Kelit ei tästä parane, silti liikkeellä paljon vähemmän kaksipyöräisiä ja mikä huomioarvoista,enemmän ns. kyykkymalleja.Rauhallista väkeä. Elvistelijät löytäneet ehkä uuden kohteen millä päteä.
Onko kipinä kadonnut?
9
177
Vastaukset
- vkl tulossa
Toivottavasti et kuitenkaan menetä yö uniasi näinkin vakavan ongelmasi takia.......
- kuivaa saa olla!
Mutta Ei ole mukava ajella noin kuumassa..onneksi viilenee!
- tää on kivaa!
kuivaa saa olla! kirjoitti:
Mutta Ei ole mukava ajella noin kuumassa..onneksi viilenee!
Oletteko muuten ajatelleet , että Suomi itse asiassa ON HYVÄ MOOTTORIPYÖRÄILYMAA.
Jossain Alppien eteläpuolellla kesät ovat hemmetin kuumia. Ei siellä moni matkamoottoripyöräilya harrastakaan. Ajoasutkin on mitä sattuu -- teepaita ja sandaalit tms. Ruuhkatkin helvetillisiä.
Sopivan viileän ilman lisäksi moottoripyöräilijää hellii täällä yötön yö!
- Kustomoija
hyvä provo.
- hyviä kelejä
Kaksoisvirtainmaasta tulee sanonta "Totuudenpuhujalle ei löydy yösijaa" Menikö jo liian vaikeaksi?
- Pöristäjä
Näin se on. MP-buumi on nyt tältä osin ohi.
Itsekkin olen myymässä pyörääni pois. Pitäisi vaan ilmaiseksi antaa, sillä markkinat ovat ihan jumissa. - Superiiiii
Mulla taas on jatkuva mp-kuume, ne on niin hienoja ja ajaminen on mahtavaa. Luulenpa, etä seuraava pyörä on caponord, tiger sport, 1190 adventure tai gessu, niin on lepposaa lotkotella pitkiäkin siivuja ja mielenkiintoista tutkia ne hiekkatiet sitten kanssa.
- 17+20
10 vuotta haaveillut sporttipyörästä eikä ole vieläkään taloudellisesti varaa,kiitos ihan kipeiden vakuutusten! Jos vakuutukset pyörii lähempää 1000 euroa/v niin eihä noissa ole mitään järkeä,verraten että autoni (bmw 320dA -09) kaskovakuutuksineen on noin 900e/v.Vertaus pisteeksi kun otta vielä että pyörä maksaa 5-6ke ja auto reilut 20ke niin suhdanteet hieman pielessä.
- Mattt,
Turhaa verrata auton hintaa prätkään, sillä vakuutuksista korvataan niitä kalliita henkilövahinkoja.
Ja kun niitä pyörällä joskus sattuu, niin silloin tulee kallista vahinkoa. Ihan sama vaikka ajaisi 1000e pyörällä metsään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492