Jos sua katsoo liian pitkään polttaa sydämensä, siksi en katso, koska olet jonkun toisen aurinko. Lämmittää kuitenkin tietää, että olet olemassa.
Olet kuin aurinko
9
613
Vastaukset
- Ujohko nainen
Kauniisti ilmaistu. Itsellä on sama tunne eräästä miehestä
- mietin vain
eikö sua yhtää ahdista, ettet voi saada häntä?
- minä vain
Arvaapa kuinka paljon :(
- sinä vain
minä vain kirjoitti:
Arvaapa kuinka paljon :(
......Mitä teidän välillä on...?
Oletko jutellut hänelle, puhuminen helpottaa.
Oletteko tekemisessä keskenänne...? - minä vain
sinä vain kirjoitti:
......Mitä teidän välillä on...?
Oletko jutellut hänelle, puhuminen helpottaa.
Oletteko tekemisessä keskenänne...?Tekemisissä ollaan vain työaikana. Ja se kuvio kun molemmat ovat naimisissa ja mä vain häntä odotan ja ikävöin. Olen hänelle kerran asian ilmoittanut...ja siksi tämä ikävä, suru ja ahdistus :(
- mietin vain
ap, eikö ole mitään mahdollisuuksia, mikä estää?
- tuntematon mies
Pakko vastata, että ei ole mitään mahdollisuuksia, niin kauan, kun on nämä sormukset sormessa. Sellainen olen enkä muuksi muutu. Ei hän näitä lue, mutta toivon kuitenkin, ettei yrittäisi lähestyä, koska en halua joutua kiusaukseen.
- ooppium99
Kirjoitat kauniisti....missäs katselet häntä?
- .........
Kertoisitpa minulle...mitä kerrot täällä....................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502