eli ennenkö iphone kytkee puhelun auki kun kaveri vastaa..
1230 ms vastauslatenssi
45
178
Vastaukset
- OmenaEtana
Voi kauheeta!
ios hidas kuin etana- Noksu 10 ms
Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.
- SinappiPurkki
Noksu 10 ms kirjoitti:
Toi koskee nelosta. Viitosessa alta sekunnin.
No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!
- Symbian Best
SinappiPurkki kirjoitti:
No jestas, että on niinkin nopeeks pääsyt!
Juu..
- todelakaan..
Symbian Best kirjoitti:
Juu..
bitut oo
Lumia windows on - hiihiihiihhiii
todelakaan.. kirjoitti:
bitut oo
Lumia windows onwindows on iosää paskempi
- Pehmee Jänis
Siis ihan tajuton latenssi!
Voi kauheeta mikä etana fööri. - ihan tajuton!
Kamala viive!
- Haloo haloo
Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.
- hehehee
Haloo haloo kirjoitti:
Porukka kyselee miksi en vastaa heti, linja kytkeytyy, sitten kuulemma pidän hiljaisuutta yllä, no nyt kaverit tietää etanapuhelimen hidastelevan ennen linja avaamista täällä päässä.
Hahahaa minua naurattaa
- Naarattaa
hehehee kirjoitti:
Hahahaa minua naurattaa
Niin muakin toi viive ei haittaa ketään
- Lanka puhelin
Naarattaa kirjoitti:
Niin muakin toi viive ei haittaa ketään
Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
Ei mitään, aikaa on odotella - hahahaa
Lanka puhelin kirjoitti:
Mitä vajaat pari sekuntia merkitsee ihmiselämässä ?
Ei mitään, aikaa on odotellaSitähän sinä voit kysyä itse palstan pää trollilta, latexilta!
- mittaaja.
1230mm lateksi....
- Grengeberg
vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!
- paistinpaanunpohjast
Grengeberg kirjoitti:
vähän lyhyt hepiksi, mutta msec on kyllä valovuosi!
onneks hankkiuduin etanasta eroon.
- Siksi lumia tilattu
Toi on kyllä ärsyytävä piirre iphonessa!
- Releviive
Sen kanssa tulee toimeen
- applesontaa
Releviive kirjoitti:
Sen kanssa tulee toimeen
Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!
- Lateksinlateksi
applesontaa kirjoitti:
Tulee,, eikä vituta, jos nopeammasta ei tiedä!
Mitä sitten?
- löteksiSinäppi
Lateksinlateksi kirjoitti:
Mitä sitten?
mieti sitä
- Naapurin Samppa
löteksiSinäppi kirjoitti:
mieti sitä
Voi taivas mikä Zompi-Viive
- ärsyttäväää
Naapurin Samppa kirjoitti:
Voi taivas mikä Zompi-Viive
Älä nälvi, asia on ihan kamala
- noo häätäää
ärsyttäväää kirjoitti:
Älä nälvi, asia on ihan kamala
Zompilla on aikaa vartoilla, toisessa päässä voi kaveri lämmetä
- iOS Sontakasa
Oikee Taskutunkio!
- haloo haloo halooo
Kaverillani on iponi.
ja olen huomannut tuon viiveen! - vikana on
tajuton hitaus
- Jopas on taas...
ai se on siis normaalia, että iphone miettii ennenkö vasta voi puhua?
- mulla onkin lumia
16bittistä sontaa...
- Voi voi voi iiii
Latensin lateksille kova pala!
- mitä odotit?
Zompi luuri
- Pehmee Jänis
MITEN TAJUTTOMAN HIDAS IPHONE ON?
- Susi koko iPhone
Hidashan se on joka asiassa!
sekä ruudulla kaikki on pientä piperrystä ja pitäis olla 10vuotiaan nakit niile..
jos ylipäätään osus tai näkis.
- Voi paska!
IOS 7 lisää vastaus latensia!
- Latenssi jatkuu
UUSI 16bittinen iOS7 ei poista ongemaa!
- Retro Apple
eikös ton pitänyt olla jo 32bittinen!!!!!
- HITAAKS Menee
Noin 20 % hidastuu laite iOS7 vaihdossa
- Juu Oli!
applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
KUSETUS OLI SUURI!
Haasta Apple oikeuteen !
Kusetti sua!
Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliin - siittä huumoria
Juu Oli! kirjoitti:
applen huippu rosessorori ei kykenekkään vastaan haasteeseensa..
KUSETUS OLI SUURI!
Haasta Apple oikeuteen !
Kusetti sua!
Suomen oikeuslaistos..... Uhkailevat polisit STASI malliinse prossu nykii 734Mhz taajuudella!
- sama kellotaajuus
siittä huumoria kirjoitti:
se prossu nykii 734Mhz taajuudella!
suuri kusetus iphone 5 osalta!
- AppleViive
Aivan tajuton viive
- vuosituhannelta
16 bittisyys on paskaa!
- Voi kamalaa!
iOS betassa on sama vastauslatenssi!
- Betta ios berseestä
Tajuton vastauslatensii jatkaa iOS7 beta2:ssa ainakin oloaan!
- Latenssi on
Vituttava viive
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701