Pakko kysyä neuvoa. Kissa on alkanut tekemään pissojaan pitkin taloa (ei mitään vakkari paikkaa). Kuitenkin käy myös pissapunkassa. Välillä myös oksentaa ihan vasta syötyään kuivaruokaa. Märkää ruokaa ei oksenna. Juo hyvin, käy pissapunkalla hyvin, ja ulosteet on normaaleja. Mikä ihme tota kattia vaivaa? Olisiko aika kuitenkin tarkistaa eläinlääkärissä että kaikki on kunnossa.
Kolli 6v. oksentelee satunnaisesti ruokaa ja pissailee sisälle
2
66
Vastaukset
- virtsatulehdus?
Ehdottomasti eläinlääkäriin, satunnainenkin vääriin paikkoihin virtsaaminen voi olla oire esim. virtsatulehduksesta. Kissa välttelee hiekkalaatikkoaan, kun yhdistää virtsaamisen aiheuttavan kivun siihen.
Mitä kuivaruokaa kissa syö? Vilja voi oksettaa joitakin kissoja, toisaalta vilja on myös suurimpia altistajia virtsaongelmille. - Ihmettelen1
Ihan kaupan perusruokaa syö. Kokeilin joskus joitain kalliimpia merkkejä, mutta ei kelvannut. Lääkäriaika varattu, toivottavasti saa sieltä lisätietoja. Nyt jo mennyt päivät siivoamiseen ja muutama tavara roskiinkin joista ei ole saatu putsattua hajua täysin pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701