Ainakun numero vaihtuu, joudut ostaan päivityksen!
Ihan kuin mac puolellakin vanhoihin!
iOS versio päivitykset maksullisiksi!
12
99
Vastaukset
- Lagaava antero
Eipäole vielä kellään maksanut, mutta vaikka joskus maksaisikin on se sentään parempi kuin androidissa jossa on ostettava kahden vuoden päästä aina uusi puhelin.
- Lagaava iOS
Vartooppa syksyyn!
Microsoft hamujaa vuodenmittaisia lisessejä!
Apple taas huhun mukaan maksullisa versiopäivityksiä!
Eli aina kun etunumero muuttuu, ei se olekkaan ilmainen!
Sun puhee Androidlaitteista on täyttä paskaa!
Sitäpaitsi ei se päivittäminen ole mikään autuus, se on iphoneista nähty!
Pelkää ongelmaa vaan joka päivitys ja seuraa korjauspäivityksiä monta..
5.1.1 on ainoa toimia iOS!
Applella on iso ongelma päivitysten kanssa appsien suhteen niin resoluutiosidonnaisuuden takia!
Sekä juomapaikkasensuurin suhteen! - Android lakaa aina
Lagaava iOS kirjoitti:
Vartooppa syksyyn!
Microsoft hamujaa vuodenmittaisia lisessejä!
Apple taas huhun mukaan maksullisa versiopäivityksiä!
Eli aina kun etunumero muuttuu, ei se olekkaan ilmainen!
Sun puhee Androidlaitteista on täyttä paskaa!
Sitäpaitsi ei se päivittäminen ole mikään autuus, se on iphoneista nähty!
Pelkää ongelmaa vaan joka päivitys ja seuraa korjauspäivityksiä monta..
5.1.1 on ainoa toimia iOS!
Applella on iso ongelma päivitysten kanssa appsien suhteen niin resoluutiosidonnaisuuden takia!
Sekä juomapaikkasensuurin suhteen!Jos ei halua päivittää, ei ole pakko päivittää.
Itsellä monilla muilla ei ole mitään ongelmia ios päivityksissä.
Faktaa taas on se että andoidia ei tueta kuin pari vuotta ja onkin ostettava uusi puhelin tai android laite aina jos haluaa pysyä viruksilta turvassa.
Applen ipadissä on tarkimmat sovellukset ja näyttö, androidilla pitää tableteissakin käyttää puhelimen sovelluksia ja ne näyttää mutten todella rumilta siksi.
Taas ios on voittaja. - Lagaava iPoni
Android lakaa aina kirjoitti:
Jos ei halua päivittää, ei ole pakko päivittää.
Itsellä monilla muilla ei ole mitään ongelmia ios päivityksissä.
Faktaa taas on se että andoidia ei tueta kuin pari vuotta ja onkin ostettava uusi puhelin tai android laite aina jos haluaa pysyä viruksilta turvassa.
Applen ipadissä on tarkimmat sovellukset ja näyttö, androidilla pitää tableteissakin käyttää puhelimen sovelluksia ja ne näyttää mutten todella rumilta siksi.
Taas ios on voittaja.IOS lagaa,, se on facta.
Miten niin ei tueta? Oot sä hurahtanut tohon "tueta" sontaan...
Tässä tuleekin mieleen se että Apple myy vanhaa paskaa jota sen uudet päivitykset ei tue edes myyntihetkellä!
Symbiaa ja Meegoo N9 ei kanssa tuettu, tukemalla,, niissä se haittaakin!
Sensijaan mm ZTE Blade 1 toimii edelleen ihan mainiosti!
Toisin on iphone 3 kanssa. - Sinappimyllylä
Lagaava iPoni kirjoitti:
IOS lagaa,, se on facta.
Miten niin ei tueta? Oot sä hurahtanut tohon "tueta" sontaan...
Tässä tuleekin mieleen se että Apple myy vanhaa paskaa jota sen uudet päivitykset ei tue edes myyntihetkellä!
Symbiaa ja Meegoo N9 ei kanssa tuettu, tukemalla,, niissä se haittaakin!
Sensijaan mm ZTE Blade 1 toimii edelleen ihan mainiosti!
Toisin on iphone 3 kanssa.Suomessa se korjoitetaan fakta, ei facta.
Vain yksi S24 palstalla kirjoittaa tuonkin sana väärin, eli facta, olen huomannut kyllä. - hemmetin pilkunnussija
Sinappimyllylä kirjoitti:
Suomessa se korjoitetaan fakta, ei facta.
Vain yksi S24 palstalla kirjoittaa tuonkin sana väärin, eli facta, olen huomannut kyllä.Suomessa myös todellakin KIRJOITETAAN eikä KORJOITETA.
- Lakaava android
hemmetin pilkunnussija kirjoitti:
Suomessa myös todellakin KIRJOITETAAN eikä KORJOITETA.
Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen. - Hahhahhahahaaaaaa
Lakaava android kirjoitti:
Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen.Etkö ymmärrä asiavirheitä :)
- hahhaa
Lakaava android kirjoitti:
Etkö ymmärrä kirjoitusvirheen merkitystä ja väärinkirjoitetun/oletetun sanan merkitystä?
Facta on samalla tavalla väärin kirjoitettu kun sanoisi että hevonen, tai riisipuuro mutta tarkottaisi faktaa.
Kirjoitusvirhe on, tai no mitäpä minä sua rupean opettamaan, kysy joltain joka osaa äidinkielen.Lateksilla äidinkieli hallussa!
- ihan hyvä vaan
Ei haittaa :)
rahattomat voi soitella lumiollaan...- ??????
??????
- Apple :(
TAIVAS VARJELE !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701