jussilankatu 16

piopii

Tietääkö kukaan kuuluuko jussilankatu 16 vuokraan sähkö?

71

3090

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pavis83

      Kuulu ainakin vuoteen 2010 asti...siellä tuli asusteltua monet vuodet.
      Vuokran nousu oli aika kiivasta siellä..2002 oli kaksion vuokra 404€ ja pois muutettaessa 2010 oli 598€

    • Virpi T

      Kyllä kuuluu. Muuten täällä on suhteellisen rauhallista paria rasittavaa kyttääjää/asukaspoliisia lukuunottamatta! =)

      • kyllästynnyt

        Joo, semmoinen iso äijä hiihtää huoltomiesten perässä, sisäkyttääjä


      • pelottava4
        kyllästynnyt kirjoitti:

        Joo, semmoinen iso äijä hiihtää huoltomiesten perässä, sisäkyttääjä

        Tänään näin sen, onko kaikki inkkarit kanootissa?


      • tierän

        Olet aivan oikeassa!


    • muutin pois 2002 hyvä taloyhtiä niinkuin edellinen kertoi jos ei olis pihapoliiseja! :)

    • 69 aento

      kyttääjiä on joka talossa..ikävä kyllä! oma elämä puuttuu jauhaa jauhaa paskaa, ja jauha paskaaa!!!!! näkyvät ja ewivät näy...mut perästä kuuluu! ja juorut leviää, kaikki on tiedossa, joilla ei ole omaa elämää..kaikki katsos juoruaa..kannataa aina muistaa se.

      • naapurin täti

        Ei oikeen tosta humalaisen kirjoituksesta mitään selvii, tässä se nähdään kännissä koko porukka 69 sitäkökö harjoitatte?Mikä on aento?Mikä on ewivät?Koska sossupäivä?Onko isotkin pirskeet?Hyvinkö menee?


    • keekooja suo

      kuuluu kyllä vesi ja sähkö ja netti minimillä. ja asutaan yhä. rauhallista asua...

    • JapaHop

      Ihan jees mesta....noin 8.v tuli asusteltua!
      Korkeessa 5 B3...

    • asukas1

      joo, kuuluu

    • Heipskukku

      Muistaako kukaan vielä niitä " ihania" pommiuhkauksia siihen grillikioskiin -90 luvun lopulla?Vähän väliä oli jussilankatu 16 välinen katuosuus poikki. Se oli jännittävää aikaa.....

      • kiosk

        Kumma kun siinä paikassa ei kioskinpito kannata vaikka myisi kaljaa ja röökiä tiskinalta kännisille ja alaikäisille.


    • JK 16

      Mitä sillä väliä kuuluuko sähkö, ainakin suurin osa lapsiperheistä sosiaalitoimisto ne maksaa, ainakin isoille lapsi perheille ja leuhkivatkin viella sillä.

      • ei jaksa

        niin tos korkees talos lapsiperhe, joka ei edes tuo niitä pihalle ja huuto käytävässä kauhea ku huu´taa tytöille, pahaa tekee.Sen ukko siel pätee jotain.Tuntee ittensä tarpeelliseksi, pysyisi kotonaan lapsiaan hoitamassa, akkkoko sen laittanut uteleen? Ite muijaa ei kyl näy, sohval sipsejä vissiin syö.Löyhkä välillä käytävään, onneksi muutan nyt pois..


      • mä vaan
        ei jaksa kirjoitti:

        niin tos korkees talos lapsiperhe, joka ei edes tuo niitä pihalle ja huuto käytävässä kauhea ku huu´taa tytöille, pahaa tekee.Sen ukko siel pätee jotain.Tuntee ittensä tarpeelliseksi, pysyisi kotonaan lapsiaan hoitamassa, akkkoko sen laittanut uteleen? Ite muijaa ei kyl näy, sohval sipsejä vissiin syö.Löyhkä välillä käytävään, onneksi muutan nyt pois..

        No, sain sit asunnon jk 16.Mulla varmaan loistava elämä siellä...


