VAihdoin Yamaha DT50r -07:aan isomman suuttimen 94:sta 102:een. Nyt se ei sitten enään lähde käyntiin. Kokeilin käynnistyspolkimella painaa hiljaa ja kuulin että imukaula olisi vuotanut. Onko se mennyt väärille jengoille ja siten ei ole kunnolla kiinni ja vuotaa, eikä mopo lähde käyntiin. Vai onko vika jossain muussa esim suutin mennyt liian kireälle?
Ei käynnisty, mitä tein väärin?
7
175
Vastaukset
- iåhjtth
"mitä tein väärin?"
rupesit tekemään hommaa, jota ei kuulu tehdä. mopon viritys on turhaa.- ali_mielinen
sinä oot turha ja viä turhempi on sun kommenttis. tehty mikä tehty ja sain vianki jo selville. en oo vaa kerenny poistamaan tätä keskustelua.
Ja näin btw suutin ei ole viritysosa eikä sillä voi virittää jos ei ole ottanut esim kuria pois vakioputkesta minkä minä oon jo tehny. Sillä vaan säädellään kuinka paljon kones saa bensaa, ja pakkohan se on iso suutin olla jos on kuri pois putkesta. - Hehheh!
ali_mielinen kirjoitti:
sinä oot turha ja viä turhempi on sun kommenttis. tehty mikä tehty ja sain vianki jo selville. en oo vaa kerenny poistamaan tätä keskustelua.
Ja näin btw suutin ei ole viritysosa eikä sillä voi virittää jos ei ole ottanut esim kuria pois vakioputkesta minkä minä oon jo tehny. Sillä vaan säädellään kuinka paljon kones saa bensaa, ja pakkohan se on iso suutin olla jos on kuri pois putkesta.Lopetappas se uhoaminen ja käy yläaste jo viimeinkin loppuun. Kaikki häpeävät sua. Olet jo täysi-ikäinen ja siitä huolimatta kahdeksannella luokalla.
- oot perseestä
Hehheh! kirjoitti:
Lopetappas se uhoaminen ja käy yläaste jo viimeinkin loppuun. Kaikki häpeävät sua. Olet jo täysi-ikäinen ja siitä huolimatta kahdeksannella luokalla.
Lähes nyt helvettiin, kukkahattutäti. Teitä ei kaivata
- UKGHJG
AHHAH VITUN PASKA MOPO SULLA MUL ONKII 125 CC KTM
- huutonaurua ja facepalm
Pojalla on kevari hienoa. Isi tais maksaa sen
omalle pikku pullaposkelle kevari on vähän isompi versio ruoholeikkurista tuu si huutelee ku o yli 450cc lelu
- .i.
Suutinta et pysty laittamaan niin kireälle että siitä käyntiin haittaa. Jos imukaula vuotaa niin ihmettele ettei käynnisty.
Saattaa olla että suutin on hieman liian iso, kokeile pienempää suutinta kokeile suutinkokoja 97-99.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509