Eikös naiset tykkää pahoista miehistä.? Onko täällä vapaita naisa jotka tykkää pahoista miehistä?
Olen paha mies
34
842
Vastaukset
- muita paheita
MIllainen on pääpahuutesi?Oleko sellinen seksihurjastelija?
- paha kuin raha
Sanoin vastaan äidilleni
- paha kuin maha
Heittäydyin lattialle kiljumaan, kun äiti ei ostanut kauppareisulla minulle uutta Jallua.
- paha mies
Kyllä mä sanon naiselle suoraan että naidaanko. Teen kaikkea rikollisia juttuja paitsi huumeisiin en sekaannu.
- eräs nainen
Ja suoran vastauksen kyllä tältä naiselta saisit: ei naida. Jos siihen puuhaan päädytään niin on ollut sitä ennen paljon muuta yhteistä juttua ja yhdessäolo on sen verran joustavaa ja yhteensoljuvaa, että tuollaisia kysymyksiä ei vaiheessa enää tarvita.
- sggssggsdsdgsd
Kyllä tosi pahat miehet vetää huumeitakin ainakin silloin tällöin! Sehän on ihan tylsä sellainen tyyppi, jonka kohdalla ei ikinä tartte epäillä, että onkohan toi nyt jossain aineissa.
- paha mies.
eräs nainen kirjoitti:
Ja suoran vastauksen kyllä tältä naiselta saisit: ei naida. Jos siihen puuhaan päädytään niin on ollut sitä ennen paljon muuta yhteistä juttua ja yhdessäolo on sen verran joustavaa ja yhteensoljuvaa, että tuollaisia kysymyksiä ei vaiheessa enää tarvita.
Ottaisin sut takaapäin niin rajusto että et mahtaisi mitään. Paha mie sottaa eikä kysele meinaan.
- yksinäinen harakka
paha mies. kirjoitti:
Ottaisin sut takaapäin niin rajusto että et mahtaisi mitään. Paha mie sottaa eikä kysele meinaan.
Kyllä on taas viestien taso pilvissä..
- mee hoitoon
paha mies. kirjoitti:
tarkoitat siis raiskaamista. hakeudu hoitoon paskaläjä! toivottavasti et ole vielä ketään tähän mennessä raiskannut.
- yksinäinen harakka
"Kyllä mä sanon naiselle suoraan että naidaanko. Teen kaikkea rikollisia juttuja paitsi huumeisiin en sekaannu. " - aika yksinkertaiselta kaverilta vaikutat..
- yksinäinen harakka
paha mies. kirjoitti:
Ottele vain rajusti takaapäin sitä kyllikki-nyrkkiäsi. Opettelisit kirjoittamaan nuo älyvapaat juttusi edes oikein. Luuletko että ketään oikeasti kiinnostaa lukea tekstejäsi. Tuollaisilla ihmisillä, jotka raiskausta ihannoivat ei täässä maailmassa ole mitään virkaa.. Parempi kuin katoaisit..
- 445553225
yksinäinen harakka kirjoitti:
"Kyllä mä sanon naiselle suoraan että naidaanko. Teen kaikkea rikollisia juttuja paitsi huumeisiin en sekaannu. " - aika yksinkertaiselta kaverilta vaikutat..
Näin on, fiksut vetää huumeitakin!
- nairaanko
yksinäinen harakka kirjoitti:
Uskomatonta kuinka joku viitsii kirjoittaa noin tyhmiä tänne. Jostain seksijutuista, ihan sairas..
- 15+16
Pahat miehet tuskin hakevat huomiota netin Yksinäisyys-palstalta eli aika onneton oli yrityksesi.
- Bad boy 69
Itse olen myös erittäin paha mies mutta ehkä vielä riittävän paha jotta naiset innostuisi.
- Kaavaton tyttö
Ei paha tartte olla, mut semmoista tiettyä kapinaa ja anarkiaa ei sais unohtaa. Ja ettei paheksu jos vähän mokaa. Mä ainakin toivoisin vierelleni miestä, jonka kanssa vois jatkaa tätä pientä jäynäntekoa jäykässä yhteiskunnassa, ei mitään hirveän pahaa, mut että jää jälki et olin täällä.
Siis et ei unohtais, et on ollu joskus tosi nuori ja tosi tyhmä. Musta ei koskaan tullu tyylikästä bisnesnaista, haluan jatkaa koneiston vastustamista kunnes ei enää jalka nouse potkimaan roskiksia nurin. Ja joskus yöllä pitää mennä keinumaan lasten leikkipaikalle. Ilman sitä mun on vaikeet elää täysipainoista elämää.Kai vastustat koneistoa sitten ihan oikeasti eli et myöskään ota siltä mitään vastaan erilaisina tukina tai avustuksina.
Muussa tapauksessa tuo kapinointisi kuulostaa aika lapselliselta.- sypressimäki
Hienoa :) Minäkin oon toivonut elämääni vähän kapinahenkistä naista. Niin monia epäkohtia yhteiskunnassamme. En kyllä ole varmaan "paha" ainakaan enää nykyään 31 vuotiaana.
- Kaavaton tyttö
simasuuneiti kirjoitti:
Kai vastustat koneistoa sitten ihan oikeasti eli et myöskään ota siltä mitään vastaan erilaisina tukina tai avustuksina.
Muussa tapauksessa tuo kapinointisi kuulostaa aika lapselliselta.Se, että ihminen käy töissä ja asuu hienomman sortin rivitalossa, ei tarkota ettei vois kapinoida. Se on mielentila, ettei anna jyrätä ylitseen.
Oli nääs tiedossa yks vääpeli, joka pysäytteli mopoilijoita ja karjui naama punaisena. Eräänä yönä kaikki lähistön mopoilijat ajoi tän sikajätkän kodin ohi klo. 04. "Jokunen" motskarikin mukana.
Jos joku ympäristösabotööri kantaa metsän reunaan telkkarin, sen voi viedä idiootin etuovelle tai pihan kukkaistutusten keskelle takasin. Yks kauppias kiljui, ettei saa pelata rahakoneella, ellei osta jotain, niin odotettiin että pyytää poliisin paikalle. Ei semmosta sääntöä ole.
Joku pikkunatsi kiljui talvella, ettei ladun vierellä saa kävellä. Pykäsin siistin kyltin ja ohjasin yhden ulkoilureitin kaikki juoksijat ladulle. Hitto vie, kaikkeen sontaan ei saa alistua. Ja sitte vihdoin joku mummo vinkui, ettei aikuiset saa keinua! Ei vähään aikaan istunut mummo valittamassa vakipaikallaan, kun pari kiloa silakkaa mätäni metsän reunassa. Pitääkö kaikkeen alistua kysyn vaan.
Mä olen ollut paha joskus nuorena. Varastelin kaupasta vaatteita, tavaraa ja ruokaa koska äiti oli jossain juopottelemassa monta päivää, jätti siis mut ja veljeni kahestaan. Kouluakin piti siinä käydä ja kaikkee. Tuli tehtyä kaikkee ja jotenkin piti pärjätä ja jotenkin pit ruokaa saada. Huumeisiin en ikinä ole koskenut.
Lähinnä varastelin tavaraa jotka myin toisille te sain ruokaa. Tyttöjäkin oli sitten koko ajan kimpussa koska varastelin niille koruja ja meikkejä ja sellasta. Olin siis aika suosittu alle 18 vuotiaana tyttöjen keskuudessa. Olin nuori kapinallinen ja tytöt tykkäs ja naiset yleensä tykkää pahoista pojista.
Nykyään olen kiltti mies joten naisia ei ymmärrettävästi pyöri ympärillä.- Yksinäinen harakka
Varmasti moni muu olisi tuossa tilanteessasi i.like.you toiminut samoin. No joo, tuo tytöille meikkien ja korujen nyysiminen menee överiksi kyllä.. Mutta pakkohan sun oli ruokaa saada, vaikka sitten varastamalla. Se että varastaa elääkseen ei ole pahuutta, kai.
- E.T.
Yksinäinen harakka kirjoitti:
Varmasti moni muu olisi tuossa tilanteessasi i.like.you toiminut samoin. No joo, tuo tytöille meikkien ja korujen nyysiminen menee överiksi kyllä.. Mutta pakkohan sun oli ruokaa saada, vaikka sitten varastamalla. Se että varastaa elääkseen ei ole pahuutta, kai.
Mikään pakko olisi ollut, sossusta olisi saanut rahaa.
- lukija.
E.T. kirjoitti:
Mikään pakko olisi ollut, sossusta olisi saanut rahaa.
Ai ala ikäinen olis saanut soskusta rahaa. Eiköhän ton äiti saanut ja ryyppäsi nekin rahat ja siksi pitikin varastaa ruokaa.
- Perkkeles
Ville-veikko Laakkonen on paha mies ja katoppa vaan, akkahan sillä.
- jlkot
Varastaminen on oikein.
- bad, badd, boyss
Pahuus, varastaminen, missä menee raja?
Harmaa talous, veroparatiisit, korruptio, järjestäytynyt rikollisuus.
Kaikki alkaa pikkaisen varastamaan minkä kykenee, nyhtää irti joka
puolelta sen mitä irti saa, kehittyy pitemmälle ja alkaa veroparatiisikikkailun,
Velkaannutetaan maat yksi kerrallaan valtionvelat pilviin, toiset vaan kuppaa
ja piilottaa näin hankitun varallisuuden.
Missä menee pahuuden, varastamisen ynnä muun raja, onko sellaista
olemassakaan? Mihin tämä kaikki tulee lopulta johtamaan?
Kun kaikessa, missä ihminen on mukana, joku toinen tekee sen paljon
paremmin, varastamisenkin.
Entäs oliko Norjan kaveri jo riittävän paha? - not so bad...
Pitää ymmärtää että nykykielenkäytössä "paha mies" tai "paha poika" ei tarkoita että olisi jokin kirvesmurhia tekevä, raiskaava prosenttijengiläinen.
Mies on nykyään "paha" jos pukeutuu tietyllä tavalla, omistaa moottoripyörän, kuuntelee rock-musiikkia ja jos hänellä on oma, muista riippumaton tahto. Eli siis aika pikkuisia juttuja, joita mun mielestä ei voi sanoa "pahuudeksi". Tunnen jokusen jätkän joilla on "pahan pojan/miehen" maine, mutta aika rentoa porukkaa ovat enkä osaa kuvitella että esimerkiksi olisivat väkivaltaisia. Muutama elää pitkäaikaisessa parisuhteessa ja lapsiakin on. Se siitä pahuudesta sitten...Pahuus on vain imago, mikä ei vaadi varsinaisia tekoja. - pahapaha
Kyllä mä annan suoraan kukkia naisille.
- Pertti Pelakuu
Olen pahempi ja käytän hyväkseni kukkakaupan lähettiä siinä kukkien toimittamisessa.
- kokemuksellakääk
Naiset pitää miehistä jotka esiintyvät koviksina mutta ovat pehmoja. Tätä roolia miehen pitää pitää sipivasti yllä ja osata lukea naisen ajatukset milloin hän, siis nainen, haluaa pahan miehen ja milloin kiltin pehmopojan.
- lottamari<3
Entä jos niitä mieltymyksiä ja makuja onkin monenlaisia tai, jos nainen haluaakin oikeasti aina kiltin ja hellän miehen, mutta ulkomuodoltaan ison, raavaan ja turvallisen tai jos, jotain naista viehettääkin kukkakeppi, jolla ei ole lihaksia, mutta sisua ja pippuruutta löytyy vaikka sen ison karjun katoon....
niin, mitähän se nainen oikein mahtoo tahtoo?
Mulla on oma ajatukseni ja mieltymykseni :) - 9+6
lottamari<3 kirjoitti:
Entä jos niitä mieltymyksiä ja makuja onkin monenlaisia tai, jos nainen haluaakin oikeasti aina kiltin ja hellän miehen, mutta ulkomuodoltaan ison, raavaan ja turvallisen tai jos, jotain naista viehettääkin kukkakeppi, jolla ei ole lihaksia, mutta sisua ja pippuruutta löytyy vaikka sen ison karjun katoon....
niin, mitähän se nainen oikein mahtoo tahtoo?
Mulla on oma ajatukseni ja mieltymykseni :)Naisen mieltymyksistä ei ota selvää kukaan. Tänään halutaan toista ja huomenna jotain muuta. Mies muuttukoon näiden tahtotilojen mukaan.
- Pahalle Miehelle
Oletko minkä ikäinen? Ja oletko hyvännäköinen myös? Entä muut jutut? Mitä teet vapaa-aikanasi?
No niin, vastaapas Paha Mies, niin katsotaan, voiko seurustelu alkaa. - Pahasta Miehestä
"Naiset pitää miehistä jotka esiintyvät koviksina mutta ovat pehmoja"
Tietty. Tuo osoittaa, että osaa sosiaalisen pelin. Ompa hyvin sanottu : ). Se oikea pehmous pitää näkyä lähimmille. Silloin nainen voi tuntea olevansa "varmoissa käsissä". Nainen voi luottaa siihen, että mies ei ole milloin kenenkin vedäteltävänä, vaan hallitsee oman elämänsä.
Oikea rooli oikeassa kohtaa, yhdenlainen älyn muoto, jota ei ole halveksiminen, kun on parin valinnasta kyse. Tuo ominasuus on yksi ominaisuus kärjessä, kun valitaan kumppania.
Liian lässy ja pehmo mies, jos hän on sitä jokasuuntaan, ei vakuuta, vaan päinvastoin, mies on silloin kuin matala aita.
Tuo ominaisuus on myös sellainen ominaisuus, että sitä ei kauheasti pysty teeskentelemään, vaan miehestä näkee ulospäin, milloin vakuuttavuus on aitoa.
Oikea mies osaa olla kaikkea tuota niin, että hän ei loukkaa ketään käytöksellään, vaan osaa sovinnaisuuden rajat ja häntä yleisesti ihaillaan tai ainakin hänestä pidetään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472