"MillwardBrown on julkistanut taas uuden listauksensa automerkkien keskinäisistä arvostuksista. Toyota ohitti nyt aiemmin kärkipaikkaa pitäneen BMW:n. Mercedes oli kisan kolmonen" (Taloussanomat)
Tojo arvostetumpi kuin BMW
24
169
Vastaukset
- Näinhän se
on ollu jo aina ja sen kuuluukin olla näin.
- taasnäitä
Ei ole tullut paljon tuollaisia listauksia autoa hankkiessa lueskeltua, aina olen ottanut sen mikä on omasta mielestäni vastannut asettamiani kriteereitä. Eipä oo japseja pihassa koreillu....
Taitaahan se mc donalds olla hesee korkeemmalla brändilistalla, mut kyllä hesessä on paremmat pöperöt.... - kamala uutinen
Naapurin Avensis vm -03 on siis arvokkaampi kuin minun uusi 320i vm-13. Pitääkö minun tehdä harakiri?
- Arvostetumpi brandi,
kyllä. Samoin kuin naapurisi Harrikka 03 on arvostetumpi brandi kuin sinun Ural vm. -13.
- heh hee
Bemaripoikien pili taas pienenee 0,5 cm
- bemari on
junttien ja hinttien suosima auto ollu kautta aikaan, eikä se siitä muutu.
Tämä oli tosi fakta, eikä mikään vitsi. - rellupösösitukka
Toyotan pitäis olla tosiaan arvostettu , mutta haaveilen bmws tä
BMW
Bmw 1 3 5 sarjalainen on ollut viimeaikoina mielessä
ajoin ennen mersulla ja ei oikein viitsisi -nyt kun on autokuume päällä - niin ostaa jotain ...bmw kilpailee mesen kanssa tasaväkisesti merkki imago tasolla.
MB tietysti ehkäpä ostan taas mesen eE uusi faceliftattu sarja on kyllä taaksepäin menoa vihaisine -hiukan- valoineen, vanhempi e oli paremmman näköinen , mutta se maksaa päästöjen takia enemmän nyt.
Mini
miniäkin olen ajatellut , mutta kun näin suomalaisessa tv sarjassa sen lääkärin illäajoi niin ehkä ei minä,
opel.
kauniita autoja jotkut , mutta en ole oukein innostunut ollut milloinkaan tästä GM tuotteesta
peogeot
Vanhin auto tehdas ja hybrideissä toyotan jälkeen ehkä seuraava, 107 oli jo aika lähellä, toyotan kone, mietin vielä vanha malli tosin 2006 - Unohda noi
bemarin rimpulat ja oikea auto! Bmw:llä tulee ongelmia, täysin ylipääsemättömiä sellaisia ja sitte sullaon ylläten poikakaveri!
- hanes1
Nyt taidataan sekoittaa auton arvostus ja automerkin brändin arvo. On eri asioita.
- Valita tutkijalle
"MillwardBrown on julkistanut taas uuden listauksensa automerkkien keskinäisistä arvostuksista. Toyota ohitti nyt aiemmin kärkipaikkaa pitäneen BMW:n. Mercedes oli kisan kolmonen"
Ikävää ellei tulos miellytä. - Lukihäiriö?
Valita tutkijalle kirjoitti:
"MillwardBrown on julkistanut taas uuden listauksensa automerkkien keskinäisistä arvostuksista. Toyota ohitti nyt aiemmin kärkipaikkaa pitäneen BMW:n. Mercedes oli kisan kolmonen"
Ikävää ellei tulos miellytä.Suomentajan moka, tuossa linkki alkuperäiseen listaan.
http://www.millwardbrown.com/brandz/2013/Top100/Docs/2013_BrandZ_Top100_Chart.pdf
Ja tuo lista on todellakin brändien arvostuksesta. - Juon brandya
Lukihäiriö? kirjoitti:
Suomentajan moka, tuossa linkki alkuperäiseen listaan.
http://www.millwardbrown.com/brandz/2013/Top100/Docs/2013_BrandZ_Top100_Chart.pdf
Ja tuo lista on todellakin brändien arvostuksesta.Ja kerrotko vielä mitä tämä brandi mielestäsi kertoo? Kyllä se kertoo nimenomaan tuotteen arvostuksesta verrattuna muihin tuotteisiin, siten kuin markkinat ja kuluttaja asian näkevät. Eli lyhyesti tojoa arvostetaan enemmän kuin BMWta.
