Eli oon pohtinu että mikä noista. Sähkö/kaasu/co2 aseiissa on se hyvä puoli että jos menee ohi ei tarvi ladata uudelleen mut ne maksaa enemmän kun pulttilukko. Pulttilukollisissa on taas se puoli että voi viritellä järeämmäksi. Pistäkää vaan linkkejä aseisiin mitä suosittelette.
Sähkö/kaasu/co2/pulttilukko trk kivääri
36
271
Vastaukset
Kyllähän AEG:t saadaan vetämään vaikka M190 ja vielä pulttilukon virityksen hinnalla. Kaasu/co2-kiväärit taas maksaa moninkertaisesti pulttilukkoon/AEG:in verrattuna.
- höhlöl
Kyllä puoliautomaatteja voi viritellä.. jos aiot ostaa jotain, ensin kannattaa tietää mitä on ostamassa ja mitä sillä tekee.
- fghig
Paikassa jossa pelaan pulttilukollisilla saa ampua maks 170 ja semi autolla 155, joten lumpi noista
fghig kirjoitti:
Paikassa jossa pelaan pulttilukollisilla saa ampua maks 170 ja semi autolla 155, joten lumpi noista
Kerroppa mitä eroa sillä on?
- fhigf
finsoft kirjoitti:
Kerroppa mitä eroa sillä on?
Pulttilukko pitää aina ladata että voi ampua YHDEN kuulan ja semillä taas kun painaa liipasimesta lentää aina kuula.
- Jonneliinimies
fhigf kirjoitti:
Pulttilukko pitää aina ladata että voi ampua YHDEN kuulan ja semillä taas kun painaa liipasimesta lentää aina kuula.
AIJJAA IHANKO?!?
- fgihf
Jonneliinimies kirjoitti:
AIJJAA IHANKO?!?
No sitä kai finsoft kysy
fgihf kirjoitti:
No sitä kai finsoft kysy
Oudosti kyllä muotoilin mutta tarkoitin että mitä väliä kumman ostaa jos eroa on 15 m/s.
- fgihf
finsoft kirjoitti:
Oudosti kyllä muotoilin mutta tarkoitin että mitä väliä kumman ostaa jos eroa on 15 m/s.
Myönnetään että on se aika pieni ero, mutta on siinä oma viehätys pulttilukoissa. Kyllä sillä muutaman metrin pidemmälle kuula kantaa.
fgihf kirjoitti:
Myönnetään että on se aika pieni ero, mutta on siinä oma viehätys pulttilukoissa. Kyllä sillä muutaman metrin pidemmälle kuula kantaa.
Alustalla ei ole mitään tekemistä kantaman kanssa...
- fgihg
finsoft kirjoitti:
Alustalla ei ole mitään tekemistä kantaman kanssa...
No kysyyn nyt että olisiko hyvä pulttilukko viripohjaksi toi well mb 05. Ajattelin aluksi hankkia milgearista airsoftproon m160 täyssylinterisetti ja wellin oman täysmetalli liipasinkoneiston.
- Satomi
fgihg kirjoitti:
No kysyyn nyt että olisiko hyvä pulttilukko viripohjaksi toi well mb 05. Ajattelin aluksi hankkia milgearista airsoftproon m160 täyssylinterisetti ja wellin oman täysmetalli liipasinkoneiston.
On hyvä viripohja. Osta airsoftpron liipasinkoneisto, kestää pitempään. Ja on laadukkaampi. Uusi lisäksi hoppi, ja sisäpiippu.
Satomi kirjoitti:
On hyvä viripohja. Osta airsoftpron liipasinkoneisto, kestää pitempään. Ja on laadukkaampi. Uusi lisäksi hoppi, ja sisäpiippu.
Hommaa tradesoftista tuo liipasinkoneisto ja sylinteri, kaikki osat tulee.
finsoft kirjoitti:
Hommaa tradesoftista tuo liipasinkoneisto ja sylinteri, kaikki osat tulee.
Lisäksi Lonex hoppikumi.
- fgihg
finsoft kirjoitti:
Lisäksi Lonex hoppikumi.
Noi kaikki maksaa niin pirusti, että mun tavote ois päästänoin 300 eurol
- {turuk}
fgihg kirjoitti:
Noi kaikki maksaa niin pirusti, että mun tavote ois päästänoin 300 eurol
Noi osat lähentelee 180€..
- {turuk}
finsoft kirjoitti:
Ase lähtee taiwangunista...
Eikös hän sanonut että aseeseen 200€ vireihin 350€ varattuna ja nyt noi virit on jtn. 180€ ja ase ehkä 100€?
{turuk} kirjoitti:
Eikös hän sanonut että aseeseen 200€ vireihin 350€ varattuna ja nyt noi virit on jtn. 180€ ja ase ehkä 100€?
En muistanu aikasempia viestejä :)
- fgihg
finsoft kirjoitti:
En muistanu aikasempia viestejä :)
Tarkotin että ase plus viriosat 300€. Voisiko joku pistää tosta lonexin hoppikumista linkin ja mikä hoppi mun kannattas tradesoftist ostaa.
fgihg kirjoitti:
Tarkotin että ase plus viriosat 300€. Voisiko joku pistää tosta lonexin hoppikumista linkin ja mikä hoppi mun kannattas tradesoftist ostaa.
Et sä mitään uutta hoppikammiota tarvii ellei vanha ole rikki/vuotaa ilmaa. Hoppikumin löydät itsekin hakemalla tradesoftista "Lonex hoppikumi VSR-sarjalle". Kyllä pääset alle 300€, jos siis ostat aseen taiwangunista,
- fgigf
finsoft kirjoitti:
Et sä mitään uutta hoppikammiota tarvii ellei vanha ole rikki/vuotaa ilmaa. Hoppikumin löydät itsekin hakemalla tradesoftista "Lonex hoppikumi VSR-sarjalle". Kyllä pääset alle 300€, jos siis ostat aseen taiwangunista,
Meneeks noi vsr hoppikumit l96-sarjalaisiin?
fgigf kirjoitti:
Meneeks noi vsr hoppikumit l96-sarjalaisiin?
Ei mene, googlasin nyt. Mistäköhän edes saa L96-kumeja?
- Satomi
finsoft kirjoitti:
Ei mene, googlasin nyt. Mistäköhän edes saa L96-kumeja?
Milgearista.
- fgihg
Satomi kirjoitti:
Milgearista.
Olisiko tämä hyvä viritys:
setti:http://www.milgear.fi/product/warrior-complete-cylinder-set-tune-kit-mb01-04-05-08-m160/3732
liipasinkoneisto:http://www.milgear.fi/product/warrior-liipasinkoneisto-mb01-mb04-mb05-metallinen/2109
hoppikumi:http://www.milgear.fi/product/falcon-hoppikumi-chamber-packing-well-mb01-04-05-08/3576
tai
http://www.milgear.fi/product/l96-warrior-hoppikumi-bsp-spring-2-mb01-04-05-08/4431
Kumpi hoppikumi on parempi. fgihg kirjoitti:
Olisiko tämä hyvä viritys:
setti:http://www.milgear.fi/product/warrior-complete-cylinder-set-tune-kit-mb01-04-05-08-m160/3732
liipasinkoneisto:http://www.milgear.fi/product/warrior-liipasinkoneisto-mb01-mb04-mb05-metallinen/2109
hoppikumi:http://www.milgear.fi/product/falcon-hoppikumi-chamber-packing-well-mb01-04-05-08/3576
tai
http://www.milgear.fi/product/l96-warrior-hoppikumi-bsp-spring-2-mb01-04-05-08/4431
Kumpi hoppikumi on parempi.Falcon.
http://www.tradesoft.fi/product/693/well-metallinen-liipaisinkoneisto-l96-sarjalle-mb-01040508
http://www.tradesoft.fi/product/420/airsoftpro-taysvirityssetti-well-mb-01-04-05-08-kivaareille- fgihg
finsoft kirjoitti:
Falcon.
http://www.tradesoft.fi/product/693/well-metallinen-liipaisinkoneisto-l96-sarjalle-mb-01040508
http://www.tradesoft.fi/product/420/airsoftpro-taysvirityssetti-well-mb-01-04-05-08-kivaareilleOhhoh. Edelöises viestis ei tullu linkkei, mut yaodan ostaa nyt noi.
- fgihg
fgihg kirjoitti:
Ohhoh. Edelöises viestis ei tullu linkkei, mut yaodan ostaa nyt noi.
*taidan
- {turuk}
fgihg kirjoitti:
*taidan
Saanko kysyä, millä ihmeellä sä kirjotat?
- fgihg
{turuk} kirjoitti:
Saanko kysyä, millä ihmeellä sä kirjotat?
Kännykällä xD
- fgihg
Oisko jollakin arvioo että kuinka lujaa o,2 g kuula lähtee tolla m160 virisetillä ja falconin hoppikumil. Siis lähtönopeus ilman tiivisteitä.
- fhigh
finsoft kirjoitti:
Mitä tiivisteitä? Paha sanoa, luulis että lähtee n. 160 m/s
Siis sylinyeriin teflonteippiä sinne sylinterinpäähän esim.
fhigh kirjoitti:
Siis sylinyeriin teflonteippiä sinne sylinterinpäähän esim.
Eikös ne laiteta heti alkuun...
- fgihg
finsoft kirjoitti:
Eikös ne laiteta heti alkuun...
No ei sillä nyt ole mitään väliä mutta jos siis pistän nuo jo edellä mainitut ilman mitään teippejä niin mikä olisi lähtönopeus?
Riippuu täysin ilmatiiveydestä, mutta luulen että n. 160 m/s. Laita nyt ne tiivisteet heti aluksi sinne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701