Jos olet vartalostasi epävarma tyttö ...

yksivain94

Tiedän että toooosi moni nuori tyttö on epävarma itsestään ja koko ajan hävettää oma keho tai rinnat tai muu. Tahdon vain kertoa teille, että olen itse ollut todella epävarma itsestäni pitkään, ja mä toivoin aina että joku kertoisi tämän saman asian mulle :) ajattelin siis aina etten ole tarpeeksi hyvä. Kavereilla oli paljon enemmän muotoja ja paljon söpömmät kasvot jne ja häpesin itseäni päivittäin. Mutta sitten aloin oikeasti miettiä näitä juttuja, luin ihmisten kertomuksia ja tarkkailin muita tyttöjä ja heidän ulkonäköään, muutenkin kuin että kylläpä he näyttää täydellisiltä. Ja huomasin, että olen oikeastaan ihan normaali! On erinäköisiä kuin mä ja samannäköisiä kuin mä, enkä mäkään ajattele mitään pahaa niistä muista. Miksi ne ajattelis musta pahaa?

Sitä paitsi, opin ajattelemaan että jos mulla on vaikka nyt pienet tissit ja laihat jalat ja pitkät hiukset, niin jotkut pojat ei ehkä tykkää musta. Mutta sitten ne muut pojat tykkää. Ehkä joku poika maailmassa rakastaa vain pienitissisiä pitkähiuksisia tyttöjä, ja sitä ei kiinnosta kukaan muu kuin minä! Sen mielestä kaikki muut on rumempia. Miettikää sitä, sehän on totta.

Muistakaa siskot, että vaikka nuorina pojat on aika inhottavia joskus kun ne sanoo juttuja tai ei huomioi teitä kunnolla, niin ei kukaan oikeasti ajattele että teissä on jotain vikaa :) Pojat on poikia, ne koko ajan mahtailee. Ja vaikka te ajattelette että olette jo isoja (niin kuin olettekin oikeastaan) niin te tulette muuttumaan aika paljon tulevien vuosien ajan. Sitten pojatkin alkaa olla aika epätoivoisia että ne saisi teidät, ja sitten ne palvoo teitä kaikkia! :D oikeasti.

Ja mä muutuin paljon kun lakkasin olemasta silloisten kavereideni kanssa. Tulin yhtäkkiä paljon onnellisemmaksi. Huomasin että pärjään ilman niitä huomionkipeitä tyyppejä ja että oikeastaan pojat alkoi huomata mut kun näytin että pärjään yksin ja olen itsevarma ;)

ps. löysin unelmien poikaystävän joka muuten tykkää just munlaisista tytöistä. älkää menettäkö toivoanne, jooko?

6

262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rinnaton lauta

Mä oon 13 ja mua hävettää kaikkein eniten ku mulla ei oo rintoja.
      Miten voisin ratkaista asian? Yhtään ei auta että sanot mulle et odota kyllä ne kasvaa.
      Koko ajan kiusataan ja huudetaan lautaa.
      Jotkut pojat on tullu koirimaan, ku eivät oo muka muuten uskoneet et oon täysi lauta
      En voi kellekkään aikuiselle kertoo.
      Yks tuttö valitti samasta opelle ja sitä kiusataan ja kouritaan sen topattuja rintsikoita entistä enemmän.
      Auta neuvo!

• yksivain94

Okei, ymmärrän sua hyvin enkä aio sanoa että kyllä ne isoiksi kasvaa, koska on totta ettei kaikille koskaan kasva isot tissit. Mutta uskotko mua kun sanon, että tuossa iässä te harmittelette tissejä tosi paljon, ja myöhemmin sillä ei ole enää niin paljoa väliä? Tiedän että tää kuulostaa ihan tyhmältä eikä auta paljoakaan, mutta se on totta :) Se kuuluu vähän teini-ikään että harmittaa. Mutta on tosi törkeää että noi pojat tulee kourimaan ja huutelee :/ ne on idiootteja. Soita vaikka nuorten auttavaan puhelimeen jos et pysty kellekään muulle puhua. Olen itsekin soittanut. 116 111 on yksi hyvä numero ja milloin vain voi soittaa. Ei kannata jännittää puhumista, sun ongelma on todella yleinen :)

Ensinnäkin, pienet tissit on monen mielestä paljon nätimmät kuin isot. Suurisuuri osa isommista pojista tykkää pienistä tisseistä. Suomessa aika monella naisella on pienet tissit, mutta koska sä haluisit itse vähän isommat niin siksi sä huomaat vain kaikkien muiden isot tissit. Ajattele että sä olet erikoinen, ole ylpeä itsestäsi. Ja on totta muuten, että nuo pojat käyttäytyy törkeästi koska niillä ei oikein ole vielä kokemusta kunnon tyttöystävistä tai mistään, niin ne luulee että tosimiehet tykkää vaan isoista tisseistä ja ne kovistelee tuolla lailla. Olen vanhempi kuin te, ja tiedän 100% että ne tekee tuota vain koska ne on lapsellisia ja tietämättömiä. Se menee ohi viimeistään 1-2 vuodessa ;)

Olen varma että sä olet nätti ja sulla on ihan normaali ja nätti vartalo. Tissit on vaan tissit! Ne on vaan läskiä! :D oikeasti, niillä ei ole mitään väliä. Jokainen nainen miettii näitä juttuja tietyssä iässä, joten tiedä ettet ole yksin. jopa 50% tytöistä on epävarma tisseistään.

• rinnaton lauta

Kiitos yksivain94 sun ihanasta vatauksesta, joka helpotti paljon oloa. On jotenkin helpottavaa, ettei ole yksin ton ongelman kanssa.
        Kotonakaan ei ole ketään, joka auttaisi.

Olen joutunut yksin lohduttamaan itseäni ja olen alkanut sormettamaan itseäni ja hakenut siitä lohtua huonoon olooni.
        Olen alkanut sormettamaam jopa kymmenen kaksitoista kertaa päivässä ja niin, että paikat ovat hellänä liiallisesta vemputtamisesta.
        Jotenkim tuntuu, että koulussakin on pakko sormettaa, että jaksaa sen päivän.
        Tuntuu, että klitoriksen vemputtamisesta on tullut pakkomielle, jota on pakko tehdä, vaikka ei haluaisikaan.
        Onkohan tämmöstä kenelläkään muulla ja mitenkä tämmösestä hillittömästä sormettamisesta pääsee eroon.

• Apua sormettamiseen!
        rinnaton lauta kirjoitti:

Kiitos yksivain94 sun ihanasta vatauksesta, joka helpotti paljon oloa. On jotenkin helpottavaa, ettei ole yksin ton ongelman kanssa.
        Kotonakaan ei ole ketään, joka auttaisi.

Olen joutunut yksin lohduttamaan itseäni ja olen alkanut sormettamaan itseäni ja hakenut siitä lohtua huonoon olooni.
        Olen alkanut sormettamaam jopa kymmenen kaksitoista kertaa päivässä ja niin, että paikat ovat hellänä liiallisesta vemputtamisesta.
        Jotenkim tuntuu, että koulussakin on pakko sormettaa, että jaksaa sen päivän.
        Tuntuu, että klitoriksen vemputtamisesta on tullut pakkomielle, jota on pakko tehdä, vaikka ei haluaisikaan.
        Onkohan tämmöstä kenelläkään muulla ja mitenkä tämmösestä hillittömästä sormettamisesta pääsee eroon.

Eiks kellään muulla oo ongelmaa liiallisessa itsetyydytyksessä.
        Miksi on niinku pakko sormettaa ja saada orgasmi aina uudestaan ja uudestaan vaikka paikat on hellänä eikä haluis enää?

• poitsu jkl
        Apua sormettamiseen! kirjoitti:

Eiks kellään muulla oo ongelmaa liiallisessa itsetyydytyksessä.
        Miksi on niinku pakko sormettaa ja saada orgasmi aina uudestaan ja uudestaan vaikka paikat on hellänä eikä haluis enää?

Aloittajan eka teksti oli 100%
        Totta. Mää oon poika 13.v
        Mua ei haittaa jos tytöllä on
        Pienet rinnat tärkeintä on
        Sisäinen sinä!!!

• Tytteli 22

Lihota itseäsi noin 5kg syömällä hyvää ruokaa!!! Ni rinnatkin kasvaa..

Ootko minkä ikänen? ja sun kuppikoko nyt???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe