On nyt pari kertää tultuu osteltua erilaisia sämpylöitä ja leipää ja aina ne on kuivia kuin korppuja, haisee vanhentuneelta ja maistuu aivan kamalalta. Pelkään että hampaat menee rikki kun niin kovaakin on. Enkä yhtään ihmettelisi jos olisi homehtunuttakin. Kauankohan ne pitää niitä samoja leipiä siellä? Mainostaa vielä että on tuoretta. Just äsken meni roskiin sämpylät kun en vaan pystynyt syödä. Harmittaa että ruokaa meni hukkaan, ja rahaa myös.
Laitoin palautetta juuri äsken, katsotaan mitä saan vastaukseksi.
Onko kenellekään muulle käynyt näin?
Kannelmäen Prisman Fazer leipomossa vanhentunutta leipää
5
377
Vastaukset
- tässä palautetta
Itehän kaiketi ostit, joten älä valita.
- Sullekanspalautetta
Taas on urpoja liikenteessä :)
Ei anna oikeutta myydä vanhentunutta leipää kun ne mainostaakin että on uunituoretta. - lisää palautetta
Sullekanspalautetta kirjoitti:
Taas on urpoja liikenteessä :)
Ei anna oikeutta myydä vanhentunutta leipää kun ne mainostaakin että on uunituoretta.Ite ostit, joten älä valita.
- Tuplapalautetta
lisää palautetta kirjoitti:
Ite ostit, joten älä valita.
En tajua miten se etten saa valittaa kun itse ostin liittyy edes tähän. Kauppa ei voi myydä vanhentunutta leipää.
Oletko kenties siellä Prismassa töissä? Kiree pipo ja vähän leluja lapsena? Eikö äiti rakastanut? Voi voi, ei se kiukun purkaminen tuntemattomiin ihmisiin Suomi24:ssa auta mitään :)
- Triplapalautetta
Musta on aika ironista kuinka puhut tyhmyydestä, kuitenkin tulet tänne valittamaan siitä kun itse valitan. Ja mitä muuten teet täällä? Minä odotan vastausta muilta kun itse yrität parantaa egoasi valittamalla muista ihmisistä. Aika tyhmää, eikös :)
Ja haluaisitko selventää miten teoriasi toimii käytännössä? Miten voi olla ostamatta "sikaa säkissä"? Sun mukaan pitäisi ilmeisesti avata jokainen vanukaspurkki ja maitotölkki kaupassa.
Sua taitaa aika paljon nyppiä jokin asia. Mutta edelleenkin, ei se kiukun purkaminen toisiin ihmisiin auta. Mene terapeutille, ehkä olo silloin helpottaa :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492