Rankalainen punnerrus

kalju555

Joo eli pikane kysymys tosta ranskalaisesta punnerruksesta kun teen tota liikettä niin ei tule poltetta mutta seuraavana päivänä kyllä on semmone tunne ojentajas et tietää et o treenannu sitä jote onko tämmöne normia ?

6

1129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gbvfgtr

Laita enemmän painoa jos ne kallonmurskaajat eivät tunnu missään.

• kalju555

Juu selvä kiitokset teille.. kumpaa suosittelette käyttää mutka tankoo vai suoraa tankoo? oon ite ny käyttäny mutkaa mut tuntuu et bodi peukku menee vähä vinoo

• tjn

Koita tehä ranskalainen vinopenkillä, sillä oon saanu ite ainaki tosi hyvän tuntuman. Alhaalla venyttää hyvin ja suoristettunaki käsillä on mukava veto.
      Mutkatanko tuntuu ainaki omalla kohdalla paremmalta. Ranteet on sen verran huonot ettei juuri pysty tehä suoralla.

• os jenne

DOMS? mitä ihmettä sä sekoilet? mitä tarkoittaa doms? Jotain es-jonnen pärinää?

• 123458

"DOMS? mitä ihmettä sä sekoilet? mitä tarkoittaa doms? Jotain es-jonnen pärinää?"

Otahan ES - poika taustatiedoista selvää ettet nolaa itseäsi. Jätä ne pärinäsi nyt vähän vähemmälle poika, tuo sinun sekoilu ei tee hyvää.

DOMS = Delayed Onset Muscle Soreness.

Ja kalju555, jos se peukalo tai alapää tai yläpää tai mikä tahansa ei tunnu liikkeessä hyvältä, koita toisella tavalla.

• jarkkopaananenenen

www.iigaspike.com tuolla on ohjeita helpon rahan tehtailuun internetissä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2108
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1766
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      784
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      502
    Aihe