Pelaan sulkapalloa ja käyn joogakursseilla. Kirjoitan Suomi24 - sivuilla pissakakka - juttuja, sekä pullistelen vaatimattomalla 140kg penkkituloksella. Meikkaan myös itseni, ja puolustelen sitä, kuinka isot aikuiset miehet kuuluvat lavoille öljyttyinä.
Nöyrryn myös aina.
Kuullostaako tutulta?
Voimakas ja mahtava, pullistelen vaatimattomalla 140kg penkkituloksella..
3
62
Vastaukset
- FostersMän
Muistelehan nyt vähän tarkemmin, minun tulos oli paljon parempi kuin 140. Sarjapainot kapeassa penkissä oli kovemmat. Tuo 140 tuli siitä, että kysyin sinulta, nostatko 140 penkistä. Sinä myönsit, että et lähellekään. =)
Miksi ihmeessä hengaat kehonrakennuspalstalla, jos se ei sinua kiinnosta?
Olen edelleen otettu siitä, että jaksat aloittaa aina uusia ja uusia ketjuja minusta. =)
Jännää, että väität, ettet ole hermostunut tai ettei sinua haittaa mikään, mutta silti jaksat vääntää näitä uusia ketjuja minusta. Nytkin meni alle kaksi tuntia edellisestä kirjoituksesta.
Olut loppuu, onneksi viski on jääkaapissa. =)
Juu, nöyrryn nöyrryn edessäsi.
MUHAHAHAHAHA- Nöyrry narri.
"Muistelehan nyt vähän tarkemmin, minun tulos oli paljon parempi kuin 140. Sarjapainot kapeassa penkissä oli kovemmat. Tuo 140 tuli siitä, että kysyin sinulta, nostatko 140 penkistä. Sinä myönsit, että et lähellekään. =)"
Kyllä minä muistan. Kuten aikaisemmin sanoin, sinua viedään kuin pässiä narussa. Et ymmärrä sarkasmin päälle mitään. Ei mikään ihme pissakakka - juttuja kirjoittavalta pennulta. Ja sinä olet monet kerrat hehkutellut tuota 140 numeroa, niin taitaa olla teikäläisen painot. Typerä narri.
"Miksi ihmeessä hengaat kehonrakennuspalstalla, jos se ei sinua kiinnosta?"
Minua ei kiinnosta lavalla öljyttynä stringeissä pyöriminen. Se on naisten touhua. Eihän kukaan täysjärkinen toisin ajattele. Se minua ei kiinnosta. Joten öljyä sinä itseäsi ja mene lavalle niissä stringeissä.
"Olen edelleen otettu siitä, että jaksat aloittaa aina uusia ja uusia ketjuja minusta. =) "
Eiköhän se mene toisinpäin. Päätin nyt tehdä vain yhteenvedon sinusta. Ja sieltä unohtui lisätä, etttä huutelet vain koneen takana.
"Jännää, että väität, ettet ole hermostunut tai ettei sinua haittaa mikään, mutta silti jaksat vääntää näitä uusia ketjuja minusta. Nytkin meni alle kaksi tuntia edellisestä kirjoituksesta."
Jännä sitä jännä tätä jännä tota. Ei haittaa. Ei lainkaan. Huvittava narrihan sinä olet kun olet niin typerä. Ai sinä seuraat oikein kellonaikoja? Joo, hyvät sinulle.
"Olut loppuu, onneksi viski on jääkaapissa. =)
Juu, nöyrryn nöyrryn edessäsi.
MUHAHAHAHAHA"
Juot kaljaa ja viskiä ja kirjoittelet Suomi24 - palstalla. Hyvän kuulloista. Ja pullistelet vaatimattomilla penkkkituloksilla ja kirjoitat pissakakka - juttuja. Joo, kukin tyylillään.
Nöyrry hölmö narri. Nöyrry. Olet vain kateellinen rotta.
- fgggggggggggggg
Vaikuttaa siltä, että täällä taas joku juttele itsensä kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462