pakahtua kun ajattelen ja ikävöin sinua T. Vk-loppu kohta ja olisi niin ihanaa viettää se sinun kanssa. Kesäkin tulee..tuletko sinä ;) Ajattelen paljon millaista meillä olisi yhdessä, noin niinkuin yleensäkin. Huoh..ajatuskin saa minut ihan levottomaksi, ja onnelliseksi. Rakastan sinua ihanainen.
Minun syrän meinaa
12
285
Vastaukset
- kylille huomeniltana
Jokunen T täällä, vaan missä lienee hän, joka rakastaa. Oven saranatkin ruostuneet, mökkihöperönä vaan aika kuluu.
- Ikävä minullakin
Ihan samoin minäkin ajattelen. Viikonloppu olisi tosiaan kiva viettää yhdessä.
Onko se oikeasti mahdollista?- home alone
voisi olla, se riippuu sinusta/hänestä. :)
- ikävä minullakin
home alone kirjoitti:
voisi olla, se riippuu sinusta/hänestä. :)
Kerropa jokin tuntomerkki itsestäsi, jolla voin sinut tunnistaa, jos olet Hän jota kaipaan.
- home alone
ikävä minullakin kirjoitti:
Kerropa jokin tuntomerkki itsestäsi, jolla voin sinut tunnistaa, jos olet Hän jota kaipaan.
olen vaalea ja sinisilmäinen
- Ei täsmännyt
home alone kirjoitti:
Et sitten ole kaipaamani.
- yksin kotona
home alone kirjoitti:
kenties salkkareista tuttu?? ;) :)
- en katso ko.ohjelmaa
yksin kotona kirjoitti:
kenties salkkareista tuttu?? ;) :)
mutta siellä ollaan ;)
siitä on noin puolitoistavuotta kun viimeksi täällä olin ja hyvä niin.
Hassusti vain tulin tänne, kun näin unta miehestä jolle tänne kirjoitin ja tuli niin likeinen olo siitä unesta -ihmettelen sitä?
Minulla on niin hyvä olla. En kaipaa, enkä sure, rakastan jokaista päivää jonka saan elää mielenkiintoisesti ja rikkaasti.
Tämä vain siksi että jos joku täällä nyt suree ja ikävöi sydän rikkonaisena, niin "huomenna" voi olla toisin ja ihminen voi silti olla onnellinen vaikka sitä "kultaansa" ei elämäänsä saisikaan. Elämä itsessään on niin hienoa ja rakkautta täynnä, että ei siihen toista ihmistä välttämättä tarvitse.
Se rakas, toinen ihminen on lisäbonus elämälle ja on muita rakkaita ihmisiä joita voi rakastaa, eri tavoin tosin.
Luontoakin voi rakastaa, eläimiä voi rakastaa, ruokaa voi rakastaa ja ennenkaikea itseään tulee rakastaa ja kunnioittaa, sitä ikiomaa elämäänsä joka on vain sinun
: D
Olkaa niin onnellisia kuin vain voitte -siihen voi pyrkiä.
ps. eihän minun pitänyt kirjoitta kuin yksi lause?! Oho!
- Itsekin yksi T
Mistäpä päin löytyy T-nainen?
- minulle kiitos
T-mies :)
- T-nainen
Pavilta huomenna illemmalla.
- yksrouvavaa
salkkareissa parikin tuttua,ollaankohan me monenki vuoden takaisia tuttuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492