1230 ms vastauslatenssi

Tajuton latenssi

eli ennenkö iphone kytkee puhelun auki kun kaveri vastaa..

45

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OmenaEtana

      Voi kauheeta!

      ios hidas kuin etana

      • Noksu 10 ms

        Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.


      • SinappiPurkki
        Noksu 10 ms kirjoitti:

        Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.

        No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!


      • Symbian Best
        SinappiPurkki kirjoitti:

        No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!

        Juu..


      • todelakaan..
        Symbian Best kirjoitti:

        Juu..

        bitut oo

        Lumia windows on


      • hiihiihiihhiii
        todelakaan.. kirjoitti:

        bitut oo

        Lumia windows on

        windows on iosää paskempi


    • Pehmee Jänis

      Siis ihan tajuton latenssi!

      Voi kauheeta mikä etana fööri.

    • ihan tajuton!

      Kamala viive!

      • Haloo haloo

        Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.


      • hehehee
        Haloo haloo kirjoitti:

        Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.

        Hahahaa minua naurattaa


      • Naarattaa
        hehehee kirjoitti:

        Hahahaa minua naurattaa

        Niin muakin toi viive ei haittaa ketään


      • Lanka puhelin
        Naarattaa kirjoitti:

        Niin muakin toi viive ei haittaa ketään

        Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
        Ei mitään, aikaa on odotella


      • hahahaa
        Lanka puhelin kirjoitti:

        Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
        Ei mitään, aikaa on odotella

        Sitähän sinä voit kysyä itse palstan pää trollilta, latexilta!


    • mittaaja.

      1230mm lateksi....

      • Grengeberg

        vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!


      • paistinpaanunpohjast
        Grengeberg kirjoitti:

        vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!

        onneks hankkiuduin etanasta eroon.


    • Siksi lumia tilattu

      Toi on kyllä ärsyytävä piirre iphonessa!

      • Releviive

        Sen kanssa tulee toimeen


      • applesontaa
        Releviive kirjoitti:

        Sen kanssa tulee toimeen

        Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!


      • Lateksinlateksi
        applesontaa kirjoitti:

        Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!

        Mitä sitten?


      • löteksiSinäppi
        Lateksinlateksi kirjoitti:

        Mitä sitten?

        mieti sitä


      • Naapurin Samppa
        löteksiSinäppi kirjoitti:

        mieti sitä

        Voi taivas mikä Zompi-Viive


      • ärsyttäväää
        Naapurin Samppa kirjoitti:

        Voi taivas mikä Zompi-Viive

        Älä nälvi, asia on ihan kamala


      • noo häätäää
        ärsyttäväää kirjoitti:

        Älä nälvi, asia on ihan kamala

        Zompilla on aikaa vartoilla, toisessa päässä voi kaveri lämmetä


    • iOS Sontakasa

      Oikee Taskutunkio!

    • haloo haloo halooo

      Kaverillani on iponi.
      ja olen huomannut tuon viiveen!

    • vikana on

      tajuton hitaus

    • Jopas on taas...

      ai se on siis normaalia, että iphone miettii ennenkö vasta voi puhua?

    • mulla onkin lumia

      16bittistä sontaa...

    • Voi voi voi iiii

      Latensin lateksille kova pala!

    • mitä odotit?

      Zompi luuri

    • Pehmee Jänis

      MITEN TAJUTTOMAN HIDAS IPHONE ON?

      • Susi koko iPhone

        Hidashan se on joka asiassa!
        sekä ruudulla kaikki on pientä piperrystä ja pitäis olla 10vuotiaan nakit niile..
        jos ylipäätään osus tai näkis.


    • Voi paska!

      IOS 7 lisää vastaus latensia!

    • Latenssi jatkuu

      UUSI 16bittinen iOS7 ei poista ongemaa!

      • Retro Apple

        eikös ton pitänyt olla jo 32bittinen!!!!!


    • HITAAKS Menee

      Noin 20 % hidastuu laite iOS7 vaihdossa

      • Juu Oli!

        applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
        KUSETUS OLI SUURI!


        Haasta Apple oikeuteen !
        Kusetti sua!

        Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin


      • siittä huumoria
        Juu Oli! kirjoitti:

        applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
        KUSETUS OLI SUURI!


        Haasta Apple oikeuteen !
        Kusetti sua!

        Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin

        se prossu nykii 734Mhz taajuudella!


      • sama kellotaajuus
        siittä huumoria kirjoitti:

        se prossu nykii 734Mhz taajuudella!

        suuri kusetus iphone 5 osalta!


    • AppleViive

      Aivan tajuton viive

    • vuosituhannelta

      16 bittisyys on paskaa!

    • Voi kamalaa!

      iOS betassa on sama vastauslatenssi!

    • Betta ios berseestä

      Tajuton vastauslatensii jatkaa iOS7 beta2:ssa ainakin oloaan!

    • Latenssi on

      Vituttava viive

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe