Lihakset räjähtävään kasvuun..

Lihakset räjähtää:

13

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lihakset räjähtää:
    • Aika tervehtyä

Luulisi hävettävän lihavaa vehnäjauhosikaniskabodaria, kun on monta vuotta pumpannut penkki, habaa ja mavea, lihonut 30-40kg väittäensitä lihakseksi.

Vielä voi tervehtyä ja korjata tilanteen, aloittaen tuosta
      http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288565940129.html?ref=og-ref-m.suomi24.fi

...tiedän, että sellaisella 120kg sikaniskalla ei nouse, kun 1-5leukaa, mutta siitä kun laihtuu niin toistojen määräkin kasvaa.

Nyt on vielä oikea hetki tervehtyä!!!!

• Alkup..

"Luulisi hävettävän lihavaa vehnäjauhosikaniskabodaria, kun on monta vuotta pumpannut penkki, habaa ja mavea, lihonut 30-40kg väittäensitä lihakseksi.

Vielä voi tervehtyä ja korjata tilanteen, aloittaen tuosta
        http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288565940129.html?ref=og-ref-m.suom...

...tiedän, että sellaisella 120kg sikaniskalla ei nouse, kun 1-5leukaa, mutta siitä kun laihtuu niin toistojen määräkin kasvaa.

Nyt on vielä oikea hetki tervehtyä!!!!"

Terve pikkupoika.

Nöyrry vain ja tee sitä penkkiä. Pitäisikö sinun koittaa salin sijaan pilatesta?

• poopoilija

Ei tuolla ohjelmalla lihasta kasvateta, kuin hyvin mitätön määrä.

• Aika tervehtyä!!!

Miksi nöyrtyisin, onko se nöyrtyminen joku sinun oman alistusperversio??

Nautin elämästä jäntevänä, hoikkana ja lihakset ja suonet selvästi näkyvänä urheilijana, joka jaksaa myös vetää leukoja ja juosta.

Punttipullukoistahan ei noihin hommiin ole.

Tervehdy sinäkin ja huomaat miten on kiva mahtua normaaleihin vaatteisiin.

• Alkup..

"Miksi nöyrtyisin, onko se nöyrtyminen joku sinun oman alistusperversio??"

Siksi että sinä olet heikko. Siksi koska olet väärässä. Ja siksi koska sinä alistut minun edessäni. Tosin sinähän halusit keskustella näillä sivuilla "homoilusta" niin älä kuvittele että semmoisista puhut minun kanssani.

"Nautin elämästä jäntevänä, hoikkana ja lihakset ja suonet selvästi näkyvänä urheilijana, joka jaksaa myös vetää leukoja ja juosta."

Nöyrry nöyrry nöyrry.. Viimeksi olit niin "isoa ja vahvaa ja lihaksikasta". Sinä nautit elämästä hauraana, hoikkana, laihana, rimppakinttuna ja narukätenä, joka meinaa kaatua ulkona tuulisena päivänä.

"Punttipullukoistahan ei noihin hommiin ole."

Punttipullukoista en tiedä mitään.

"Tervehdy sinäkin ja huomaat miten on kiva mahtua normaaleihin vaatteisiin."

Kiitos ystävä hyvä, mutta minä olen tervein mitä koskaan olen ollut. Minusta on kiva ostaa vaatteita XXL - liikkeistä. Kiitos tarjouksesta kumminkin.

• Possssi
    • lihakset laskuun

Tuo on varmaan tiukka kuntopiiri, mutta miten se liittyy voimailuun?

• blaastari

Minun ohjeilla kehittyy!!
      www.crashboombangblaastari.com

• perseensutilainen

Joo tarpeeksi kun vetää aineita ja lisäravinteita ei tarvitse traanatakaan

• Olet hinttari

Et kykene keskustelemaan kunnolla, olet "yhden sanan ihme"
      Leiki niitä sairaita nöyrtymis-homosteluleikkejäsi muualla!

• Alkup..

"Et kykene keskustelemaan kunnolla, olet "yhden sanan ihme"
        Leiki niitä sairaita nöyrtymis-homosteluleikkejäsi muualla!"

Väärin. Sinä et, ja minä ladon totuuksia. Sinä puhut pissakakka - juttuja. Ja muista että sinä olet niitä peräportin miehiä, minä en.

Joten kuten aina, nöyrry hintelä poika.

• Bodari.....

Minusta tuo Hiroshima Nagasaki oli aika hyvä isku. USA keksi jälleen kerran false flag iskun, Pearl Harbouriin. näin saatiin oiva syy pommittaa kunnolla Japania. Japani oli myös lähettänyt epäonnistuneita raketteja sisältäen kemiallisia sodakäyntiaineita. Onneksi nämä eivät toimineet. Japani on kaikkien aikojen raain, julmin ja raukkamaisin kansa sotatoimissa kautta historian. Se, että noissa pommeissa kuoli siviilejä oli välttämättömyys hirmutöiden lopettamiseksi. Hyvä USA, hyvä Richard Feynman kun joudutit atomipommin keksimistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      83
      2032
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1746
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1306
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      236
      746
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      9
      690
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      59
      647
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      593
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      546
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe