Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä mutta ne eivät vaikuta kuviin mitenkään. Mistä pilkut voisivat johtua?
Pilkut etsimessä
10
226
Vastaukset
- 20+
Likaa peilissä.
- lkqdfjqhf
Väärin.
-Likaa tähyslasissa.
Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.
Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. - toinen mielipide
lkqdfjqhf kirjoitti:
Väärin.
-Likaa tähyslasissa.
Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.
Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon."Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "
ei kannata.
vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.
paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. - jgkhejhg
toinen mielipide kirjoitti:
"Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "
ei kannata.
vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.
paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt."paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "
Sehän on tarkoituskin!
Huollossakin tehdään niin. - kolmas mielipide
jgkhejhg kirjoitti:
"paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "
Sehän on tarkoituskin!
Huollossakin tehdään niin."Sehän on tarkoituskin!
Huollossakin tehdään niin. "
niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-) - jkewjtg
kolmas mielipide kirjoitti:
"Sehän on tarkoituskin!
Huollossakin tehdään niin. "
niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-)Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten". - neljäs mielipide
jkewjtg kirjoitti:
Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten"."Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
" jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"
" Eikös se silloin pidä "korjata"?"
eikös pitäs pysyä teemassa? - hwjwhgf
neljäs mielipide kirjoitti:
"Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
" jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"
" Eikös se silloin pidä "korjata"?"
eikös pitäs pysyä teemassa?Ja se teema oli?
-pilkut etsimessä!
Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030
Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin! - viides pilkku
hwjwhgf kirjoitti:
Ja se teema oli?
-pilkut etsimessä!
Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030
Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin!"Ja se teema oli?
-pilkut etsimessä!"
niiin
ja
"ei kannata.
vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti"
Saa niitä PILKKUJA olla aika paljon, että ei etsimestä näe :-)
- Imurilla
Jos kysymyksessä on peilinheilutin niin.
Tähyslasin pinnalla lienee roskia. Imurointi saattaaa auttaa. Älä koske peiliin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701