Teimme viime kesänä piharemontin täällä pk-seudulla. Tänään huomasin, että pihalla kukoistaa "korvasienifarmi". Keräsin äsken pieneltä alalta 1,5 ämpäriä korvasieniä vaikka tällaista ongelmaa ei ole koskaan aiemmin meillä ollut. Toisen unelma voi olla toisen helvetti. Meillä on pieniä lapsia ja nyt olisi hakusessa jokin keino, millä nuo korvasienet voisi saada pihalta kadotettua (-> siis joku muu keino kuin yksi kerrallaan ylös kaivaminen). Onko kellään ideoita? Jos muu ei auta pihaen on pakko tehdä kivetys...mielummin tietty se kuin menehtynyt lapsi.
Miten eroon korvasienistä?
4
191
Vastaukset
- en öyS
Syö ne.
- poltinkarva
Myy korvasienet ja myös maa-aines missä sen sienen rihmasto kasvaa.
- On se vaikeeta
Ja lapsia ei sitte voi kieltää syömästä niitä sieniä? Tosissasko meinaat sienien takia laittaa kivetyksen? Korvasieniä tulee keväisin, ei ne iankaiken siellä vitsauksena kasva. Ja jos sulla noin paljon on korvasieniä, kysy jostain ravintolasta ostaako ne. Uskoisin että ilomielin.
- O-mukulakiurunkannus
No varmaan ostavat - ja vielä hyvällä hinnalla. Jos et itse halua poimia, vihjaa jollekulle, että saa hakea, kun vaan viitsii. Älä suotta sure korvasienien määrää. Muutamassa vuodessa paraskin korvasienipaikka taantuu. Minun päiväunieni kohde on sinun pihallasi! Ajattelepa sitä! ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462