- Lukihäiriö?
Juon brandya kirjoitti:
Ja kerrotko vielä mitä tämä brandi mielestäsi kertoo? Kyllä se kertoo nimenomaan tuotteen arvostuksesta verrattuna muihin tuotteisiin, siten kuin markkinat ja kuluttaja asian näkevät. Eli lyhyesti tojoa arvostetaan enemmän kuin BMWta.
Juo rauhassa brandyä, aika omituista, ettet ymmärrä brändin ja tuotteen arvostuksen eroa.
Rautalangasta: Miksi Toyotan brändiarvo on suurempi kuin Lexuksen?
Oletko sitä mieltä, että Toyotan tuotteet ovat parempia ja arvostetumpia kuin Lexuksen?
Kun olet tätä asiaa tarpeeksi pohtinut, saatat ymmrätää mistä tuossa tutkimuksessa oli kyse. - Juon brandya
Lukihäiriö? kirjoitti:
Juo rauhassa brandyä, aika omituista, ettet ymmärrä brändin ja tuotteen arvostuksen eroa.
Rautalangasta: Miksi Toyotan brändiarvo on suurempi kuin Lexuksen?
Oletko sitä mieltä, että Toyotan tuotteet ovat parempia ja arvostetumpia kuin Lexuksen?
Kun olet tätä asiaa tarpeeksi pohtinut, saatat ymmrätää mistä tuossa tutkimuksessa oli kyse.On yksi ja sama mitä mieltä minä olen. Mutta tutkimuksen mukaan markkinat ovat sitä mieltä että Toyotan tuotteet ovat parempia ja arvostetumpia kuin BMW:n. Sen kertoo korkeampi brandiarvo.
- Autoja arvostava
Juon brandya kirjoitti:
On yksi ja sama mitä mieltä minä olen. Mutta tutkimuksen mukaan markkinat ovat sitä mieltä että Toyotan tuotteet ovat parempia ja arvostetumpia kuin BMW:n. Sen kertoo korkeampi brandiarvo.
Et ilmeisesti ymmärrä kirjoitettua tekstiä?
Luetun ymmärtäminen pahasti hukassa?
No, ei yllätä. Nykyinen peruskoulun taso ei päätä huimaa.
- Hiekkalaatikkojutut
Täällä aina.
Tällä palstalla nyt sekoitetaan kaikki asiat muutenkin. Seksuaalinen suuntautuminen ja autot eivät liity toisiinsä milläänlailla.
Tosin jos sitä on bemarin yhteydessä mainostettava, suosittelen kaapista ulostuloa. Se varmaan helpottaisi, kun voisi kertoa siitä vaikkapa vanhemmille.
Kateus aiheuttaa pahaa oloa, ei se ole itseltä pois jos toisilla on varaa ostaa laadukas ja kestävä auto.- niinkö...?
"laadukas ja kestävä auto" No ei varmaankaan ole pois keltään jos ostat bemarin,mutta merkin kestävyyden suhteen tuskin kaikki yhtyvät kanssasi.
- Hiekkaa onko sitä
Leikkeihin asti.
Reilu 40 000 km huoletonta km takana (eikä kyseessä ole edes täysin uusi, sentään jo reilu 4 vuotta vanha 1 sarjalainen) toistaiseksi voin puhua laadusta ja kestävyydestä.
Tarkoitat ilmeisesti 80 tai 90 luvun lippis, pappa betalar, jne. höpö yleistystä bemarista?
Juuri näitä essonbaari/olen niin kateellinen juttuja, joille voi aina nauraa. ;) - prässimiehen
mukaan kuulemma bemareita on kaikista hauskinta huvia laitta paaliin ja niitä riittää ennemmän kuin tarpeeksi asti.
- ׆☺γ☺†@×→ <33
siisQ bemu on niinQ pelkkä tissien täyte.
- Väärin!
Bemu on pelkkä bemupoikien kassien täyte.
- WMB 1
Tojotaa arvostavat lippalakki maalaiset vyölaukkuineen.
- mb w124
ja 'kaupunki juntit' arvostaa bmw:tä. Tosimies ei arvosta kumpaakaan.
- JUHA NIEMINEN
ostakkee miun datsuni halavalla myyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917660Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1246380Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1644491Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2353091Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta912656Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh442012- 1371642
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971554Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo48886Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21812