Kannelmäen Prisman Fazer leipomossa vanhentunutta leipää

OnlyChocolateForNow

On nyt pari kertää tultuu osteltua erilaisia sämpylöitä ja leipää ja aina ne on kuivia kuin korppuja, haisee vanhentuneelta ja maistuu aivan kamalalta. Pelkään että hampaat menee rikki kun niin kovaakin on. Enkä yhtään ihmettelisi jos olisi homehtunuttakin. Kauankohan ne pitää niitä samoja leipiä siellä? Mainostaa vielä että on tuoretta. Just äsken meni roskiin sämpylät kun en vaan pystynyt syödä. Harmittaa että ruokaa meni hukkaan, ja rahaa myös.
Laitoin palautetta juuri äsken, katsotaan mitä saan vastaukseksi.
Onko kenellekään muulle käynyt näin?

5

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä palautetta

Itehän kaiketi ostit, joten älä valita.

• Sullekanspalautetta

Taas on urpoja liikenteessä :)

Ei anna oikeutta myydä vanhentunutta leipää kun ne mainostaakin että on uunituoretta.

• lisää palautetta
        Sullekanspalautetta kirjoitti:

Taas on urpoja liikenteessä :)

Ei anna oikeutta myydä vanhentunutta leipää kun ne mainostaakin että on uunituoretta.

Ite ostit, joten älä valita.

• Tuplapalautetta
        lisää palautetta kirjoitti:

Ite ostit, joten älä valita.

En tajua miten se etten saa valittaa kun itse ostin liittyy edes tähän. Kauppa ei voi myydä vanhentunutta leipää.
        Oletko kenties siellä Prismassa töissä? Kiree pipo ja vähän leluja lapsena? Eikö äiti rakastanut? Voi voi, ei se kiukun purkaminen tuntemattomiin ihmisiin Suomi24:ssa auta mitään :)

• Triplapalautetta

Musta on aika ironista kuinka puhut tyhmyydestä, kuitenkin tulet tänne valittamaan siitä kun itse valitan. Ja mitä muuten teet täällä? Minä odotan vastausta muilta kun itse yrität parantaa egoasi valittamalla muista ihmisistä. Aika tyhmää, eikös :)

Ja haluaisitko selventää miten teoriasi toimii käytännössä? Miten voi olla ostamatta "sikaa säkissä"? Sun mukaan pitäisi ilmeisesti avata jokainen vanukaspurkki ja maitotölkki kaupassa.

Sua taitaa aika paljon nyppiä jokin asia. Mutta edelleenkin, ei se kiukun purkaminen toisiin ihmisiin auta. Mene terapeutille, ehkä olo silloin helpottaa :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe