Sähkö/kaasu/co2/pulttilukko trk kivääri

fhigf

Eli oon pohtinu että mikä noista. Sähkö/kaasu/co2 aseiissa on se hyvä puoli että jos menee ohi ei tarvi ladata uudelleen mut ne maksaa enemmän kun pulttilukko. Pulttilukollisissa on taas se puoli että voi viritellä järeämmäksi. Pistäkää vaan linkkejä aseisiin mitä suosittelette.

36

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän AEG:t saadaan vetämään vaikka M190 ja vielä pulttilukon virityksen hinnalla. Kaasu/co2-kiväärit taas maksaa moninkertaisesti pulttilukkoon/AEG:in verrattuna.

    • höhlöl

      Kyllä puoliautomaatteja voi viritellä.. jos aiot ostaa jotain, ensin kannattaa tietää mitä on ostamassa ja mitä sillä tekee.

      • fghig

        Paikassa jossa pelaan pulttilukollisilla saa ampua maks 170 ja semi autolla 155, joten lumpi noista


      • fghig kirjoitti:

        Paikassa jossa pelaan pulttilukollisilla saa ampua maks 170 ja semi autolla 155, joten lumpi noista

        Kerroppa mitä eroa sillä on?


      • fhigf
        finsoft kirjoitti:

        Kerroppa mitä eroa sillä on?

        Pulttilukko pitää aina ladata että voi ampua YHDEN kuulan ja semillä taas kun painaa liipasimesta lentää aina kuula.


      • Jonneliinimies
        fhigf kirjoitti:

        Pulttilukko pitää aina ladata että voi ampua YHDEN kuulan ja semillä taas kun painaa liipasimesta lentää aina kuula.

        AIJJAA IHANKO?!?


      • fgihf
        Jonneliinimies kirjoitti:

        AIJJAA IHANKO?!?

        No sitä kai finsoft kysy


      • fgihf kirjoitti:

        No sitä kai finsoft kysy

        Oudosti kyllä muotoilin mutta tarkoitin että mitä väliä kumman ostaa jos eroa on 15 m/s.


      • fgihf
        finsoft kirjoitti:

        Oudosti kyllä muotoilin mutta tarkoitin että mitä väliä kumman ostaa jos eroa on 15 m/s.

        Myönnetään että on se aika pieni ero, mutta on siinä oma viehätys pulttilukoissa. Kyllä sillä muutaman metrin pidemmälle kuula kantaa.


      • fgihf kirjoitti:

        Myönnetään että on se aika pieni ero, mutta on siinä oma viehätys pulttilukoissa. Kyllä sillä muutaman metrin pidemmälle kuula kantaa.

        Alustalla ei ole mitään tekemistä kantaman kanssa...


      • fgihg
        finsoft kirjoitti:

        Alustalla ei ole mitään tekemistä kantaman kanssa...

        No kysyyn nyt että olisiko hyvä pulttilukko viripohjaksi toi well mb 05. Ajattelin aluksi hankkia milgearista airsoftproon m160 täyssylinterisetti ja wellin oman täysmetalli liipasinkoneiston.


      • Satomi
        fgihg kirjoitti:

        No kysyyn nyt että olisiko hyvä pulttilukko viripohjaksi toi well mb 05. Ajattelin aluksi hankkia milgearista airsoftproon m160 täyssylinterisetti ja wellin oman täysmetalli liipasinkoneiston.

        On hyvä viripohja. Osta airsoftpron liipasinkoneisto, kestää pitempään. Ja on laadukkaampi. Uusi lisäksi hoppi, ja sisäpiippu.


      • Satomi kirjoitti:

        On hyvä viripohja. Osta airsoftpron liipasinkoneisto, kestää pitempään. Ja on laadukkaampi. Uusi lisäksi hoppi, ja sisäpiippu.

        Hommaa tradesoftista tuo liipasinkoneisto ja sylinteri, kaikki osat tulee.


      • finsoft kirjoitti:

        Hommaa tradesoftista tuo liipasinkoneisto ja sylinteri, kaikki osat tulee.

        Lisäksi Lonex hoppikumi.


      • fgihg
        finsoft kirjoitti:

        Lisäksi Lonex hoppikumi.

        Noi kaikki maksaa niin pirusti, että mun tavote ois päästänoin 300 eurol


      • {turuk}
        fgihg kirjoitti:

        Noi kaikki maksaa niin pirusti, että mun tavote ois päästänoin 300 eurol

        Noi osat lähentelee 180€..


      • {turuk} kirjoitti:

        Noi osat lähentelee 180€..

        Ase lähtee taiwangunista...


      • {turuk}
        finsoft kirjoitti:

        Ase lähtee taiwangunista...

        Eikös hän sanonut että aseeseen 200€ vireihin 350€ varattuna ja nyt noi virit on jtn. 180€ ja ase ehkä 100€?


      • {turuk} kirjoitti:

        Eikös hän sanonut että aseeseen 200€ vireihin 350€ varattuna ja nyt noi virit on jtn. 180€ ja ase ehkä 100€?

        En muistanu aikasempia viestejä :)


      • fgihg
        finsoft kirjoitti:

        En muistanu aikasempia viestejä :)

        Tarkotin että ase plus viriosat 300€. Voisiko joku pistää tosta lonexin hoppikumista linkin ja mikä hoppi mun kannattas tradesoftist ostaa.


      • fgihg kirjoitti:

        Tarkotin että ase plus viriosat 300€. Voisiko joku pistää tosta lonexin hoppikumista linkin ja mikä hoppi mun kannattas tradesoftist ostaa.

        Et sä mitään uutta hoppikammiota tarvii ellei vanha ole rikki/vuotaa ilmaa. Hoppikumin löydät itsekin hakemalla tradesoftista "Lonex hoppikumi VSR-sarjalle". Kyllä pääset alle 300€, jos siis ostat aseen taiwangunista,


      • fgigf
        finsoft kirjoitti:

        Et sä mitään uutta hoppikammiota tarvii ellei vanha ole rikki/vuotaa ilmaa. Hoppikumin löydät itsekin hakemalla tradesoftista "Lonex hoppikumi VSR-sarjalle". Kyllä pääset alle 300€, jos siis ostat aseen taiwangunista,

        Meneeks noi vsr hoppikumit l96-sarjalaisiin?


      • finsoft
        fgigf kirjoitti:

        Meneeks noi vsr hoppikumit l96-sarjalaisiin?

        Ei mene, googlasin nyt. Mistäköhän edes saa L96-kumeja?


      • Satomi
        finsoft kirjoitti:

        Ei mene, googlasin nyt. Mistäköhän edes saa L96-kumeja?

        Milgearista.


      • fgihg

      • fgihg
        fgihg kirjoitti:

        Ohhoh. Edelöises viestis ei tullu linkkei, mut yaodan ostaa nyt noi.

        *taidan


      • {turuk}
        fgihg kirjoitti:

        *taidan

        Saanko kysyä, millä ihmeellä sä kirjotat?


      • fgihg
        {turuk} kirjoitti:

        Saanko kysyä, millä ihmeellä sä kirjotat?

        Kännykällä xD


    • fgihg

      Oisko jollakin arvioo että kuinka lujaa o,2 g kuula lähtee tolla m160 virisetillä ja falconin hoppikumil. Siis lähtönopeus ilman tiivisteitä.

      • Mitä tiivisteitä? Paha sanoa, luulis että lähtee n. 160 m/s


      • fhigh
        finsoft kirjoitti:

        Mitä tiivisteitä? Paha sanoa, luulis että lähtee n. 160 m/s

        Siis sylinyeriin teflonteippiä sinne sylinterinpäähän esim.


      • fhigh kirjoitti:

        Siis sylinyeriin teflonteippiä sinne sylinterinpäähän esim.

        Eikös ne laiteta heti alkuun...


      • fgihg
        finsoft kirjoitti:

        Eikös ne laiteta heti alkuun...

        No ei sillä nyt ole mitään väliä mutta jos siis pistän nuo jo edellä mainitut ilman mitään teippejä niin mikä olisi lähtönopeus?


    • Riippuu täysin ilmatiiveydestä, mutta luulen että n. 160 m/s. Laita nyt ne tiivisteet heti aluksi sinne.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe