Dna lähetti minulle 16.4.2013 txt viestin .kun lataat vähintään 25e pääset Supertasolle ja saat käyttää nettiä RAJATTOMASTI 30.5 .2013 asti.Toisin kävi ottivat 16.5 alkaen 2 euroo/päivä netin käytöstä koska Asiakaspalvelun mukaan netissä latauksen yhteydessä lukee että 30päivää supertasolla latauspäivästä.Kuitenkin Huijaavat asiakkaita kun txt viestissä sanotaan toukokuun loppuun eivät suostuneet palauttamaan rahoja.Viimeset lataukset. Ja eihän Dna kuulu Suomessa muutenkaan kun 2g verkossa Surkee Firma Asiakaspalvelussa Töykeetä porukkaa .VAROKAA DNA:TA
Dna huijaa Prepaid asiakkaita!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!VAROKAA DNA:TA
Huijattu Asiakas
1
284
Vastaukset
- tekaikki
Olette tosi pöljä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701