iOS versio päivitykset maksullisiksi!

Rahastus alkoi!

Ainakun numero vaihtuu, joudut ostaan päivityksen!
Ihan kuin mac puolellakin vanhoihin!

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lagaava antero

      Eipäole vielä kellään maksanut, mutta vaikka joskus maksaisikin on se sentään parempi kuin androidissa jossa on ostettava kahden vuoden päästä aina uusi puhelin.

      • Lagaava iOS

        Vartooppa syksyyn!
        Microsoft hamujaa vuodenmittaisia lisessejä!
        Apple taas huhun mukaan maksullisa versiopäivityksiä!
        Eli aina kun etunumero muuttuu, ei se olekkaan ilmainen!

        Sun puhee Androidlaitteista on täyttä paskaa!
        Sitäpaitsi ei se päivittäminen ole mikään autuus, se on iphoneista nähty!
        Pelkää ongelmaa vaan joka päivitys ja seuraa korjauspäivityksiä monta..
        5.1.1 on ainoa toimia iOS!

        Applella on iso ongelma päivitysten kanssa appsien suhteen niin resoluutiosidonnaisuuden takia!
        Sekä juomapaikkasensuurin suhteen!


      • Android lakaa aina
        Lagaava iOS kirjoitti:

        Vartooppa syksyyn!
        Microsoft hamujaa vuodenmittaisia lisessejä!
        Apple taas huhun mukaan maksullisa versiopäivityksiä!
        Eli aina kun etunumero muuttuu, ei se olekkaan ilmainen!

        Sun puhee Androidlaitteista on täyttä paskaa!
        Sitäpaitsi ei se päivittäminen ole mikään autuus, se on iphoneista nähty!
        Pelkää ongelmaa vaan joka päivitys ja seuraa korjauspäivityksiä monta..
        5.1.1 on ainoa toimia iOS!

        Applella on iso ongelma päivitysten kanssa appsien suhteen niin resoluutiosidonnaisuuden takia!
        Sekä juomapaikkasensuurin suhteen!

        Jos ei halua päivittää, ei ole pakko päivittää.
        Itsellä monilla muilla ei ole mitään ongelmia ios päivityksissä.

        Faktaa taas on se että andoidia ei tueta kuin pari vuotta ja onkin ostettava uusi puhelin tai android laite aina jos haluaa pysyä viruksilta turvassa.

        Applen ipadissä on tarkimmat sovellukset ja näyttö, androidilla pitää tableteissakin käyttää puhelimen sovelluksia ja ne näyttää mutten todella rumilta siksi.

        Taas ios on voittaja.


      • Lagaava iPoni
        Android lakaa aina kirjoitti:

        Jos ei halua päivittää, ei ole pakko päivittää.
        Itsellä monilla muilla ei ole mitään ongelmia ios päivityksissä.

        Faktaa taas on se että andoidia ei tueta kuin pari vuotta ja onkin ostettava uusi puhelin tai android laite aina jos haluaa pysyä viruksilta turvassa.

        Applen ipadissä on tarkimmat sovellukset ja näyttö, androidilla pitää tableteissakin käyttää puhelimen sovelluksia ja ne näyttää mutten todella rumilta siksi.

        Taas ios on voittaja.

        IOS lagaa,, se on facta.

        Miten niin ei tueta? Oot sä hurahtanut tohon "tueta" sontaan...
        Tässä tuleekin mieleen se että Apple myy vanhaa paskaa jota sen uudet päivitykset ei tue edes myyntihetkellä!

        Symbiaa ja Meegoo N9 ei kanssa tuettu, tukemalla,, niissä se haittaakin!
        Sensijaan mm ZTE Blade 1 toimii edelleen ihan mainiosti!
        Toisin on iphone 3 kanssa.


      • Sinappimyllylä
        Lagaava iPoni kirjoitti:

        IOS lagaa,, se on facta.

        Miten niin ei tueta? Oot sä hurahtanut tohon "tueta" sontaan...
        Tässä tuleekin mieleen se että Apple myy vanhaa paskaa jota sen uudet päivitykset ei tue edes myyntihetkellä!

        Symbiaa ja Meegoo N9 ei kanssa tuettu, tukemalla,, niissä se haittaakin!
        Sensijaan mm ZTE Blade 1 toimii edelleen ihan mainiosti!
        Toisin on iphone 3 kanssa.

        Suomessa se korjoitetaan fakta, ei facta.
        Vain yksi S24 palstalla kirjoittaa tuonkin sana väärin, eli facta, olen huomannut kyllä.


      • hemmetin pilkunnussija
        Sinappimyllylä kirjoitti:

        Suomessa se korjoitetaan fakta, ei facta.
        Vain yksi S24 palstalla kirjoittaa tuonkin sana väärin, eli facta, olen huomannut kyllä.

        Suomessa myös todellakin KIRJOITETAAN eikä KORJOITETA.


      • Lakaava android
        hemmetin pilkunnussija kirjoitti:

        Suomessa myös todellakin KIRJOITETAAN eikä KORJOITETA.

        Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
        Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
        Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen.


      • Hahhahhahahaaaaaa
        Lakaava android kirjoitti:

        Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
        Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
        Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen.

        Etkö ymmärrä asiavirheitä :)


      • hahhaa
        Lakaava android kirjoitti:

        Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
        Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
        Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen.

        Lateksilla äidinkieli hallussa!


    • ihan hyvä vaan

      Ei haittaa :)
      rahattomat voi soitella lumiollaan...

      • ??????

        ??????


    • Apple :(

      TAIVAS VARJELE !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe