatalja ole sama?
- kmklmöm
veikkaisin että oot tehny jullea enemmän takareiskoille ja pakaroille kun selälle. kulmasoutu ja alatalja on tosiaan yläselän liikkeitä. selänojennuksissa tuskin on ollu lähelläkään yhtä suuret painot kun mavessa, joten ei oo kehittäny alaselkää tarpeeks.
- lihasmuistaja
Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän.
- Mutunaama.
"testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen"
8kk tauoilla se tulos kasvaa. Pidä 12kk tauko niin tuloksesi nousee lähes 150kg. Eikä siinä ole mitään outoa.
"Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän."
Mutuhöpinää. - lihasmuistaja
Mutunaama. kirjoitti:
"testasin mavemaksimia 8kk jälkeen ja olen"
8kk tauoilla se tulos kasvaa. Pidä 12kk tauko niin tuloksesi nousee lähes 150kg. Eikä siinä ole mitään outoa.
"Hermotuskysymys. Et olisi heti kokeillut maksimia vaan tehnyt muutaman treenin esim 5x5 tai 3x3. Tämän jälkeen ois noussut enemmän."
Mutuhöpinää.Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!
- Mutunaama.
lihasmuistaja kirjoitti:
Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!
"Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!"
Mutunaama.
Mutuhöpötystä. - 300kg mave
Mutunaama. kirjoitti:
"Ime munaa. Totta vitussa lihasmuisti katoaa 8kk aikana liikkeeseen jota ei tee, vaikkei lihasta häviäisikään yhtään. Se, että treenaa liikettä ja palauttaa sen muistiin ennen maksimisuoritusta on jokseenkin järkevää oli urheilulaji sitten mikä hyvänsä!"
Mutunaama.
Mutuhöpötystä.Paljo sulla se ma-ve -maksimi on ja millainen rimpula olet itse?
Mitä teet maksimeilla? - Mutunaama.
300kg mave kirjoitti:
Paljo sulla se ma-ve -maksimi on ja millainen rimpula olet itse?
Mitä teet maksimeilla?240 on kokeiltu mutunaama. Elopainoa 1öytyy n. 120kg. Mikäs rimpula siellä huuteli?
- 300kg mave
Mutunaama. kirjoitti:
240 on kokeiltu mutunaama. Elopainoa 1öytyy n. 120kg. Mikäs rimpula siellä huuteli?
Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm.
- Mutunaama.
300kg mave kirjoitti:
"Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm."
Vaatimaton hujoppi. 300kg mave? - 300kg mave
Mutunaama. kirjoitti:
"Mulla painoa 114 ja pituutta 192cm."
Vaatimaton hujoppi. 300kg mave?Oot ite joku oersejalkapallero?
- Mutunaama.
300kg mave kirjoitti:
Oot ite joku oersejalkapallero?
"
Oot ite joku oersejalkapallero?"
En. Sinä olet hujoppi vaatimattomilla lihoilla. - 30kg mave
300kg mave kirjoitti:
Mulla on painoa 192 ja pituutta 114cm.
- Persejalka suksi vittuun
Mutunaama. kirjoitti:
"
Oot ite joku oersejalkapallero?"
En. Sinä olet hujoppi vaatimattomilla lihoilla.Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit!
- Mutunaama.
Persejalka suksi vittuun kirjoitti:
Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit!
" Sinä olet vaatimaton pygmi, vaikka olisi millaiset läskit! "
Väärin. Sinulla on vaatimaton paino suhteutettuna siihen että olet hujoppi. Sinulla on vaatimattomat tulokset. Sinulla on vaatimattomat massat.
Olet vaatimaton luihu.
- fyfyt87t7t
Kun puhutaan oikeasta treenistä niin sen osalta sulla ei tunnu olevan kaikka muumit kanootissa.
- kielioppinatsi
Sanonta kuuluu: "kaikki muumit laaksossa".
Toinen sanonta on: "kaikki inkkarit kanootissa".
- dl is not my fav
Kyllähän kyykkytuloksen paraneminen pitäisi näkyä maastavetotuloksessa. Itse kokeilin mavee joskus 5 vuotta sitten ekaan kertaan kahteen vuoteen ja nousi kevyesti 180 kiloa 10 kertaa, kun kahden vuoden takainen maksimi oli 190 kiloa. Olin tehnyt vain jalkaprässiä jaloille ja alaselälle en varsinaisesti mitään paitsi taljoja. Olin kyllä aloittanut kuurittamisen vuotta aiemmin eli ehkä sillä jotain vaikutusta.
- Rimpula?
"Olin kyllä aloittanut kuurittamisen vuotta aiemmin eli ehkä sillä jotain vaikutusta."
Naurua. Ehkä, ehkä..
Aika rimpulatuloksia roinalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462