    • nyt on mitta täys

      Nyt saakeli menee hermot Jussilankatu 16 se yksi suurperheen äityli joka niille lapsille huutaa, ei edes lapsiaan ulos tuo. Kohta lähtee soitto soskuun. Missä lasten etu on, toi on jotain sairasta touhua tossa perheessä, lapset rääsyissä.Ja se haju, voisi oikeesti opetella siivoamaan, isännöintiin oltu jo yhteydessä ja mitään ei ole tapahtunut, miten noi voi asua ja lapsi perhe vielä.Paljonkohan niitä lapsi poloja siellä kaiken kaikkiaan oikeen on?

      • eläkeläinen-59

        Ilmoita ihmeessä!! itsellä oli "mutsi" joka myi äidinmaidon(MUN!) ja ryösti perhettä koska sillä oli pöndellä äpärälapsi(au).sille keräsi rahaa mitä ihmeellisillä keinoilla eikä faija tiennyt mitään kun matkatöissä.ja kun naapurit jotain kertoivat niin "mutsi" käänsi aina sen pään valheillaan ja faija uskoi kun eihän noin voi omalle lapselleen tehdä!!!?!! ilmoitus sossuun/lastensuojeluvirastoon niin lapsille ei tule koko elämän pituista kärsimystä niinkuin mulla!!!!!!!!!


    • tiedän tapauksen

      Kyseinen pariskunta asui samaa aikaa Ojalankadulla 24 ja ainakin silloin oli puhtia rouvassa, kun parvekkelta alas tavaroita heitteli.Taas asutaan samassa paikassa,oisko äippä siltä osin rauhoittunnut.Näyttää olevan tulevan ainakin kolme lasta lisää, autolle kipittävät muuten sisällä.On niitä lapsia enemmän, koska autoon ei kaikki yhellä kertaa mahdu.

    • ...............

      Varokaa! Se isokokoinen mies käy teidän kotona hiippailemassa omilla yleis avaimillaan! Miten tollanen naapuri kyylä saa olla oman taloyhtiön huoltomies edes?! Nyt kaikki valittamaan.

    • tiedän tapauksen

      joo sama kaveri.

    • Kasvamaan

      Ei muuta kun kannabikset kasvamaan, jos sähkö kuuluu vuokraan ja omat vartijat taloyhtiön puolesta.

    • yyttrr

      no onko ketään tehnyt valitusta?

    • valitus vireillä

      tämä isokokoinen huoltomies on käyttäytynyt epäasiallisesti nyt.
      Valitus on menossa, onko muilla valitettavaa hänestä? niin nimiä paperiin laittamaan, en jaksa joka ovella käydä..

    • se on hurja

      jos epäasiallisesti käyttäytynnyt työnsä puolesta niin huoltoyhtiöön valitus.Miten on epäasiallisesti nyt käyttäytynnyt?

    • Tehty jo

      olen jo tehnyt.
      En viitsi tässä tarkemmin kertoa, mutta Kyyläsi milloin lähden kotoani pois ja sitten pamautti omilla avaimillaan sisään asuntooni. Sama toistui kahdesti. Kysymys vaan kuuluu miksi?!

    • rikolliset kuriin

      mistä tiedät , että on mennyt sisään?Tuo on jo kyllä poliisi asia jos todistajat löytyy.Kenenkään asuntoon ei saa mennä ilmoittamatta.Tee ilmoitus ehdottomasti jos näin käynnyt.Edes isännöitsijä ei saa mennä kenenkään asuntoon ilmoittamatta!!!!

      • todisteita vaan tiskiin

        Ei muutakun todisteita tiskiin. Niillä huoltomiehillä ei btw.ole edes ylkkäreitä matkassa vaan ovat kahden putken takana. Kyllä käy huoltomiestä sääliksi, että joutuu vielä työpäivän jälkeenkin kuuntelemaan natinoita ja ratinoita. Ja kaikki nyt vaan sen takia, että sattuu talonyhtiössä asumaan jota hänen työnantajansa yritys hoitaa.


    • asukas vain

      viime viikolla tuli postiluukusta lappu, että asuntoonne tullaan asentamaan lämpö anturi. Lapussa luki: "huoltomies käyttää yleisavainta, MIKÄLI asukas ei ole kotona."
      Ajattelin olla kotona kuitenkin sen päivän. Odotin aamu kahdeksasta asti sitä, 12 aikaa lähdin käymään paavolan valtsussa, siinä kesti korkeintaan 15min, kun olin takas kotona. Ilta 9 maissa huomasin kirjahyllyn päällä jonku ihme mötikän, ja heti tajusin että nyt on kyylätty kyllä milloinka mä poistun himasta ja heti paukattu avaimilla asuntooni. Koska en tosiaan ollu ku sen 15min poissa.
      Minun kotona käytiin klo 12 ja seinänaapurissa klo 16, hmm..eikö normaalisti mennä rappukäytävä järjestyksessä asuntoihin mihin pitää jotain viedä, eikä hypitä edestakaisin omaan ikkunaan kyyläämään milloin seuraava naapuri lähtee autolla pihasta!

      Heti kun kuulin että se huoltomies on tää suurperheen isukki, ketä oli käyny niin loksahti palaset paikoilleen.

      Tiesin ilmoituslapusta milloin anturi haetaan pois, eli 25.2 , niin varmuuden vuoksi ajattelin vielä tehdä testin (vaikka olin varma että se tulee heti kotiini kun lähden pihasta) : lähdin aamulla lasten kanssa puol 10 autolla pois pihasta, mutta mies jäikin kotiin. Olin paavolan valtsun kohdalla kun mies soittaa mulle , että tänne se huoltomies heti löntysti ku pihasta lähit. Oli ollu hyvä ilme kun ovi avattiin, no tottakai kun oli varma että kämppä on tyhjä!
      Todella kuvottavaa touhua! sen on täytyny kyylää aika kauan, ja varmaan ois jatkanu iltaan astikin.
      Tulee niin häpäisty tunne kun miettii että se täällä omas kodissani on hiippaillut (lie mitä muuta), miksi se niin teki?!

      • asukas vaan

        Soitin isännöitsijälle heti, ja kysyin ensimmäisenä, että lapussa kun lukee että huoltomies käyttää omaa avaintaan mikäli asunnossa ei olla kotona, että tarkoittaako se sitä että huoltomies saa kyylää omasta viereisestä talosta milloin asukas lähtee autolla pois pihasta ja sitten heti pamauttaa avaimilla sisään toisten koteihin ! Hän sanoi että ei missään nimessä ja piti kertomustani ihmeellisenä, ja kertoi että itse hän tykkää nimenomaan mennä toisten asuntoihin juuri sillon kun asukas itse on aina paikalla.
        Ja niinhän se meilläkin on aina ennen toiminut..mutta heti kun tuli tämä kyseinen tunnettu kyylä huoltomies oman taloyhtiön pihapiiriin töihin niin kyllä asia muuttui näköjään! Naapuri joka tunnetaan kyylänä ja juorukellona, ei mielestäni sovi varsinkaan oman pihapiirin huoltomieheksi. Koska pitäähän huoltomiehelläkin joku vaitiolovelvollisuus olla.


      • huolto

        lyö todisteita pöytään mullei oo tarvetta kyylätä ketään ja viel vähemmän käydä kenenkää kämpässä


      • huolto

        anturit jaetaan numero järjestyksessä yhtä soittoa eikä hypitä rapusta toiseen


      • huuolto

        on kumma kun liikun ihan toisella puolella kaupunkia kun toinen huoltomies soittaa ja kysyy kerkeenkö hakee anturit pois ei vois vähempää kiinnostaa tän piha piirin asukkaat että viitisin niitä kytätä ja eiköhän poliisi selvitä nää syytökset


    • työrauha kiitos

      Toi samainen henkilö hiihteli mun perässä kun olin L&T llä ja jaoin tiedotteita, oli kiusallista tehdä sen hetkistä työtäni silloin.

      • on ne oma toimisia

        Tämä pariskunta asui samaa aikaan kaukasissa mun kanssa ja soitteli poliiseja naapureille, purkasivat rivarin kylppärin ku epäilivät hometta.Lapsukaisia tullut lisääl viime näkemästä liuta.Tämä perheen äitikin ollut ISS:llä huoltomiehenä ja haukku firman pystyyn julkisesti.


      • huolto
        on ne oma toimisia kirjoitti:

        Tämä pariskunta asui samaa aikaan kaukasissa mun kanssa ja soitteli poliiseja naapureille, purkasivat rivarin kylppärin ku epäilivät hometta.Lapsukaisia tullut lisääl viime näkemästä liuta.Tämä perheen äitikin ollut ISS:llä huoltomiehenä ja haukku firman pystyyn julkisesti.

        oot sä hyvin perillä asioista mistä et mitään tiedä


    • marko2

      on se kyllä sellainen hiippari että voin hyvinkin uskoa.
      Tiedän myös kyseisen henkilön.

    • asia jäi kesken

      mites ne lapset????

      • tiedän

        kapulantiellä sama juttu..


      • iedän33
        tiedän kirjoitti:

        kapulantiellä sama juttu..

        hommasin kameran..sit todiste ja rikosilmoitus..jos luet rikollinen, tiedä, et nyt kosahtaa


      • ikkunat auki satana
        tiedän kirjoitti:

        kapulantiellä sama juttu..

        mitäs kapulantiellä tapahtunnut?Vielläkö siellä lentelee tavarat partsilta ja ikkunoista alas?


    • miisku84

      hei hyvät ihmiset!!!
      oletteko ajatellut et kyseisen perheen lapset saattava käydä lukemassa juttujanne täällä. Miettikää miten ne vaikuttavat lapsiin!! jos ei ole muuta tekemistä ku haukkua ihmisiä selän takana niin kasvakaa itekkin vähän! Ja jos totta puhutaan ei kyseisen perheen lapset missään ryysyissä kulje, ihan on normaalit vaatteet näillä tytöillä. Ja tiedän kyllä koska asun itsekkin samassa pihassa. Joten lopettakaa tuo paskan jauhaminen! siitä en tiiä miten huoltomies toimii eipä meille ole kyllä ilman lupaa koskaan tullut!

      • ?????

        Vaatteillako lapsia kasvatetaan.Eipä taida virikkeitä lapsilla paljon olla jos Suomi keskusteluja lukevat?


    • ....................

      Onhan se ikävää että "pahaa" puhutaan koko perheestä ja lapsista noin, mutta niinhän se yleensä menee, että yksi perheestä kuin sössii niin leimataan koko porukka. !?
      Paskan jauhaminen on tietenki eri juttu, ei tarvitse levittää mitään valheita.
      Eihän se lasten vika oo että isä on mitä on...

    • A-rapun asukas

      Isä hoitaa lapsia hyvin, äiti jäkättää ja huutaa lapsille.

    • asukas vain

      no hoitakoon miten hoitaa, eiköhän kaikki lapsilleen joskus huuda, ja myöhemmin sitä katuu itsekin. Mutta tässä tapauksesssa huoltomies on sairas, omasta kokemuksesta ja siitä syystä en voi kovin lasten hoitojakaan ainakaan puolustella......

    • Sydän juntti mailla

      Onko tämä alue Hyvinkään sitä aidointa lähiö junttien seutua?

    • huolto

      on se kummaa paskan jauhantaa yhteenkään asuntoon ei mennä ilman asukkaan lupaa enkä ole yhdessäkään asunnossa ilman lupaa käynyt ja eipä ole tullut vielä sanomista työnantajalta ja isännöitsijältä ja kuka jakaa perusteettomia kirjotuksia täällä vois tulla suoraan puhuu jos on munaa ja lopettaa tän paskan jauhamisen täällä netissä sitä paitsi lapset kulkee uusissa vaatteissa ja kohdellaan hyvin saavat ruokaa ja rakkautta ja käytkö haistelemassa oven takana hajuja meiltä niitä ei ainakaan tule on sen verran siisti kämppä ja lapset on kyllä joka päivä leikkimässä pihalla toisten lasten hyvin sitä osataan kyylätä ja se ketä lämpöantureiden jaosta itki meitä oli kaksi huoltomiestä jakamassa antureita ja todellakaan emme ole jakanut mitää klo:16 että vittu mitä paskan jauhantaa hankkikaa oma elämä ettei tarvii muita kytätä ja haukkuu

      • huolto

        ja tälläisestä paskan jauhanta kirjotuksista pitäs varmaan rikos ilmotus tehdä poliisille


    • asukas vain

      Minulla on oikeus kytätä omaa kotiani, ja siellä käyneitä ihmisiä.
      Ei kannata enää tulla kotiini hiippailemaan, kamerat on asenettu eteiseen, joten kiinni jäisit!
      Jo tuo, että vaivaudut täällä kommentoimaan ihmisten mielipiteitä,
      ja puolustelemaan omaa toimintaasi, kertoo aika paljon.

      Ja niinkuin varmaan hyvin huomaatte, täällä näyttää olevan aika paljon ihmisiä,
      jotka ovat samaa mieltä toiminnoistasi. Eli ei ole ketään 1 henkilöä, joka isännöitijästä puhuu pelkästään.
      Lisäksi tämä on yleinen keskustelupalsta, missä ihmiset keskustelevat ja jakavat mielipiteitä keskenään, nimiä mainitsematta. Jos joku kokee loukkaavaksi jonkun tietyn kommentin, ilmoittakoon ylläpitoon.

      • huolto

        jauhat täällä, paskaa mutta et uskalla todisteita pöytään lyödä ei taida itelläs olla elämää kun tartte muitte asioista huolehtia jos on jotain sanottavaa ota yhteys isännöitsijään tai tuu oven taa kertomaan asias voidaan poliisin kans käydä nää syytökset läpi ja nimen omaan piiloudutaan sen nimimerkin taa


      • Vanha ukon kutale :)

        Minä en ole kanssasi lainkaan samaa mielipuolta, mahtaisiko sinulla olla harhoja sillä ei kukaan huoltomies tulee ilman asiaa ja ilmoittamatta sisälle mikäli ei ole tapahtunut esim. vesivahinkoa. Meille saa tulla kysymättäkin nimittäin huoltomies tai isännöitsijä, ei minulla ole minkään valtakunnan salattavaa. Minulta on aina kysytty huoltomiesten ja isännöitsijän taholta että jos en ole kotona saako tulla yleisavaimella, viimeksikin kun epäilin kylppärin seinissä kosteusvauriota (oli muuttaessani lyöty laatta - pari palasiksi jonkun ennen minua asuneen kahjon toimesta sekä spraymaalattu mm. keittokomeron ovi jne jne. Sanottiin että jos itse korjaan saan kaikki tarvikkeet ja pari viikkoa remonttiaikaa (asuin silloin b27 asunnossa ja tämä on d45. Korjasin tapetteja sekä ikkunanpokien valttausta ja kattojen maalausta myöten joskun 1997, hyvä on ollut yksin elellä ja asua, vuokra tosi edullinen kun pieni tuki tulee, elikä 299.00€/kk, mihin sisältyy sähkö, vesi sekä lämpö! Eki


      • Vanha ukon kutale :) kirjoitti:

        Minä en ole kanssasi lainkaan samaa mielipuolta, mahtaisiko sinulla olla harhoja sillä ei kukaan huoltomies tulee ilman asiaa ja ilmoittamatta sisälle mikäli ei ole tapahtunut esim. vesivahinkoa. Meille saa tulla kysymättäkin nimittäin huoltomies tai isännöitsijä, ei minulla ole minkään valtakunnan salattavaa. Minulta on aina kysytty huoltomiesten ja isännöitsijän taholta että jos en ole kotona saako tulla yleisavaimella, viimeksikin kun epäilin kylppärin seinissä kosteusvauriota (oli muuttaessani lyöty laatta - pari palasiksi jonkun ennen minua asuneen kahjon toimesta sekä spraymaalattu mm. keittokomeron ovi jne jne. Sanottiin että jos itse korjaan saan kaikki tarvikkeet ja pari viikkoa remonttiaikaa (asuin silloin b27 asunnossa ja tämä on d45. Korjasin tapetteja sekä ikkunanpokien valttausta ja kattojen maalausta myöten joskun 1997, hyvä on ollut yksin elellä ja asua, vuokra tosi edullinen kun pieni tuki tulee, elikä 299.00€/kk, mihin sisältyy sähkö, vesi sekä lämpö! Eki

        Yksi juttu mikä on täysin käsittämätön: olen radioamatööri ja tietenkin tekisi mieli harrastaa myös sitä, asunut 16:n taloissa nyt keväällä 40 vuotta, antenniluvan sain 1977 silloiselta paavolan lämmöltä ja monenmoista antennia ollutkin, lupa varmistettu aina uudelta isännöitsijältä, kun heitä on vaihtunut silloin tällöin, viimeisin Meja Päivikkeeltä ja kun herra Aronen tuli isännöitsijäksi hän pyysi ottamaan antennin alas katolta, syy oli mukamas se että lautasantennin pitäjä oli ihmetellyt että miksi yksi saa pitää katolla antennia kun ei lautas antenneja saa laittaa sinne? Itsellä oli myös hallituksen hyväksyntä ja vuosien takaisen työmaatoimikunnan (kun rempattiin seiniä ja parvekkeita, kuuluin itsekin Korkeamäen pyynnöstä kyseiseen toimikuntaan).

        Lupa oli kuitenkin magneettijalalla olevalle mobileantennille joko ikkunalaudalle tai katolle ilmastointitötterön päälle, no joku naisimmeinen oli häiriintynyt antennin ulkonäöstä (hyvin ohut ja liki näkymätön puikko katolla), sekä ilmoitellut ensin huoltomiehelle ja sitten isännöitsijälle. Otin sen alas mutta tarvittaessa laitan keneltäkään kysymättä, vaikka ikkunalaudalle magneetin voimin, kumma juttu ettei samaista häiriintynyttä naista kiinnosta ulkolaisten lain vastaisesti asennetut lautsantennnit (porattu muutamassa asunnossa parvekkeen rapattuun seinään), eihän niitä siten ole edes lupa asentaa, vaan rautatankoon mikä kiristetään parvekkeen katon ja lattian väliin, suojaamalla ne kohdat vielä katosta ja lattiasta.

        Muutenhan täällä on ollut ihan hyvä asustaa (emmehän olisi viihtyneet muuten 40 vuotta), joka ikisessä taloyhtiössä missä on näinkin paljon asuntoja yhden pihan alueella sattuu yhtä sun toista, olipa ne omistus tai vuokra asuntoja, meille tai mulle ei ole sattunut tuon pitkän 40 vuoden aikana yhtikäs mitään, mutta en ole antanut niihin aihettakaan, en juo enkä polta ja olen siidti sekä hiljainen naapuri, hoidan omat asiani aina itse niinkuin ne kuuluukin hoitaa. Kyllähän täällä mitä ihmeellisempiä asukkaita on ollut mutta kaikista on selvitty, ja jos on vaikeaa asua niin kannattaa vaihtaa vaikka maalle hiljaisuuteen, sillä kerrostaloissa on ihan luonnollista että elämän ääniä kuuluu ainpäivisin, joskus öisinkin. Eki


    • asukas vain

      toisten asioista huolehtia?? et taida edes tietää mitä kirjoitat...
      kyllä ihan tietääkseni omaa asiaani tässä huolehdin :).
      omasta kodistani, ja siihen liittyvästä häiriöstä.

    • asukas vain

      Ja olin kyllä sillon yhteydessä isännöitsijään, puhuttiin melkeen puoli tuntia puhelimessa hänen kanssaan. Ja varmasti olet saanut palautetta. Koska isännöitsijä lupasi laittaa asian heti eteenpäin! Älä yritä esittää, nimittäin isännöitsijä vielä sanoi minulle että en ole ainoa ketä valitanut...

      sä voit aikaisemmista teksteistäni lukea miten olet toiminut, siinä on todisteita ihan tarpeeksi. Se, onko huoltomies käynyt asunnossamme sitten muina päivinä kun tää lämpöanturi juttu oli, niin en voi todistaa. Mutta vahva epäillys ja inhottava tunne jäi.

    • asukas vain

      Minua ei kiinnosta huoltomiesten yksityiselämä, (miten hoidetaan lapsia, kyylätään ja juorutaan yhestä sun toisesta asukkaasta) jätän omaan arvoon sellaiset ihmiset.
      Minua kiinnostaa oma elämäni ja siihen kuuluu kotini, ja sinä huoltomies tulit sinne, (kyllä) joo työn puolesta, MUTTA todella epäasiallisesti.
      Ei siihen enää poliisit auta, tapauhtunut mikä tapahtunut.
      Mutta jatkossa, pysy poissa asunnostani! Kiitos ja hei!
      Ja tiedät ihan vit_n hyvin mistä asunnosta on kyse!!!

      • marko S

        Olipas hyvin sanottu, olen kanssasi täysin samaa mieltä ja ymmärrän.
        Itselläni myös vastaavaa kokemusta, kylläkin ihan eri asuinyhtiöstä ja toisesta kaupungistakin, mutta kuitenkin. Onhan se vähän outoa jos ihan naapurissa lähellä asuu oman taloyhtiön huoltomies, tuntuu vähän siltä kuin ihan kuka tahansa naapuri vain tulisi ominpäin kotiisi, niin ettei siellä itse olla paikalla.


      • puutarhat kunnossa?
        marko S kirjoitti:

        Olipas hyvin sanottu, olen kanssasi täysin samaa mieltä ja ymmärrän.
        Itselläni myös vastaavaa kokemusta, kylläkin ihan eri asuinyhtiöstä ja toisesta kaupungistakin, mutta kuitenkin. Onhan se vähän outoa jos ihan naapurissa lähellä asuu oman taloyhtiön huoltomies, tuntuu vähän siltä kuin ihan kuka tahansa naapuri vain tulisi ominpäin kotiisi, niin ettei siellä itse olla paikalla.

        Meidän huoltomies asuu meidän kanssa samassa talossa. Ei pelota yhtään. Ootteko niitä jotka on pannu riippulukon asunnon oveen ettei kukaan pääse sisään? Viherkasveja vaatehuoneessa?


    • hellurei 3+4

      Täällä itkee ja valittaa semmoiset tyypit ketkä ovat lentäneet maksamattomien vuokrien tai häiritsevien käytösten takia pois. Keksitään täysin huuhaa juttuja ja haukutaan ihan yhtä hyvä asuinpaikka kuin mikä kerrostalo missä hyvänsä, itse olen asunut ihan alusta lähtien saman pihan taloissa, kaikki palvelut, jäähallista, laskettelurinteestä, uimalasta, valastuihin lenkkipolkuihin/hiihtolatuihin, sekä luontoon yleensä mikä on vieressä, talo peruskorjattu 5-6 vuotta sitten, vuokra edullinen kun ottaa huomioon että sähkö, lämpö sekä vesi kuuluu vuokraan, talo ihan tyylikkään näköinenkin lasiparvekkeineen. Aina löytyy itkunaiheita sekä kitisemistä, ikinä kaikki ei voi miellyttää kaikkia, useimmiten vika löytyy itse kitisejästä itsestään. Kukaan huoltomies ei varmaankaan tule kenenkään asuntoon aiheetta vain tutkimaan, aina on kyse yleisavaimella tuloon joku remppa tmv, mikäli tulee niin tehkää ilmoitus asiasta älkääkä itkekö täällä, sillähän asia selviää. Apuva mies! :)

    • MeilläPotkiiHyvin

      Älä nyt Danny hiilly...vanhalle miehelle käy viellä pumpun päälle!
      Jää muuten skobat varastojen metsästäjille!!
      Ajat muuttuu...niin sinäkin!

      • skode 16.000+

        Mitä se entinen naapuri siellä mölyää: Whath You Problem=onko sinulla joku ongelma? Kuuleppas: vetäseppäs 4kk:n aikana skoballa 16.500km, elikä sama matka kuin 12 x Suomi päästä päähän, niin olet aika kova sälli, kun ei nykyään edes viitsitä ajaa edes kunnolla Riihimäelle .... :) Hyvin potkii muutenkin, oikasti ajat muuttuu kuten sinäkin, me kaikki (miekin olen syntynyt lapsena, uskotko)??? :))))


      • Sivusta seuraaja
        skode 16.000+ kirjoitti:

        Mitä se entinen naapuri siellä mölyää: Whath You Problem=onko sinulla joku ongelma? Kuuleppas: vetäseppäs 4kk:n aikana skoballa 16.500km, elikä sama matka kuin 12 x Suomi päästä päähän, niin olet aika kova sälli, kun ei nykyään edes viitsitä ajaa edes kunnolla Riihimäelle .... :) Hyvin potkii muutenkin, oikasti ajat muuttuu kuten sinäkin, me kaikki (miekin olen syntynyt lapsena, uskotko)??? :))))

        Whath You Problem...Tarkoititkos: what's your problem??

        Ei kait tässä kukaan ole kyseenalaistanut kenenkään mopolla ajoa?
        Ja minkä helvetin takia kenenkään pitäis ajaa 16tonnia neljässä kuukaudessa mopolla??


      • Eki ...
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

        Whath You Problem...Tarkoititkos: what's your problem??

        Ei kait tässä kukaan ole kyseenalaistanut kenenkään mopolla ajoa?
        Ja minkä helvetin takia kenenkään pitäis ajaa 16tonnia neljässä kuukaudessa mopolla??

        Ei ole juu, ostin viimeisimmän skootterin toukokuussa ja 16.500km on neljän kuukauden jälkeen mittarissa, mitä ovat kaikki ihmetelleet mm. skootterini.com foorumilla. Olen kokeillut monen monet vuodet jo omia rajojani junnaamalla mopoksi hirmumääriä kilsoja, käynyt kolista lähtien Turun, Salon Someron, Kotkan, Karhulan, Lohjan, Lieksan, Forssan, Porvoon, Tampereen, Petäjäveden, Jämsän, Jämsänkosken, Hämeenlinnan jne useimmat kolme neljä jopa 5 kertaa kesän mittaan. Jos joku kuvittelee ettei se ole yhtään mitään painaa sileetä tietä, keskimäärin 50kmh,niin erehtyy tosi pahasti. Tuo kilsamäärä riittäisi noin 12 x Suomi Hangosta Nuorgamiin, elikä kylläm tuo vaatii kuntoakin, en polta, en juo (lopettanut senkin vähän jo 1990 vuonna), en juo myöskään kofeiinia, elelen yksin suht' terveillä elämäntavoilla ja kunto on ihan oikeasti kovempi kuin 30 vuotiaana. Ikää on mukavasti ja uskon eläväni elämäni parasta aikaa, niinhän ne muuten lehdissäkin väittävät. En ole yhtäkään naista elämääni sitten 1998 vuoden jälkeen etsinyt enkä edes hyväksynyt, kaikki on koettu jo nuorena elikä yksi avoliitto, kaksi avioliittoa sekä viiidet kihlat, kolmet lapset joista yksi menehtynyt sekä yli sata lyhyttä suhdetta 80 luvulle mennessä jolloin jo jarrutin koko touhun liki minimiin. Olen saanut oikeasti elää täysin uskomattoman elämän, nyt vaan ollaan ja naatitaan sekä rajoja testataan (ensi kesänä Ivaloon Skootterilla yksillä silmillä, yli 1000km teitä pitkin, kaverin luo. Mutta koitetaan pärjäillä eikä takerruta toistemme elämään, ikään tahi muuhun jonninjoutavaan, jos on pakko, niin tulee tunne että kadehtiiko joku tyhjästä vai mikä ihmisen saa arvostelemaan toisesta yhtä sun toista? Se vanha kääkkä! :)


    • pr101

      Tämä iso huolto mies käyttäytyy kyllä epäasiallisesti. Pelottava ajatus että pääsee muiden asuntoihin ja tekee tuollaista. Kuultu on.

    • uuno cyngneus

      Onkohan tässä nyt enempikin kateus kaverin hyvästä duunista kuin todellisuus, kaikki huoltomiehet tietenkin pääsevät ja pitääkin päästä niihin asuntoihin joissa ei ole turvalukkoa, mm tulipalon ym vahingon sattuessa. Ei semmoinen huoltomies kauaa ole huoltotöissä, ketä omiin nimiin hiippailee muitten asunnoissa ja tämä kaveri kenestä täällä väännetään sontaa, ei niin varmasti tee!

    • paavolan pantteri

      Se huoltomies haistelee naisten kalsareita..

    • KYTTÄÄJÄ

      ketkä ajelevat heinäpolun kautta pihaan tai pois eikö mee jakeluun ettäse on jalankulku pyörätie.

      • Nykyinenasukas

        Hei KYTTÄÄJÄ ootko tietoinen että pihaan saa ajaa jos on paljon kannettavaa autosta ;)


    • etkötiiä

      Vaikka olis kuinka paljon kannettavaa niin pyörätien kauttahan et saa ajaa.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5078
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3327
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe