Ja tietäähän tuon jokainen terveydenhoitopalveluja käyttäväkin, mutta kaikille se ei ole selvinnyt.
http://www.magneettimedia.com/uskomuksia/
Magneettimedia tietää
26
402
Vastaukset
- 15+4
Jep, kyllähän "tavis-masa" tietää... Se onkin tässä hassu juttu, että nämä vastustajat ovat kaikki järjestään ihan tavallisia kadun tallaajia, joilla ei ole mitään kokemusta, tietopohjasta puhumattakaan. Tällä Aution pojalla nyt on jotakin "sinne päin" olevaa yritystä, mutta vanhan pm-saku kulejttan opintoihin ei tuo ihmisen anatomia, farmakologiasta tai luonnonlääkkeiden opetuksesta puhumattakaan, ole tainnut kuulua kovin laajasti. Että se on hyvä arvostella ihan maallikkopohjalta asioita...
- ryhtiliike
"Minusta ihmisen hätään perustuva rahastus on vastenmielistä. Esimerkkinä tasapainoa parantava biomagneettinen ranneke."
Magneettimedia on tässä oikeassa. Ihmisten hädällä tehdään härskiä bisnestä. Magneetiranneke on todella törkeä vedätys mutta muitakin on. Hädänalaislle on tyrkyllä sähkömittareita, zappereita, chakranmittausta, jalkojen uittamista pesuvadissa, elimistön puhdistamista ja muuta "täydentävää" tai korvaavaa petkutusta.
Korvatulehdusta itkevien lasten väsyneiltä ja hätääntyneiltä äideiltä imetään rahaa homeopatialla, korvakynttilöillä ja vyöhyketerapialla ja lapsen kivun hoito laiminlyödään. Lisäravinneteollisuus myy kemikaalejansa minkä tahansa sairauden hoitoon tai ennaltaehkäisyyn. Jos lapsi ei pärjää koulussa, ihminen on kuolemassa syöpään tai erektio ei suju, niin todelliset syyt lakaistaan maton alle ja napit ja mömmöt peliin. Lihaville kaupitellaan ihmepirtelöitä eikä kunnollista ruokaa.
Jos fyysistä sairautta ei ole, niin se ollaan valmiina keksimään. Psyykkisesti oireileville keksitään sähköallergia tai vastaava, jotta taas saadaan syy myydä suojaimia.
Ulospäin esitetään, että tämä on tällaista kivaa hemmottelua ja viihdettä mutta vastaanotolla eistetään terveydenhuoltoon kohdistuvaa salaliittopropagandaa, kielletään rokottamasta, pelotetllaan ja uhkaillaan. Tällaiset roistot pilaavat lopulta koko alan maineen, jos toimijat eivät ota ryhtiliikettä ja karkoita huijareita. - PSORIAATIKKO
ryhtiliike kirjoitti:
"Minusta ihmisen hätään perustuva rahastus on vastenmielistä. Esimerkkinä tasapainoa parantava biomagneettinen ranneke."
Magneettimedia on tässä oikeassa. Ihmisten hädällä tehdään härskiä bisnestä. Magneetiranneke on todella törkeä vedätys mutta muitakin on. Hädänalaislle on tyrkyllä sähkömittareita, zappereita, chakranmittausta, jalkojen uittamista pesuvadissa, elimistön puhdistamista ja muuta "täydentävää" tai korvaavaa petkutusta.
Korvatulehdusta itkevien lasten väsyneiltä ja hätääntyneiltä äideiltä imetään rahaa homeopatialla, korvakynttilöillä ja vyöhyketerapialla ja lapsen kivun hoito laiminlyödään. Lisäravinneteollisuus myy kemikaalejansa minkä tahansa sairauden hoitoon tai ennaltaehkäisyyn. Jos lapsi ei pärjää koulussa, ihminen on kuolemassa syöpään tai erektio ei suju, niin todelliset syyt lakaistaan maton alle ja napit ja mömmöt peliin. Lihaville kaupitellaan ihmepirtelöitä eikä kunnollista ruokaa.
Jos fyysistä sairautta ei ole, niin se ollaan valmiina keksimään. Psyykkisesti oireileville keksitään sähköallergia tai vastaava, jotta taas saadaan syy myydä suojaimia.
Ulospäin esitetään, että tämä on tällaista kivaa hemmottelua ja viihdettä mutta vastaanotolla eistetään terveydenhuoltoon kohdistuvaa salaliittopropagandaa, kielletään rokottamasta, pelotetllaan ja uhkaillaan. Tällaiset roistot pilaavat lopulta koko alan maineen, jos toimijat eivät ota ryhtiliikettä ja karkoita huijareita.""Minusta ihmisen hätään perustuva rahastus on vastenmielistä. Esimerkkinä tasapainoa parantava biomagneettinen ranneke."
OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.
OLEN KÄYNYT MONET MONITUISET KERRAT TERVEYSKESKUKSESSA PSORIAASIKSENI VUOKSI, MUTTA MITÄÄN TODELLISTA APUA EN OLE SAANUT.
VOITEITA VAAN VAIHDELLAAN JA KOKEILLAAN MIKÄ MUKA SOPISI PAREMMIN, KUITENKAAN MIKÄÄN NIISTÄ VOITEISTA EI OLE MINUA PARANTANUT JA MONILLA NIISTÄ ON OLLUT KAIKENLAISIA SIVUVAIKUTUKSIA. JA NIIN NE VOITEET MAJKSAA TOSI TÖRKEITÄ SUMMIA JA NIITÄ KULUU PALJON.
JA JOKA KERTA TERVEYSKESKUS ON KÄYNNISTÄ LASKUTTANUT, VAIKKEI APUA OLE TULLUTKAAN.
TÖRKEETÄ RAHASTUSTA SANON MÄ VAAN. - elä huua
PSORIAATIKKO kirjoitti:
""Minusta ihmisen hätään perustuva rahastus on vastenmielistä. Esimerkkinä tasapainoa parantava biomagneettinen ranneke."
OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.
OLEN KÄYNYT MONET MONITUISET KERRAT TERVEYSKESKUKSESSA PSORIAASIKSENI VUOKSI, MUTTA MITÄÄN TODELLISTA APUA EN OLE SAANUT.
VOITEITA VAAN VAIHDELLAAN JA KOKEILLAAN MIKÄ MUKA SOPISI PAREMMIN, KUITENKAAN MIKÄÄN NIISTÄ VOITEISTA EI OLE MINUA PARANTANUT JA MONILLA NIISTÄ ON OLLUT KAIKENLAISIA SIVUVAIKUTUKSIA. JA NIIN NE VOITEET MAJKSAA TOSI TÖRKEITÄ SUMMIA JA NIITÄ KULUU PALJON.
JA JOKA KERTA TERVEYSKESKUS ON KÄYNNISTÄ LASKUTTANUT, VAIKKEI APUA OLE TULLUTKAAN.
TÖRKEETÄ RAHASTUSTA SANON MÄ VAAN.Otetaanpa nyt ihan hitaasti ja huutamatta. Eli koska juuri sinun psoriasistasi ei ole parannettu, koet että terveydenhuolto rinnastuu vaihtoehtoilijoihin ja muihin puoskareihin?
Se on voi voi, mutta huomaatko, että palstan aihe on vaihtoehtoiset hoidot? - Luontaisesti.
elä huua kirjoitti:
Otetaanpa nyt ihan hitaasti ja huutamatta. Eli koska juuri sinun psoriasistasi ei ole parannettu, koet että terveydenhuolto rinnastuu vaihtoehtoilijoihin ja muihin puoskareihin?
Se on voi voi, mutta huomaatko, että palstan aihe on vaihtoehtoiset hoidot?Ei parannettu, mutta skepo tietää skepposet, ja ikivanhat slougant!
Onko lääkärisi kertonut mahd. syitä psoriisi? Vain rasvaa, ja rasvaa hoidoksi?
Tutkipa aihetta LUONTAISESTI! Siitä ei saa prosentteja. Siksikö sitä ei suositellakaan?
http://luontaisnetti.fi/index.php?valikko=valikko&sivu=aikuiset_vaaralliset_viljat - Olenko erehtynyt
PSORIAATIKKO kirjoitti:
""Minusta ihmisen hätään perustuva rahastus on vastenmielistä. Esimerkkinä tasapainoa parantava biomagneettinen ranneke."
OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ.
TÖRKEETÄ RAHASTUSTA SANON MÄ VAAN.Siis terveyskeskukset rahastavat törkeästi? Onko teilläpäin kuinka suuret terveyskeskusmaksut? Meillä ne ovat niin pienet, että niistä voi kirjoittaakin ihan pienillä kirjaimilla.
Miksi ihmeessä käyt psorin takia terveyskeskuksessa "monet monituiset kerrat"?
Psorin takia ei tarvitse käydä kuin kerran, ainakaan meillä päin. Sitä ei kyetä parantamaan, mutta hoito-ohjeet saa ihan yhdellä kertaa ja vaikka käyttää reseptirasvoja (ei mikään pakko), saa reseptit uusituksi ilmaiseksi. Eihän niillä voiteilla juurikaan sellaisia eroja ol, että niitä pitäisi vaihdella.
Siis ainakin näin meidän terveyskeskuksessamme.
Se, että käyt psorin takia "monet monituiset kerrat" kertoo ihan jostain muusta ongelmasta kuin psorista. Sellaiseen ongelmaan viittaa myös isoilla kirjaimilla "huutaminen". - Psori vaan
Olenko erehtynyt kirjoitti:
Siis terveyskeskukset rahastavat törkeästi? Onko teilläpäin kuinka suuret terveyskeskusmaksut? Meillä ne ovat niin pienet, että niistä voi kirjoittaakin ihan pienillä kirjaimilla.
Miksi ihmeessä käyt psorin takia terveyskeskuksessa "monet monituiset kerrat"?
Psorin takia ei tarvitse käydä kuin kerran, ainakaan meillä päin. Sitä ei kyetä parantamaan, mutta hoito-ohjeet saa ihan yhdellä kertaa ja vaikka käyttää reseptirasvoja (ei mikään pakko), saa reseptit uusituksi ilmaiseksi. Eihän niillä voiteilla juurikaan sellaisia eroja ol, että niitä pitäisi vaihdella.
Siis ainakin näin meidän terveyskeskuksessamme.
Se, että käyt psorin takia "monet monituiset kerrat" kertoo ihan jostain muusta ongelmasta kuin psorista. Sellaiseen ongelmaan viittaa myös isoilla kirjaimilla "huutaminen".Tämä on se sama tyyppi, joka puolustaa mitä tahansa vaihtoehtoiluhoitoa ja lykkää linkkejä huuhaajuttuihin mutta kuitenkin itse ravaa jatkuvasti terveyskeskuksessa ja huutaa sitä täällä.
Näyttää vähän siltä, että taustalla voisi olla muutakin kuin ihottuma. - =)/897(/5854
Psori vaan kirjoitti:
Tämä on se sama tyyppi, joka puolustaa mitä tahansa vaihtoehtoiluhoitoa ja lykkää linkkejä huuhaajuttuihin mutta kuitenkin itse ravaa jatkuvasti terveyskeskuksessa ja huutaa sitä täällä.
Näyttää vähän siltä, että taustalla voisi olla muutakin kuin ihottuma.Voisi? Malkoisen lievästi todettu. Itse olisin taipuvainen käyttämän huomattavasti jyrkempää ilmaisua. Sairastahan tuo on.
- gfhjdkjhg
=)/897(/5854 kirjoitti:
Voisi? Malkoisen lievästi todettu. Itse olisin taipuvainen käyttämän huomattavasti jyrkempää ilmaisua. Sairastahan tuo on.
Se on muuten kotoisin Inkeroisista. Luulen tuntevani ton tyypin. Se on aika kahjo.
- Ihottumaa pukkaa
Psori vaan kirjoitti:
Tämä on se sama tyyppi, joka puolustaa mitä tahansa vaihtoehtoiluhoitoa ja lykkää linkkejä huuhaajuttuihin mutta kuitenkin itse ravaa jatkuvasti terveyskeskuksessa ja huutaa sitä täällä.
Näyttää vähän siltä, että taustalla voisi olla muutakin kuin ihottuma.Mää taas luulen, et sill on ns. skeptikko-ihottuma, joka on lääkärien mukaan parantumaton tauti.
- Medikalisaatiota
ryhtiliike kirjoitti:
Ulospäin esitetään, että tämä on tällaista kivaa hemmottelua ja viihdettä mutta vastaanotolla eistetään terveydenhuoltoon kohdistuvaa salaliittopropagandaa, kielletään rokottamasta, pelotetllaan ja uhkaillaan. Tällaiset roistot pilaavat lopulta koko alan maineen, jos toimijat eivät ota ryhtiliikettä ja karkoita huijareita."Lisäravinneteollisuus myy kemikaalejansa minkä tahansa sairauden hoitoon tai ennaltaehkäisyyn."
Niin tekee myös lääketeollisuus, mutta huonoin tuloksin:
http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/kolesterolipommi_51051.html#media=51052
"Jos fyysistä sairautta ei ole, niin se ollaan valmiina keksimään."
Niinhän se lääkebisnes toimii:
"Ylilääkäri Janne Leinosen mukaan lääketieteen todellinen syöpä on turha lääkehoito ja riskitekijöiden hurmosmainen lääkitseminen. Siihen liittyy tautitehtailu ja uusien sairauksien keksiminen. Esimerkiksi kolesterolista on tautitehtailtu sairaus ja lääkkeistäjät haluavat hoitaa koko kansan kolesterolitautisena."
http://terveyshymy.fi/artikkelit/dosentti-heikki-korpela-kolesterolin-laakehoito-on-turhaa
"kielletään rokottamasta"
Ja miksiköhän:
http://www.youtube.com/watch?v=lYhWuDRMRkw
- Neuvokaa minua
Laitoin ihan ohjeen mukaisesti kynttilät korvien väliin, mutta ei tapahtunut mitään, vaikka pidin niitä yli kaksia tuntia korvien välissä.
Onkos tuolla kynttilämerkillä väliä, että toimiiko kaikkien valmistajien kynttilät?
Käytin nyt Havin kynttilöitä, mutta tuntuu, ettei niistä ollut apua.
Niin ja vielä yksi asia, pitääkö ne kynttilät sytyttää palamaan? En uskaltanut sytyttää, kun minulla on niin pitkät hiukset ja ne oli aika lähellä kynttilöitä.
Niin, että parantuuko vain silloin, kun kynttilät on sytytettyinä.
Ymmärsinko oikein, että tämä ohje oli ihan virallisen lääketieteen tutkinnon suorittaneen lääkärin antama hoito-ohje.
Niin tarvitsisin vähän lisäohjeita tuohon kynttilähoitoon.
Siskoni kyllä väittää tehneensä jo pitkään kynttilähoitoja, muttei suostunut minua neuvomaan tarkemmin! Outoa eikö totta!
Niin ja jos teillä on jo kokemuksia noista kynttilähoidoista, niin olisi ihan kiva kulla. niitä.- Luomua olla pitää
Havin kynttilät ovat teollisesti valmistettuja kemiallisia kynttilöitä, joista viimeinenkin elinvoima on tapettu. Käy kaivamassa kimalais- tai ampiaispesästä "mehiläisvahaa" ja tee itse luonnonmukaiset kynttilät. Älä kuitenkaan käytä tehoviljelmien lähellä olevia pesiä, vaan luomupeltojen ojanpenkoissa olevia.
Kas näin saat luonnon omaa elinvoimaa antavia luomukynttilöitä parantamaan kivuliaita pistoja, joita olet kynttilämateriaalia hankkiessasi varmaankin saanut. Tosin nekin pistokset ovat aitoa luomua toisin kuin myrkkypiikit, joita THL tarjoilee.
En kuitenkaan suosittele edellä kuvattua menettelyä allergigoille. Voi viimeisetkin kolotukset lähteä kerralla.
- Korvien välissä
Laitoin ihan ohjeen mukaisesti kynttilät korvien väliin, mutta ei tapahtunut mitään, vaikka pidin niitä yli kaksia tuntia korvien välissä......
Mitä olisi pitänyt tapahtua???
Siskosi on löytänyt oikean merkin, mutta jos ei kerro, niin ei mahda mitään!- stadinkundii
jep, mu syrra on kaa käyttäny jotai luomukynttilöi ja se kehu niit, et o oikei hyvii ja kestää kaua, mut ei se tunkenukaa niit sinne korvies välii , vaa ihan toisee välikköön, ku sill ei ollu boyfrendii sillo.
lähettäkää sille kyssärit, et mitä laatuu ja mite toimi - varpusparvet
stadinkundii kirjoitti:
jep, mu syrra on kaa käyttäny jotai luomukynttilöi ja se kehu niit, et o oikei hyvii ja kestää kaua, mut ei se tunkenukaa niit sinne korvies välii , vaa ihan toisee välikköön, ku sill ei ollu boyfrendii sillo.
lähettäkää sille kyssärit, et mitä laatuu ja mite toimiMagneettirannekkeet ja korut, joissa on sitä muka-parantavaa tehoa, on rumia kuin mitkä. Romun näköisiä koruja. Jos ei ole varaa ostaa aitoa valkokultaa, platinaa, timantteja sormet ja ranteet täyteen, niin on nuo ed. mainitut magneettihässäkät niin rumia, että täytyy todella uskoa vahvasti niiden tehoon, kun kehtaa tuollaista rojua kanneskella käsissään.
Niitä valmistetaan eri mallisina ja ulkonäkö vaihtelee ihan sen takia, että turhamainen ihminen tuntisi 'vetoa' noihin koruihin, kun ennestään on huijattu uskomaan, että parantavat tai edistävät terveyttä.
Se on tavallaan piilovarastamista. Huijaat ihmisen osallistumaan kaikennäköisiin humpuuki-istuntoihin, ostamaan suoranaista p..kaa ja viet rahat.
Jos terveyden edistämiseen riittäisi korun ripustaminen roikkumaan johonkin, niin lääkärit olisivat suosittelemassa niitä.
Vähän sama kuin laitat peräaukon lähettyville ummetuspotilaalle magneetin ja asennat sen pysyväksi, niin eikö lähde tiukemminkinn pakkaantunut kuona oikeaan suuntaan. Mistä sitä tietää vaikka magneettimyyjillä olisi adjustoituna omassa kehossaan tuollainen. Jos se myönteisyys ja kova usko johtuu siitä. Go and tell... - EI MAINOKSIA
varpusparvet kirjoitti:
Magneettirannekkeet ja korut, joissa on sitä muka-parantavaa tehoa, on rumia kuin mitkä. Romun näköisiä koruja. Jos ei ole varaa ostaa aitoa valkokultaa, platinaa, timantteja sormet ja ranteet täyteen, niin on nuo ed. mainitut magneettihässäkät niin rumia, että täytyy todella uskoa vahvasti niiden tehoon, kun kehtaa tuollaista rojua kanneskella käsissään.
Niitä valmistetaan eri mallisina ja ulkonäkö vaihtelee ihan sen takia, että turhamainen ihminen tuntisi 'vetoa' noihin koruihin, kun ennestään on huijattu uskomaan, että parantavat tai edistävät terveyttä.
Se on tavallaan piilovarastamista. Huijaat ihmisen osallistumaan kaikennäköisiin humpuuki-istuntoihin, ostamaan suoranaista p..kaa ja viet rahat.
Jos terveyden edistämiseen riittäisi korun ripustaminen roikkumaan johonkin, niin lääkärit olisivat suosittelemassa niitä.
Vähän sama kuin laitat peräaukon lähettyville ummetuspotilaalle magneetin ja asennat sen pysyväksi, niin eikö lähde tiukemminkinn pakkaantunut kuona oikeaan suuntaan. Mistä sitä tietää vaikka magneettimyyjillä olisi adjustoituna omassa kehossaan tuollainen. Jos se myönteisyys ja kova usko johtuu siitä. Go and tell...SINÄ SIIS OLET HUIJARI JA MAINOSTAT TUOTTEITASI PALSTALLA!
MAINOSTAMINEN PALSTALLA ON KIELLETTY!
EIKÖ SINULLA OLE VARAA MAINOSTA LAILLISILLA MEEDIOILLA, OLETKO NIIN KÖYHÄ?
HÄIVY POIS MAINOSTAMASTA TUOTTEITASI TÄLLÄ PALSTALLA. - lakkaa huutamasta
EI MAINOKSIA kirjoitti:
SINÄ SIIS OLET HUIJARI JA MAINOSTAT TUOTTEITASI PALSTALLA!
MAINOSTAMINEN PALSTALLA ON KIELLETTY!
EIKÖ SINULLA OLE VARAA MAINOSTA LAILLISILLA MEEDIOILLA, OLETKO NIIN KÖYHÄ?
HÄIVY POIS MAINOSTAMASTA TUOTTEITASI TÄLLÄ PALSTALLA.Onko sinua hörhö koskaan mietityttänyt, että se mopen osa saattaa olla ihan omaa ansiotasi?
- koruharakka
varpusparvet kirjoitti:
Magneettirannekkeet ja korut, joissa on sitä muka-parantavaa tehoa, on rumia kuin mitkä. Romun näköisiä koruja. Jos ei ole varaa ostaa aitoa valkokultaa, platinaa, timantteja sormet ja ranteet täyteen, niin on nuo ed. mainitut magneettihässäkät niin rumia, että täytyy todella uskoa vahvasti niiden tehoon, kun kehtaa tuollaista rojua kanneskella käsissään.
Vähän sama kuin laitat peräaukon lähettyville ummetuspotilaalle magneetin ja asennat sen pysyväksi, niin eikö lähde tiukemminkinn pakkaantunut kuona oikeaan suuntaan. Mistä sitä tietää vaikka magneettimyyjillä olisi adjustoituna omassa kehossaan tuollainen. Jos se myönteisyys ja kova usko johtuu siitä. Go and tell...No, kauneushan on tunnetusti katsojan silmässä ja minkälainen koru sitten ketäkin miellyttää...
Kyllä mä voisin laittaa heti vaikka esim. nämä - oli vaikutusta tai ei;
http://www.energetix-wellness.com/images/products/overlay/466.jpg
http://www.energetix-wellness.com/images/products/overlay/1555.jpg
http://www.energetix-wellness.com/images/products/overlay/223.jpg
http://www.energetix-wellness.com/images/products/overlay/2093.jpg
http://www.energetix-wellness.com/images/products/overlay/2247.jpg
Ja paljon muita... - Kiitos nimestä
lakkaa huutamasta kirjoitti:
Onko sinua hörhö koskaan mietityttänyt, että se mopen osa saattaa olla ihan omaa ansiotasi?
Mikä on mope!?!?
Tarkoitako mopedia vai mitä?
Olet kyllä väärässä, minulla ei ole vielä mopedia, vaan fillari, kun olen 15v, mutta kohta täytän 15 ja iskä on luvannut mulle ostaa vanhan mopedin ja voin antaa sille nyt keksimäsi nimen eli Mope!
