Hei harkitsen menemistä clubtorille. Minkälaisia kokemuksia teillä on sieltä (hyviä/huonoja)??
Palkka??
Onko työ mukavaa??
Yms.
Clubtorista kiinnostunut
4
66
Vastaukset
- tyranniseppo
palkka / ei heru, 2kk maksamatta vieläkin
mukava työ / kyllä - Sellerz
Kiitoksia tyranniseppo vastauksestasi. Minulla on myyntityöstä aikaisempia kokemuksia, joten osaan kyllä myydä. Haluaisin vielä tietää onko tuotteita helppo myydä clubtorissa ja maksavatko palkat yleisellä tasolla luotettavasti. Muita kommentteja ja mielipiteitä liittyen tähän yritykseen yms :))
- Paulina
Itse tienaan clubtorilla n. 800-900€/kk ja teen siis töitä tosiaan lukion ohella osa-aikaisena työntekijänä. Työ on nyt sitä mitä on ei en kummempaa, kannustavat tsemppaavat esimiehet (helsingis) ja muutenkin hyvä ilmapiiri toimistos ;))) et kandee ihmees hakee..
- mitä miten
mitä siis kyseisessä työpaikassa tehdään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 78992
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm75763J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 54709
- 108656
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111573- 46552
- 41498
- 18498