Onko kipinä kadonnut?

hyviä kelejä

Kelit ei tästä parane, silti liikkeellä paljon vähemmän kaksipyöräisiä ja mikä huomioarvoista,enemmän ns. kyykkymalleja.Rauhallista väkeä. Elvistelijät löytäneet ehkä uuden kohteen millä päteä.

9

177

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vkl tulossa

Toivottavasti et kuitenkaan menetä yö uniasi näinkin vakavan ongelmasi takia.......

• kuivaa saa olla!

Mutta Ei ole mukava ajella noin kuumassa..onneksi viilenee!

• tää on kivaa!
        kuivaa saa olla! kirjoitti:

Mutta Ei ole mukava ajella noin kuumassa..onneksi viilenee!

Oletteko muuten ajatelleet , että Suomi itse asiassa ON HYVÄ MOOTTORIPYÖRÄILYMAA.

Jossain Alppien eteläpuolellla kesät ovat hemmetin kuumia. Ei siellä moni matkamoottoripyöräilya harrastakaan. Ajoasutkin on mitä sattuu -- teepaita ja sandaalit tms. Ruuhkatkin helvetillisiä.

Sopivan viileän ilman lisäksi moottoripyöräilijää hellii täällä yötön yö!

• Kustomoija

hyvä provo.

• hyviä kelejä

Kaksoisvirtainmaasta tulee sanonta "Totuudenpuhujalle ei löydy yösijaa" Menikö jo liian vaikeaksi?

• Pöristäjä

Näin se on. MP-buumi on nyt tältä osin ohi.

Itsekkin olen myymässä pyörääni pois. Pitäisi vaan ilmaiseksi antaa, sillä markkinat ovat ihan jumissa.

• Superiiiii

Mulla taas on jatkuva mp-kuume, ne on niin hienoja ja ajaminen on mahtavaa. Luulenpa, etä seuraava pyörä on caponord, tiger sport, 1190 adventure tai gessu, niin on lepposaa lotkotella pitkiäkin siivuja ja mielenkiintoista tutkia ne hiekkatiet sitten kanssa.

• 17+20

10 vuotta haaveillut sporttipyörästä eikä ole vieläkään taloudellisesti varaa,kiitos ihan kipeiden vakuutusten! Jos vakuutukset pyörii lähempää 1000 euroa/v niin eihä noissa ole mitään järkeä,verraten että autoni (bmw 320dA -09) kaskovakuutuksineen on noin 900e/v.Vertaus pisteeksi kun otta vielä että pyörä maksaa 5-6ke ja auto reilut 20ke niin suhdanteet hieman pielessä.

• Mattt,

Turhaa verrata auton hintaa prätkään, sillä vakuutuksista korvataan niitä kalliita henkilövahinkoja.

Ja kun niitä pyörällä joskus sattuu, niin silloin tulee kallista vahinkoa. Ihan sama vaikka ajaisi 1000e pyörällä metsään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe