Pilkut etsimessä

hghgjjhgjhgggffgggftyjj

Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä mutta ne eivät vaikuta kuviin mitenkään. Mistä pilkut voisivat johtua?

10

226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 20+

      Likaa peilissä.

      • lkqdfjqhf

        Väärin.
        -Likaa tähyslasissa.
        Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.

        Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon.


      • toinen mielipide
        lkqdfjqhf kirjoitti:

        Väärin.
        -Likaa tähyslasissa.
        Peilissä oleva lika ei näy muuten kuin heikentyneenä kontrastina, harmautena.

        Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon.

        "Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "

        ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.

        paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt.


      • jgkhejhg
        toinen mielipide kirjoitti:

        "Kannattaa kokeilla puhalluspumppua. Objektiivi irti ja paineilmaa peilikammioon. "

        ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti, niin sitten voi harkita.

        paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt.

        "paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "

        Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin.


      • kolmas mielipide
        jgkhejhg kirjoitti:

        "paineilmaa peilikammioon -tekniikalla saa kaiken irtolian liikkeelle mitä kameran sisälle on aikojen kuluessa mennyt. "

        Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin.

        "Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin. "

        niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-)


      • jkewjtg
        kolmas mielipide kirjoitti:

        "Sehän on tarkoituskin!
        Huollossakin tehdään niin. "

        niin, mutta ehjää ei kannata tunnetustikkaan alkaa korjaamaan :-)

        Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
        Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten".


      • neljäs mielipide
        jkewjtg kirjoitti:

        Sököhän se silloin on, jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe. Eikös se silloin pidä "korjata"?
        Puhaltamalla irtoroskat otetaan kennoltakin. Kameran oma täristyssysteemi jättää roskat kiertoon "uutta käyttöä varten".

        "Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
        " jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"

        " Eikös se silloin pidä "korjata"?"

        eikös pitäs pysyä teemassa?


      • hwjwhgf
        neljäs mielipide kirjoitti:

        "Kamerassa näkyy siis pilkkuja etsimessä"
        " jos ei etsimestä pölyn tähden enää läpi näe"

        " Eikös se silloin pidä "korjata"?"

        eikös pitäs pysyä teemassa?

        Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!

        Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
        http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030

        Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin!


      • viides pilkku
        hwjwhgf kirjoitti:

        Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!

        Siihen on myös helppo korjaus, eikä maksa paljon:
        http://www.cyberphoto.fi/index_fi.php?/info_fi.php?article=101030

        Mutta jos täällä jotain sanoo niin aina löytyy vain tyhjänpäiväisiä viisastelijoita, joilla ei kuitenkaan ole mitään ideaa asiaan! Arvostella pitää kuitenkin!

        "Ja se teema oli?

        -pilkut etsimessä!"


        niiin

        ja

        "ei kannata.
        vasta jos pilkut häiritsevät oikeasti"


        Saa niitä PILKKUJA olla aika paljon, että ei etsimestä näe :-)


    • Imurilla

      Jos kysymyksessä on peilinheilutin niin.
      Tähyslasin pinnalla lienee roskia. Imurointi saattaaa auttaa. Älä koske peiliin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe