?
Kuinka moni teistä on näitä pellejä jotka pullistelee salilla hihattomissa t - paidoissa?
18
347
Vastaukset
- pullistelu
Eikös se ole sinänsä ihan hyvä treenivaruste? Ainakin käyttömukavampi, kuin hikiseksi teltaksi ympärille kääriytyvä ylisuuri t-paita.
En käytä kyllä itse kumpaakaan. - Beachdude.
Hiatonta paitaa olen käyttänyt reeneissäni 20 vuotta. Sillä alotin ruipelona ja sillä jatkan. Jos ei ole tarpeeksi hyvä keho niin ei sitten välttis hiaton paita sovi.
- 12min+3500m
ja selässä lukee vielä ISOLLA FITNESSTUKKU : * D tai joku bullfarm
- aöokiy
Eiköhän nuo roinaajat käytännössä ole usein lisääntymiskyvyttömiä.
- 12min+4000m
Tulin vaan katsoon ketä täällä on. Roikun katosta munastani ja naama on voideltu sillä itsellään niin sori jos tekstissä on virheitä.
- Bi-nomi
Mä pullistelen aamuisin kun meen suihkuun ja pistän kännykkäkameran kuvaamaan videota niin näen onko tullut kehitystä ja miten poset menee.
Sen jälkeen runkkaan aamustondista ja kuvaan senkin. Otan lähikuvia palleista ja kovasta kalusta, ja pistän ne iskuri.net:n kun haen sieltä imuutusseuraa miehistä. Hyvin on toiminut. Monta nuorta (20-25 v) jannua on innostunut kun vanha setä näyttää paksua ja pitkää parruaan.- Tri-nomi
Rasvasin tänään taas perseeni ennen salille lähtöä. Koskaan ei tiedä koska onnistaa...
- Vaatimaton natu
Mulla on aina reenatessa iso, löysä huppari mutta treenin lopulla vedän sen pois päältäni ja annan muiden nuolla katseellaan hiestä kiiltäviä, pumpattuja olkapäitäni ja kiihkeinä sykkiviä rintalihaksiani.
- tuulipukumies
Ketjun aloittaja on itse läski tai kuikelo.
- hah!
ja sinä olet joku riuku "bodari" joka vetää välillä massakautta ja dieettiä.
ennemmin minä iso läski vahva mies kuin hinari jolla pitää näkyä pari pientä vatsalihasta ja homomaisen tiukka kroppa.
mitä luulet olevasi muka? läskin on sua isompia ja moni läski omaa myös lihaksia. Itteäni v*tuttaa tollaset pellet jotka lavalla poseeraa eikä ole edes isoja kuten halme jne.- Zetorrr
Muuten hyvä, mutta unohdit hipsut mies-sanan ympäriltä! :-)
- läskit vinkuu
Lihaksikas voi pitää hihatonta, läskit ja kuikelot vinkukoon! Läskin päällä ei mikään vaate näytä hyvältä.
- Minä.
ja v*tut.
läskimmän isomman voimailijan päällä ne just näyttää hyviltä ja erottuu mitä sinä pälli riuku mallifitness apina et vaan myönnä.
ei kannattaisi isotella isommilleen kun tiedät itsekin olevasi h*mo dieettaava neiti ja rääkkäät itseäsi tullaksesi yhä tiukemmaksi ja mitä enemmän dieettaat sitä pienempi olet ja hinttimäisempi. - voihan P
Nytpä on poikkeuksellisen homoseksuellia tekstiä tässä ketjussa.
- talipallo
Joku talipallo meukkaa täällä... lol lol
- villi veikkaus
Ettei vaan olisi Jaska?
- arvaa kuka
Haluaisin lihavan naisen, mutta lihavat eivät halua minua. Itse ne ole lihava. Käyn salilla ja kuntoilen usein. Normipainoiset naiset eivät halua tutustua joten luulin että lihava haluaa. Laittasiin lihavan naisen kuntoilemaan ja äkkiä minulla olisi laiha nainen.
- Antero Vipunen
Hihaton t-paita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462