- viskinkeltainen
Kannattaa laittaa.
Se oli se korujensa kanssa oleva henkilö, joka oli tyylitön ja mauton. Se, joka niitä koruja oli halunnut käyttää.
Eihän nuo korut niin rumia ole, että silmiin koskisi. Hädissään ja paremman laadun puuttuessa voi laittaa. Ei se niin nuukaa ole. Harakka varastaa kaikkea kimaltelevaa, tiedättehän.
Kannattaa miettiä sitäkin, että perintökalleuksiksi noista ei ole. Ja että tyyli on aina yksilöllinen. Jos edustan vaikkapa alusvaateyritystä tai urheiluvaateyritystä, ei se tarkoita sitä, että pukeudun yrityksen asuihin jos niillä ei ole mitään tekemistä oman tyylini kanssa tai en ole edustava ne ylläni. Voin olla jopa huono mainos edustamalleni yritykselle.
Totta puhuen, en ole köyhää nähnytkään. Enkä ostaisi ja antaisi edes lahjaksi kellekään tuollaisia koruja.
Köyhän ja varoissaan olevan maut ovat ehkä erilaiset ja elämänkatsomus eri. Vaikka köyhyys ei mielestäni ole sama kuin rahassa mitattavissa olevan varallisuuden puute. Taloudellinen tilanne laittaa tietysti vaihtoehtoja pohtivan tyytymään erilaisiin ratkaisuihin.- Wiskinsieppaaja
Minäkin pidän viskistä. Se on oikein hyvää, mutta sen pitää olla vähintäin 12-vuotta vanhaa, alle 12-vuotta vanhat ovat vain kuravettä.
- raha ei takaa onnea
Taidat olla joku kultalusikka suussa syntynyt pintaliitäjä.... Korut ja niiden aitousko tässä elämässä määrää onnellisuuden tai elänlaadun? Tai yhteiskunnallisen aseman? No ehkä pintaliitäjät todellakin perustaa elämänkatomuksensa ulkoisen habituksen mukaan ja vaikka niiden timanttien alla olis kuinka mätä ihminen hyvänsä, niin se on silti sinun silmissä parempi, kun sillä kerran on aidot korut? Ja kyllä mä haluaisin mielummin jättää lapsilleni perinnöksi terveet elämänarvot, arvostuksen myös muita kohtaan taustastaan riippumatta ja muutenkin hyvät eväät elämään, kuin pinnallisuuden ja kasan koruja, joita hän ei ehkä koskaan tule käyttämään. Ja jos kasvatus meneekin pieleeen, niin hän saattaakin vaikka kanittaa ne pahimmassa tapauksessa kaljarahaa varten.... No enpä ole enää perintökaalleuksiani tietysti suremassa silloin, mutta mitä hyötyä niistä timanteista sitten oli - ei mitään. Mutta no, jos sinä tulet niistä onnelliseksi, niin suotakoon se sitten sinulle, mutta itse tulen onnellisemmaksi muista elämän pienistä ja suurista asioista. Mielummin vaikka halvat muovikorut kaulassa onnellisena, kuin onnettomana elämän pinnallisuuden näyttelytelineenä...
- oh-now
Psoriasikseen on nykyään olemassa tehokas hoito, sama kuin vaikeisiin reumatauteihin, eli tuumorinekroosifaktorin estäjät, esim Enbrel.
Haittapuolena on lääkkeen tajuttoman kallis hinta, ellei siihen saa erityiskorvattavuutta.- Psoriaatikko
Kerro nyt sitten mitä toi lääke maksaa ja miten käytetään.
Hölvätäänkö sitä psorialueille vai onko se nieltävää?
- 6+1
Että näin fiksua lehteä sitten pidätte jonain totuuden torvena... :D
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013053017086995_uu.shtml
Eikö koulussa opeteta mitään lähdekritiikistä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821985Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1131708- 1801296
- 225707
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 56610
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472