Onko teille kenellekään tehty aukilolotutkimusta toiseen kertaan? Tulin raskaaksi heti tämän tutkimuksen jälkeen, mutta sain keskenmenon. Uutta raskautta ei ole kuulunut, joten mietin, että onko mahdollista käydä tässä tutkimuksessa toista kertaa? Kellään kokemuksia?
Munatorvien aukiolotutkimus
3
317
Vastaukset
- Vihdoin?
Itse mietin ihan samaa... Minulla tehtiin aukiolotutkimus maaliskuussa ja sanottiin että ovat auki. No, heti sen jälkeen nappas joten oletan siellä olleen joku pieni tukos joka sillä NaClilla liukes... Keskenhän se meni heti ekan plussatestin jälkeen ja nyt mennään 28vrk kohdalla aika voimakkailla oireilla, joten toivon etten tarttekaan toista, mutta jos tartten... Itse mietin myös mitkä asiat voi vaikuttaa siihen että ne menis tukkoon (muutakun ne tulehdus yms jutut) Eli esim. me käytettiin pitkään silikonipohjasta liukkari, voiko tukkia? Olis aika loogista että tukkis.
Mutta tsemppiä sinne, toivottavasti selviää. - ...............
Eipä taideta tehdä.
- Ketjun aloittaja
Kysyin asiaa lääkäriltä ja vastasi, ettei ole tapana tehdä. Hän on kuitenkin tehnyt muutaman poikkeuksen ja tehnyt se toistamiseen asiakkaan pyynnöstä. Kuulemma vaikutus on lähinnä päänsisäinen hänen mukaansa. Itse en kuitenkaan allekirjoita sitä, sillä itseäni se auttoi. Sovimmekin, että tutkimus toistettaisiin minulle nyt syksyllä. No kuinkas ollakaan, kesätauon jälkeen lääkäri oli asian unohtanut, eikä enää suostunutkaan siihen. Nyt sitten vaan jatketaan clomeilla 3 kk ja sit uus ultra, jossa aina on näyttänyt kaikki normaalille ja hyvälle tähänkin asti. Voi hitto miten turhauttavaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472