http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288565940129.html?ref=og-ref-m.suomi24.fi
Lihakset räjähtävään kasvuun..
13
189
Vastaukset
- Lihakset räjähtää:
- Aika tervehtyä
Luulisi hävettävän lihavaa vehnäjauhosikaniskabodaria, kun on monta vuotta pumpannut penkki, habaa ja mavea, lihonut 30-40kg väittäensitä lihakseksi.
Vielä voi tervehtyä ja korjata tilanteen, aloittaen tuosta
http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288565940129.html?ref=og-ref-m.suomi24.fi
...tiedän, että sellaisella 120kg sikaniskalla ei nouse, kun 1-5leukaa, mutta siitä kun laihtuu niin toistojen määräkin kasvaa.
Nyt on vielä oikea hetki tervehtyä!!!!- Alkup..
"Luulisi hävettävän lihavaa vehnäjauhosikaniskabodaria, kun on monta vuotta pumpannut penkki, habaa ja mavea, lihonut 30-40kg väittäensitä lihakseksi.
Vielä voi tervehtyä ja korjata tilanteen, aloittaen tuosta
http://m.iltasanomat.fi/terveys/art-1288565940129.html?ref=og-ref-m.suom...
...tiedän, että sellaisella 120kg sikaniskalla ei nouse, kun 1-5leukaa, mutta siitä kun laihtuu niin toistojen määräkin kasvaa.
Nyt on vielä oikea hetki tervehtyä!!!!"
Terve pikkupoika.
Nöyrry vain ja tee sitä penkkiä. Pitäisikö sinun koittaa salin sijaan pilatesta?
- poopoilija
Ei tuolla ohjelmalla lihasta kasvateta, kuin hyvin mitätön määrä.
- Aika tervehtyä!!!
Miksi nöyrtyisin, onko se nöyrtyminen joku sinun oman alistusperversio??
Nautin elämästä jäntevänä, hoikkana ja lihakset ja suonet selvästi näkyvänä urheilijana, joka jaksaa myös vetää leukoja ja juosta.
Punttipullukoistahan ei noihin hommiin ole.
Tervehdy sinäkin ja huomaat miten on kiva mahtua normaaleihin vaatteisiin.- Alkup..
"Miksi nöyrtyisin, onko se nöyrtyminen joku sinun oman alistusperversio??"
Siksi että sinä olet heikko. Siksi koska olet väärässä. Ja siksi koska sinä alistut minun edessäni. Tosin sinähän halusit keskustella näillä sivuilla "homoilusta" niin älä kuvittele että semmoisista puhut minun kanssani.
"Nautin elämästä jäntevänä, hoikkana ja lihakset ja suonet selvästi näkyvänä urheilijana, joka jaksaa myös vetää leukoja ja juosta."
Nöyrry nöyrry nöyrry.. Viimeksi olit niin "isoa ja vahvaa ja lihaksikasta". Sinä nautit elämästä hauraana, hoikkana, laihana, rimppakinttuna ja narukätenä, joka meinaa kaatua ulkona tuulisena päivänä.
"Punttipullukoistahan ei noihin hommiin ole."
Punttipullukoista en tiedä mitään.
"Tervehdy sinäkin ja huomaat miten on kiva mahtua normaaleihin vaatteisiin."
Kiitos ystävä hyvä, mutta minä olen tervein mitä koskaan olen ollut. Minusta on kiva ostaa vaatteita XXL - liikkeistä. Kiitos tarjouksesta kumminkin.
- Possssi
Varma nakki http://www.youtube.com/watch?v=AtSt5XZ7fq4
- lihakset laskuun
Tuo on varmaan tiukka kuntopiiri, mutta miten se liittyy voimailuun?
- blaastari
Minun ohjeilla kehittyy!!
www.crashboombangblaastari.com- perseensutilainen
Joo tarpeeksi kun vetää aineita ja lisäravinteita ei tarvitse traanatakaan
- Olet hinttari
Et kykene keskustelemaan kunnolla, olet "yhden sanan ihme"
Leiki niitä sairaita nöyrtymis-homosteluleikkejäsi muualla!- Alkup..
"Et kykene keskustelemaan kunnolla, olet "yhden sanan ihme"
Leiki niitä sairaita nöyrtymis-homosteluleikkejäsi muualla!"
Väärin. Sinä et, ja minä ladon totuuksia. Sinä puhut pissakakka - juttuja. Ja muista että sinä olet niitä peräportin miehiä, minä en.
Joten kuten aina, nöyrry hintelä poika.
- Bodari.....
Minusta tuo Hiroshima Nagasaki oli aika hyvä isku. USA keksi jälleen kerran false flag iskun, Pearl Harbouriin. näin saatiin oiva syy pommittaa kunnolla Japania. Japani oli myös lähettänyt epäonnistuneita raketteja sisältäen kemiallisia sodakäyntiaineita. Onneksi nämä eivät toimineet. Japani on kaikkien aikojen raain, julmin ja raukkamaisin kansa sotatoimissa kautta historian. Se, että noissa pommeissa kuoli siviilejä oli välttämättömyys hirmutöiden lopettamiseksi. Hyvä USA, hyvä Richard Feynman kun joudutit atomipommin keksimistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492