Nyt on oikea äly ja tolkku karannut joiltain.
Mikäli jonkun lähellä olevan norpanlepokiven takia viivästytetään satamahanketta niin jopa on aivotonta toimintaa. Tuiollaisella toiminnalla saadaan norpasta todella vihattu eläin.
Savonlinnan seudullakin asuu sentään enemmän ihmisiä kuin norppia. Ihmisten on pidettävä asuinseutunsa elinvoimaisena eikä siinä joku elukan makuukivi pitäisi painaa yhtään.
Vai siirretäänkö syväsatama sitten vaikka kuivalle maalle niin ei häiritse liokoilevia eläimiä.... taitaan ne hirvetkin kuitenkin loikoilla aika-ajoin.
Ei norppa oikeasti laivoja pelkää tai jos pelkäisi niin miksi se sitten polskisi keskusta-alueella Kyrönsalmessa.
Tässä vaan jotkut haluavat tehdä itsestään paskaakin tärkeämpiä.
Liiallisuuksiin menee
23
355
Vastaukset
- CzzC
Suojatöihin hienostoihmisiä lisätyöllistämällä saadaan kuvantunlaisia päätöksiä.
Kyse ei ole mistään muusta kuin byrokratiapsykoosista ja pöhöttyneiden mukatekijöiden vallanhimosta. EI norpasta.
Eli olen miltei täsmälleen avaajan linjoilla.
Luontoa tulee suojella, mutta tässä kyseisessä tapauksessa ei ole helevetinkään järkeä. Sitä saadaan kun päästetään kaikenmaailman hienostohanhia päättäviin asemiin.
Ps. eräälle misantrooppirunkuttajalle jo ennakkoon: Älä turhaan vaivaudu.- kanaviillokki
Kuuklailin eilen tuota "misantrooppia" ja olen nyt yhden sivistyssanan rikkaampi henkilö.
...aina oppii jotain uutta... KIITOS ! ;) - CzzC
kanaviillokki kirjoitti:
Kuuklailin eilen tuota "misantrooppia" ja olen nyt yhden sivistyssanan rikkaampi henkilö.
...aina oppii jotain uutta... KIITOS ! ;)Olepa hyvä.
Lisää sivistyssanoja asiaan varsin ohuelti liittyen:
Misantropia = ihmisviha. Rikkaimpien hörhösektori on tätä jengiä. Eivät siis kaikki.Myös moni "vihreää" politiikkaa kannattava kuuluu todellisuudessa näihin.Kuten toki koko poliittisen konkkaronkan jäsenistön enemmistö.
Misogynia = naisviha. Nyrkkikaket ja muut pelkurit kuuluvat tähän laumaan.Kärsivät traumaattisesta äitisuhteesta, dominointihalusta ja ajatuskyvyttömyydestä.
Misandria = miesviha . Hyvin yleistä sekä feministien, että feminisoitujen(naimisissa olevien hyysäriukkojen) miesten kohdalla nykyään.Eli osa jopa vihaa itseään, koska uskovat kaiken hapatuksen mitä joka tuutista tuutataan.
Norppa = Pusa hispida saimensis. Tämä hylje-eläin EI makoile paskaisen vaneritehtaan paskaisilla rannoilla.
Syväsatama = OLISI hyvä saada tehtyä valmiiksi - ja ilman viivytyksiä.
Mysterium tremendum = Askaretta joka pipon alle.
Hyvää yötä. - hymen
CzzC kirjoitti:
Olepa hyvä.
Lisää sivistyssanoja asiaan varsin ohuelti liittyen:
Misantropia = ihmisviha. Rikkaimpien hörhösektori on tätä jengiä. Eivät siis kaikki.Myös moni "vihreää" politiikkaa kannattava kuuluu todellisuudessa näihin.Kuten toki koko poliittisen konkkaronkan jäsenistön enemmistö.
Misogynia = naisviha. Nyrkkikaket ja muut pelkurit kuuluvat tähän laumaan.Kärsivät traumaattisesta äitisuhteesta, dominointihalusta ja ajatuskyvyttömyydestä.
Misandria = miesviha . Hyvin yleistä sekä feministien, että feminisoitujen(naimisissa olevien hyysäriukkojen) miesten kohdalla nykyään.Eli osa jopa vihaa itseään, koska uskovat kaiken hapatuksen mitä joka tuutista tuutataan.
Norppa = Pusa hispida saimensis. Tämä hylje-eläin EI makoile paskaisen vaneritehtaan paskaisilla rannoilla.
Syväsatama = OLISI hyvä saada tehtyä valmiiksi - ja ilman viivytyksiä.
Mysterium tremendum = Askaretta joka pipon alle.
Hyvää yötä.Mysterium tremendum - Delirium tremens
...sekoilua se on...
- Turhake Ohtonen
Siis norpista oli puhe, jättäkää sanakikkailut niille paaaskan tärkeille päättäjä pelleille.
Kyllä tulee kansantaloudellista tappiota tuon norpan takia, saanut aivan liian suuren vallan vaikuttaa kaikenlaiseen tekemiseen.
Johtuu siitä että aikanaan Vihreät sai hallitus ohjelmiin lakeja, luontoarvojen syrjäyttävän yleisen hyödyn, tai jotain sinne päin. Ja sitten EU-ssa vahditaan näitä pohjoisen pallon puoliskon luontoa, tapetaan täällä asumisen mahdollisuus,että saadaan kansalaiset muuttamaan etelän suuriin kaupunkeihin, joissa on helpompi ohjailla kansalaisia oikeisiin kulutustottumuksiin.
Vihreä liike palvelee vain kaupallisia tarkoituksia, tappamalla työpaikat ja asumismahdollisuudet syrjäseudulla.- nimenoma
Vihreä liike palvelee suuromistajiston ahneutta, isin varoilla bilettämistä, polkupyöriä ja kontrolliyhteiskuntaa.
Heidän tehtävänsä on haitata normaalia työskentelyä. - Minäpä muistan
nimenoma kirjoitti:
Vihreä liike palvelee suuromistajiston ahneutta, isin varoilla bilettämistä, polkupyöriä ja kontrolliyhteiskuntaa.
Heidän tehtävänsä on haitata normaalia työskentelyä.Jännä kun viime eduskuntavaalien alla vihreä Anni vaati työn verotuksen kiristämistä!Yleensä ei kukaan puoluejohtaja ehdota moista vaalien alla mutta Annipa ehdotti.Vissiin siksi että se vero ei olisi koskenut vihreitä.Koska eivät tee rehellistä työtä.
- CzzC on juuri
tuollainen typerääkin typerämpi sanakikkailija kun mitään oikeaa asiaa ei hänen suunnastaan tähän saakka ole kuulunut. On näköjään hermostunut tuolle "vanhemmalle" miehelle joka on häntä kyykyttänyt mennen tullen viimeisten parin vuoden aikana. Huomasin muuten että kyseisestä hometalojen suojelijasta, ohitustien vastustajasta ja sananvapauden huutelijasta sekä omillaan toimeentulevien vihaajasta on tullut otus joka on täysin kääntänyt kelkkansa. Ota noista komukkahörhöistä sitten selvää. Tuo sivistyssanojen epätoivoinen etsintä ja niiden käyttö jokaisessa mahdollisessa tilanteessa kertoo vain sen että CzzC haluaisi itse kuulua vihaamaansa eliittiin vaikka onkin olevinaan jotain aivan muuta. Virallisestihan hän ei tietenkään voi sellaista mielipidettä esittää koska silloin nolaisi itsensä entistäkin pahemmin. Tuskin häntä kukaan vihaa, ainakaan yhtä raivokkaasti kuin hän toisinajattelevia mutta luulen että jos paljastuu, monella tulee olemaan hänelle henkilökohtaista asiaa. Sekös renttua pelottaa jo etukäteen.
- CzzC
CzzC on juuri kirjoitti:
tuollainen typerääkin typerämpi sanakikkailija kun mitään oikeaa asiaa ei hänen suunnastaan tähän saakka ole kuulunut. On näköjään hermostunut tuolle "vanhemmalle" miehelle joka on häntä kyykyttänyt mennen tullen viimeisten parin vuoden aikana. Huomasin muuten että kyseisestä hometalojen suojelijasta, ohitustien vastustajasta ja sananvapauden huutelijasta sekä omillaan toimeentulevien vihaajasta on tullut otus joka on täysin kääntänyt kelkkansa. Ota noista komukkahörhöistä sitten selvää. Tuo sivistyssanojen epätoivoinen etsintä ja niiden käyttö jokaisessa mahdollisessa tilanteessa kertoo vain sen että CzzC haluaisi itse kuulua vihaamaansa eliittiin vaikka onkin olevinaan jotain aivan muuta. Virallisestihan hän ei tietenkään voi sellaista mielipidettä esittää koska silloin nolaisi itsensä entistäkin pahemmin. Tuskin häntä kukaan vihaa, ainakaan yhtä raivokkaasti kuin hän toisinajattelevia mutta luulen että jos paljastuu, monella tulee olemaan hänelle henkilökohtaista asiaa. Sekös renttua pelottaa jo etukäteen.
Kato paranoidi on taas vauhdissa kesän korvalla.
"haluaisi itse kuulua vihaamaansa eliittiin vaikka onkin olevinaan jotain aivan muuta."
Eli siis ON eliittiä?
"Tuskin häntä kukaan vihaa, ainakaan yhtä raivokkaasti kuin hän toisinajattelevia"
En minä toisinajattelevia vihaa vaan sikoja jotka leikkivät kellareissa ppä pimeänä. Ja edelleen jos minua uhkaillaan mielipiteestä niin laki on puolellani.
"mutta luulen että jos paljastuu, monella tulee olemaan hänelle henkilökohtaista asiaa. Sekös renttua pelottaa jo etukäteen."
Ei kuule pelota pätkääkään. Olen monta kertaa sanonut että jos haluat tavata niin pistä sähköpostiosoite niin katsotaan kuka polvistuu. - Teidän kahden
CzzC kirjoitti:
"haluaisi itse kuulua vihaamaansa eliittiin vaikka onkin olevinaan jotain aivan muuta."
Eli siis ON eliittiä?
"Tuskin häntä kukaan vihaa, ainakaan yhtä raivokkaasti kuin hän toisinajattelevia"
En minä toisinajattelevia vihaa vaan sikoja jotka leikkivät kellareissa ppä pimeänä. Ja edelleen jos minua uhkaillaan mielipiteestä niin laki on puolellani.
"mutta luulen että jos paljastuu, monella tulee olemaan hänelle henkilökohtaista asiaa. Sekös renttua pelottaa jo etukäteen."
Ei kuule pelota pätkääkään. Olen monta kertaa sanonut että jos haluat tavata niin pistä sähköpostiosoite niin katsotaan kuka polvistuu.olisi parempi tavata livenä eikä sähköpostin välityksellä. Vai oletko sinäkin arvoisa CzzC näitä nykyajan virtuaalihahmoja. Voisit tietysti myös itse laittaa sähköpostiosoitteesi tänne julkisesti. Ehkäpä sinne alkaisi tulla yhteydenottoja tapaamistarkoituksessa monestakin suunnasta. Tuskin kuitenkaan uskallat sillä taidat pelätä jo vanhaakin miestä.
- "En minä
CzzC kirjoitti:
Eli siis ON eliittiä?
Ei kuule pelota pätkääkään. Olen monta kertaa sanonut että jos haluat tavata niin pistä sähköpostiosoite niin katsotaan kuka polvistuu.toisinajattelevia vihaa vaan sikoja" Mitäs pahaa siat ovat sinulle tehneet? Siistejä ja sympaattisia eläimiä. Jollain lailla jopa älykkäitä sellaisia. Ymmärrätköhän uhoava lapsonen raivosi läpi, mitä oikein kirjoitat. Yritä asettautua tavallisen ihmisen asemaan ja mieti, millaisen sekopäisen hullun kuvan annat ihmisille. Missä ovat älykkyytesi ja huumorintajusi? Teksteistäsi kumpaakaan ei löydä, vain Googlattuja sivistyssanoja ja loputonta jänkkäämistä. Sellainen näyttää typerältä.
- CzzC
"En minä kirjoitti:
toisinajattelevia vihaa vaan sikoja" Mitäs pahaa siat ovat sinulle tehneet? Siistejä ja sympaattisia eläimiä. Jollain lailla jopa älykkäitä sellaisia. Ymmärrätköhän uhoava lapsonen raivosi läpi, mitä oikein kirjoitat. Yritä asettautua tavallisen ihmisen asemaan ja mieti, millaisen sekopäisen hullun kuvan annat ihmisille. Missä ovat älykkyytesi ja huumorintajusi? Teksteistäsi kumpaakaan ei löydä, vain Googlattuja sivistyssanoja ja loputonta jänkkäämistä. Sellainen näyttää typerältä.
sikaeläimet eivät ole tehneetkään mitään, mutta kierot euroherrasiat ovat. En nyt ole ihan ainoa jos vaivautuisit uutisia lukemaan.
Ja kyse on siitä, että sinulla on täydellinen kyvyttömyys mielikuvitukseen, oman mielipiteen muodostamiseen ja alistumattomuuteen.Sekä myös SINÄ olet se huumorintajuton täällä haukkuessasi kaikkia jotka eivät samoin ajattele. Sinä et tajua mitään muuta kuin virallisia totuuksia - aivan kuten jossain pohjois koreassa.
Minun ei edelleenkään tarvitse googletella sanoja joita käytän - ne ovat ihan omassa päässä lukemisen ja asioista selvää ottamisen vuoksi. - Kannattaa sinunkin
CzzC kirjoitti:
sikaeläimet eivät ole tehneetkään mitään, mutta kierot euroherrasiat ovat. En nyt ole ihan ainoa jos vaivautuisit uutisia lukemaan.
Ja kyse on siitä, että sinulla on täydellinen kyvyttömyys mielikuvitukseen, oman mielipiteen muodostamiseen ja alistumattomuuteen.Sekä myös SINÄ olet se huumorintajuton täällä haukkuessasi kaikkia jotka eivät samoin ajattele. Sinä et tajua mitään muuta kuin virallisia totuuksia - aivan kuten jossain pohjois koreassa.
Minun ei edelleenkään tarvitse googletella sanoja joita käytän - ne ovat ihan omassa päässä lukemisen ja asioista selvää ottamisen vuoksi.asettua ehdolle Meppivaaleissa. Sinulla olisi ainakin yhtä paljon annettavaa Eu:lle kuin Esko Seppäsellä aikoinaan. Eli ei mitään. Teidän eronne on siinä että Esko Seppäselle juoksee varsin mukava eläke änkyröinnistään mutta sinulla voi olla vaikeampaa tulla toimeen sitten kun sosiaalitukesi loppuu ja putoat pelkän toimeentulotuen varaan. YYrittäjänä" saat tulla omillasi toimeen ja komukkaystävistäsi ei ole sinulle siinä vaiheessa apua niinkuin ei silloinkaan kun törmäät henkilöön jolla on sinulle henkilökohtaista asiaa. Siinä vaiheessa on aika turhaa huutaa oikeuttaan sananvapauteen, käsität kai. Ilmeisesti kuitenkaan et. On paljon varpaita joiden päälle ei kannata talloa mutta sinä hölmö olet mennyt niin tekemään. Seuraukset kannat itse.
No, alahan taas rääkyä. - CzzC
Kannattaa sinunkin kirjoitti:
asettua ehdolle Meppivaaleissa. Sinulla olisi ainakin yhtä paljon annettavaa Eu:lle kuin Esko Seppäsellä aikoinaan. Eli ei mitään. Teidän eronne on siinä että Esko Seppäselle juoksee varsin mukava eläke änkyröinnistään mutta sinulla voi olla vaikeampaa tulla toimeen sitten kun sosiaalitukesi loppuu ja putoat pelkän toimeentulotuen varaan. YYrittäjänä" saat tulla omillasi toimeen ja komukkaystävistäsi ei ole sinulle siinä vaiheessa apua niinkuin ei silloinkaan kun törmäät henkilöön jolla on sinulle henkilökohtaista asiaa. Siinä vaiheessa on aika turhaa huutaa oikeuttaan sananvapauteen, käsität kai. Ilmeisesti kuitenkaan et. On paljon varpaita joiden päälle ei kannata talloa mutta sinä hölmö olet mennyt niin tekemään. Seuraukset kannat itse.
No, alahan taas rääkyä.Hoh hoh mikä seniili höpöttäjä. EDELLEEN olen yrittäjä, vielä vähän aikaa. En ole YHTÄÄN päivää roikkunut MILLÄÄN luukulla vaikkei se sinulle vajaamieliselle jakeluun mahdukaan. Jos eläisin sosiaalituella ei minulla olisi mitään häpeiltävää sitä kertoa - miksi ihmeessä olisi?
Nosta sinä vain eläkettä ja koeta pitää eturauhasesi kunnossa.
Vieläkään se ei mahdu päähäsi, että en kannata mitään puoluetta. en oikeistoa, en vasureita.
Esko seppäsen osin voi kuitenkin sen todeta, että hän on varsin selvillä suuresa kusetuksesta mihin euroopan johtajistosikalauma syyllistyy - mikä sinäänsä on jännää, että kun rytiseen niin sinunkin haudan partaalla kiikkuvan harmaanaaman elintaso tulee laskemaan kertaheitolla.
Jos satun törmäämään henkilöön jolla on minulle sellaista asiaa jossa tullaan kimppuun, niin painan turpaan kyselemättä. Ja jos siinä käy huonommin, niin muut jatkavat siitä. Se on varmistettu heti sen jälkeen kun sinä mielenvikainen aloit minua uhkailemaan. - Voi voi, enhän minä
CzzC kirjoitti:
Hoh hoh mikä seniili höpöttäjä. EDELLEEN olen yrittäjä, vielä vähän aikaa. En ole YHTÄÄN päivää roikkunut MILLÄÄN luukulla vaikkei se sinulle vajaamieliselle jakeluun mahdukaan. Jos eläisin sosiaalituella ei minulla olisi mitään häpeiltävää sitä kertoa - miksi ihmeessä olisi?
Vieläkään se ei mahdu päähäsi, että en kannata mitään puoluetta. en oikeistoa, en vasureita.
Esko seppäsen osin voi kuitenkin sen todeta, että hän on varsin selvillä suuresa kusetuksesta mihin euroopan johtajistosikalauma syyllistyy - mikä sinäänsä on jännää, että kun rytiseen niin sinunkin haudan partaalla kiikkuvan harmaanaaman elintaso tulee laskemaan kertaheitolla.
Jos satun törmäämään henkilöön jolla on minulle sellaista asiaa jossa tullaan kimppuun, niin painan turpaan kyselemättä. Ja jos siinä käy huonommin, niin muut jatkavat siitä. Se on varmistettu heti sen jälkeen kun sinä mielenvikainen aloit minua uhkailemaan.sinua uhkaa. Satun vain tietämään että aika monella on sinulle asiaa. Aika mielenvikaista läppää on uhota "muista" jotka jatkavat siitä. Siis sinun pahoinpitelemistäsikö. Onko teillä komukkanuorilla eli "nuorilla kotkilla" tapana kulkea aina porukalla. Se vasta kertookin kuinka pelottaa jo se mahdollisuus että joku pysäyttää kartsalla. On muuten neitimäistä puhetta taas kerran sinulta ja syystäkin. Ei pojat tuolla lailla reagoi paitsi ehkä pskahousut ja muutenkin luuserit. Niihin sinäkin kuulut, Pia.
- CzzC
Voi voi, enhän minä kirjoitti:
sinua uhkaa. Satun vain tietämään että aika monella on sinulle asiaa. Aika mielenvikaista läppää on uhota "muista" jotka jatkavat siitä. Siis sinun pahoinpitelemistäsikö. Onko teillä komukkanuorilla eli "nuorilla kotkilla" tapana kulkea aina porukalla. Se vasta kertookin kuinka pelottaa jo se mahdollisuus että joku pysäyttää kartsalla. On muuten neitimäistä puhetta taas kerran sinulta ja syystäkin. Ei pojat tuolla lailla reagoi paitsi ehkä pskahousut ja muutenkin luuserit. Niihin sinäkin kuulut, Pia.
Vähänpä sinä luettua tajuat.
Vielä kerran:
1. Jos kerran olen sanonut että EN kannata mitään poliittista paskalaumaa, niin mitä se mahtaa kertoa "laumoissa" kulkemisesta? Jos et ymmärrä niin sitten et.
Se nyt on tullut selväksi että sinä et ehtoopuolen aivoillasi tajua juurikaan mitään mistään.
2. Olet jälleen kerran fiksautuneisuuspäissäsi sen täysin koko tähän asiaan kuulumattoman henkilön kimpussa. Ja edelleen totean että JOS hän tekee sinusta kunnianloukkaussyytteen, niin sinun henkilöllisyytesi selviää. Minä en siihen asiaan kuulu mitenkään. Itsepähän leikit.
3. Jos jollain on asiaa niin jutellaan. Jos se "asia" on jotain väkivaltaista, niin siihen vastataan täsmälleen samoin kuin "asian" kertoja. Ja siinä on jälleen laki minun puolellani. Jos taas asia on keskustelun omaista jutustelua niin sitten vain keskustellaan, kuten normaalisti tapana on. Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää?
4. Satun tietämään aika monta sellaista joilla ei ole mitään menetettävää ja jotka vihaavat näitä sinun hienostopullasorsiasi. Sitä kannattaa miettiä mitä se tarkoittaa. Jos et sitäkään tajua niin mene vaikka kuppauttamaan paha veri kropastasi pihalle, josko se vaikka auttaisi.
5. Mitä harrastat noin ylipäätään? Eli menisit joskus vaikka niiden harrasteidesi pariin sensijaan että moliset mitättömiä, vai eikö hoitohenkilökunta päästä ulos?
6. Hermoheikkona trollina olet aika hyvä, mutta kehoittaisin keksimään uutta. matskua.
7. Hyvää Saa tanan kuumaa kesän jatkoa. - Kukahan se tässä
CzzC kirjoitti:
Hoh hoh mikä seniili höpöttäjä. EDELLEEN olen yrittäjä, vielä vähän aikaa. En ole YHTÄÄN päivää roikkunut MILLÄÄN luukulla vaikkei se sinulle vajaamieliselle jakeluun mahdukaan. Jos eläisin sosiaalituella ei minulla olisi mitään häpeiltävää sitä kertoa - miksi ihmeessä olisi?
Jos satun törmäämään henkilöön jolla on minulle sellaista asiaa jossa tullaan kimppuun, niin painan turpaan kyselemättä. Ja jos siinä käy huonommin, niin muut jatkavat siitä. Se on varmistettu heti sen jälkeen kun sinä mielenvikainen aloit minua uhkailemaan.taas pihalla oikein on? En tiedä mistä olet saanut käsityksen että olen eturauhasvaivoista kärsivä eläkeukko. No enpä ole mutta aikuinen kuitenkin. Voisin todennäköisesti olla vaikka isäsi, tuli aika monen neidon kanssa aikoinaan peuhattua. Vaikea on toisaalta uskoa että olisin saanut aikaiseksi laistasi paskakasaa vaikka tuli sitä sörkittyä monenlaisiin koloihin ennenvanhaan. Ainakaan raivoasi fiksumpia kohtaan et ole minulta perinyt. Ehkä sinua on vedetty kölin alta liian monta kertaa ja kyykytetty pienestä pitäen. Se on ehkä syypää mielen totaaliseen sekoamiseen. Olet hakoteillä myöskin siinä että elintasoni laskisi vaikka Suomen talous rysähtäisi pahemminkin. Sitä kyllä häpeäisin rankasti jos pitäisi turvautua sosiaalisektorin tuettavaksi, sitä eivät vanhempani ymmärtäisi lainkaan. Sen kyllä uskon ettet sinä häpeä jos joutuisit "sosiaalihommiin". Ethän sinä edes osaa komukkana hävetä edes sitä että olet jo työtön. Yrittäjyydestä sinun on turha puhua sillä sitä ei usko kukaan. Roikuthan tällä palstallakin tunnista toiseen ja siihen ei yhdelläkään oikealla yrittäjällä ole varaa eikä varmaan haluakaan. Viljelet ns. sivistyssanoja jotta vaikuttaisit itseäsi fiksummalta mutta toisaalta haukut systeemin vahvimpia voimia ja vaikuttajia sikalaumaksi. Sekö on fiksun puhetta? No ei kuten ei myöskään uhkaukset turpiin vetämisestä. Siihen sinä ituhippinä ja pössyttelijänä et pysty kuin unelmissasi. On sinulla mahtanut olla armeijassa vaikeaa jos asenne on ollut tuollainen. Luulen että sinua on "koulutettu" varusmies"tovereiden" taholta jo silloin. Yksikin kaltaisesi vänkäri joukossa ja koko porukka juoksi. Ainakin minun armeija-aikanani sellaiset vänkärit pistettiin ruotuun tehokkaasti porukan sisäisesti, yksi linnakundikin sai tuntea joukkovoiman nahoissaan aiheutettuaan harmia koko joukkueelle. Eipä sekään renttu sananvapautta ottanut enää koskaan esille tottelemattomuudesta puhumattakaan. Mutta se kriminaali olikin fiksumpi kuin sinä tyhjän vinkuja.
- CzzC
Kukahan se tässä kirjoitti:
taas pihalla oikein on? En tiedä mistä olet saanut käsityksen että olen eturauhasvaivoista kärsivä eläkeukko. No enpä ole mutta aikuinen kuitenkin. Voisin todennäköisesti olla vaikka isäsi, tuli aika monen neidon kanssa aikoinaan peuhattua. Vaikea on toisaalta uskoa että olisin saanut aikaiseksi laistasi paskakasaa vaikka tuli sitä sörkittyä monenlaisiin koloihin ennenvanhaan. Ainakaan raivoasi fiksumpia kohtaan et ole minulta perinyt. Ehkä sinua on vedetty kölin alta liian monta kertaa ja kyykytetty pienestä pitäen. Se on ehkä syypää mielen totaaliseen sekoamiseen. Olet hakoteillä myöskin siinä että elintasoni laskisi vaikka Suomen talous rysähtäisi pahemminkin. Sitä kyllä häpeäisin rankasti jos pitäisi turvautua sosiaalisektorin tuettavaksi, sitä eivät vanhempani ymmärtäisi lainkaan. Sen kyllä uskon ettet sinä häpeä jos joutuisit "sosiaalihommiin". Ethän sinä edes osaa komukkana hävetä edes sitä että olet jo työtön. Yrittäjyydestä sinun on turha puhua sillä sitä ei usko kukaan. Roikuthan tällä palstallakin tunnista toiseen ja siihen ei yhdelläkään oikealla yrittäjällä ole varaa eikä varmaan haluakaan. Viljelet ns. sivistyssanoja jotta vaikuttaisit itseäsi fiksummalta mutta toisaalta haukut systeemin vahvimpia voimia ja vaikuttajia sikalaumaksi. Sekö on fiksun puhetta? No ei kuten ei myöskään uhkaukset turpiin vetämisestä. Siihen sinä ituhippinä ja pössyttelijänä et pysty kuin unelmissasi. On sinulla mahtanut olla armeijassa vaikeaa jos asenne on ollut tuollainen. Luulen että sinua on "koulutettu" varusmies"tovereiden" taholta jo silloin. Yksikin kaltaisesi vänkäri joukossa ja koko porukka juoksi. Ainakin minun armeija-aikanani sellaiset vänkärit pistettiin ruotuun tehokkaasti porukan sisäisesti, yksi linnakundikin sai tuntea joukkovoiman nahoissaan aiheutettuaan harmia koko joukkueelle. Eipä sekään renttu sananvapautta ottanut enää koskaan esille tottelemattomuudesta puhumattakaan. Mutta se kriminaali olikin fiksumpi kuin sinä tyhjän vinkuja.
Isäni on kuollut, sinä mielisairas vesipää.
Ja edelleen se mitä sinä luulet harhoissasi EI ole se miten asiat ovat.
Armeijan kävin normaalisti läpi kelpoisuusluokassa A1 sitä sotaleikkimistä kuitenkin vihaten.Enkä ole kenenkään sotia sotimassa edes käskystä tulevaisuudessa, sillä en tahdo kuulua lampaisiin.
"haukut systeemin vahvimpia voimia ja vaikuttajia sikalaumaksi"
En vaan niitä jotka eivät pärjää ilman aitokommunistisia salaseuroja ja suhmurointia. En ole todellakaan ainoa sillä linjalla tässä maassa vaikka niin luuletkin.Tätäkään sinä pöllö et tajua, vaihkotessasi samaa virhepäätelmääsi jankuttaen.En kannata mitään kommunismia.
Oletko muuten kuullut että nykytekniikalla pystyy "roikkumaan" palstoilla mistä hyväänsä? Jos et niin ota selvää. Viestin tracking on päällä ja uuden kirjoittaminen ottaa noin minuutin.
Ja jos oikein pelkurijoukolla pitää kimppuun tulosta haaveilla, niin tarvittaessa otetaan sitten tasoitus tekniikalla jos sellaiseen aihetta ilmenee.Tarkoittaa jotain sellaista mistä sinä et tajua tuon taivaallista.
En ole muuten missään vaiheessa solvannut esim. reserviläisiä, vaikka toisaalla niin väitit.Reserviläiset ovat ihan ok porukkaa. Solvaan ainoastaan korruptoituneita okkultisteja ja muita hihhuleita joiden harrasteet ovat vähintäänkin pimeitä. Sinä et tiedä heidän touhuistaan mitään ja fanitat pää jumissa heitä toisin kuin minä.
Se että sinä et osaa edes kappalejakoa laittaa kirjoitukseesi osoittaa juuri sen miten ääliö olet seniili vajakki. - Hörhö mikä hörhö
CzzC kirjoitti:
Isäni on kuollut, sinä mielisairas vesipää.
Ja edelleen se mitä sinä luulet harhoissasi EI ole se miten asiat ovat.
Armeijan kävin normaalisti läpi kelpoisuusluokassa A1 sitä sotaleikkimistä kuitenkin vihaten.Enkä ole kenenkään sotia sotimassa edes käskystä tulevaisuudessa, sillä en tahdo kuulua lampaisiin.
"haukut systeemin vahvimpia voimia ja vaikuttajia sikalaumaksi"
En vaan niitä jotka eivät pärjää ilman aitokommunistisia salaseuroja ja suhmurointia. En ole todellakaan ainoa sillä linjalla tässä maassa vaikka niin luuletkin.Tätäkään sinä pöllö et tajua, vaihkotessasi samaa virhepäätelmääsi jankuttaen.En kannata mitään kommunismia.
Oletko muuten kuullut että nykytekniikalla pystyy "roikkumaan" palstoilla mistä hyväänsä? Jos et niin ota selvää. Viestin tracking on päällä ja uuden kirjoittaminen ottaa noin minuutin.
Ja jos oikein pelkurijoukolla pitää kimppuun tulosta haaveilla, niin tarvittaessa otetaan sitten tasoitus tekniikalla jos sellaiseen aihetta ilmenee.Tarkoittaa jotain sellaista mistä sinä et tajua tuon taivaallista.
En ole muuten missään vaiheessa solvannut esim. reserviläisiä, vaikka toisaalla niin väitit.Reserviläiset ovat ihan ok porukkaa. Solvaan ainoastaan korruptoituneita okkultisteja ja muita hihhuleita joiden harrasteet ovat vähintäänkin pimeitä. Sinä et tiedä heidän touhuistaan mitään ja fanitat pää jumissa heitä toisin kuin minä.
Se että sinä et osaa edes kappalejakoa laittaa kirjoitukseesi osoittaa juuri sen miten ääliö olet seniili vajakki.Nyt alkoi vinkuminen kappalejaosta höystettynä kohteliaisuuksilla.
En haaveile pelkurijoukolla kimppuun tulosta, sinähän sanoit puolustautuvasi joukolla mikäli kimppuusi sattuisi joku käymään. Nyt otat sitten esiin "tekniikan" jolla voit puolustautua.
Vaikutat olevan kauhuissasi jo siitä mahdollisuudesta että jollakulla olisi sinulle asiaa.
Tiedän koulutukseni ja ammattini kautta muuten tekniikasta taatusti enemmän kuin sinä, kun kerran otit asian puheeksi.
Olen myös kuullut mahdollisuuksista joita nykytekniikka tarjoaa, kirjoitanhan tätäkin viestiä nykytekniikan ihmeellä.
Muuten, ainoa aitokommunistinen "salaseura" on juuri oma vasemmistoliittosi edeltäjineen jotka vallankumousta odottaessaan ja rauhattomuutta aikaansaadakseen yrittivät ja yrittävät yhä vahingoittaa kaikkea sitä hyvää, mitä on vuosikymmenet rakennettu.
Vielä lopuksi, kelpaako kappalejako tällä kertaa? Sinulla oli muuten joitakin kirjoitusvirheitä tekstissäsi joten ei ole asiallista puuttua kappalejakoon. En ole täydellinen kommentteja kiireessä kirjoittaessani muttet ole myöskään sinä. - CzzC
Hörhö mikä hörhö kirjoitti:
Nyt alkoi vinkuminen kappalejaosta höystettynä kohteliaisuuksilla.
En haaveile pelkurijoukolla kimppuun tulosta, sinähän sanoit puolustautuvasi joukolla mikäli kimppuusi sattuisi joku käymään. Nyt otat sitten esiin "tekniikan" jolla voit puolustautua.
Vaikutat olevan kauhuissasi jo siitä mahdollisuudesta että jollakulla olisi sinulle asiaa.
Tiedän koulutukseni ja ammattini kautta muuten tekniikasta taatusti enemmän kuin sinä, kun kerran otit asian puheeksi.
Olen myös kuullut mahdollisuuksista joita nykytekniikka tarjoaa, kirjoitanhan tätäkin viestiä nykytekniikan ihmeellä.
Muuten, ainoa aitokommunistinen "salaseura" on juuri oma vasemmistoliittosi edeltäjineen jotka vallankumousta odottaessaan ja rauhattomuutta aikaansaadakseen yrittivät ja yrittävät yhä vahingoittaa kaikkea sitä hyvää, mitä on vuosikymmenet rakennettu.
Vielä lopuksi, kelpaako kappalejako tällä kertaa? Sinulla oli muuten joitakin kirjoitusvirheitä tekstissäsi joten ei ole asiallista puuttua kappalejakoon. En ole täydellinen kommentteja kiireessä kirjoittaessani muttet ole myöskään sinä."Muuten, ainoa aitokommunistinen "salaseura" on juuri oma vasemmistoliittosi edeltäjineen jotka vallankumousta odottaessaan ja rauhattomuutta aikaansaadakseen yrittivät ja yrittävät yhä vahingoittaa kaikkea sitä hyvää, mitä on vuosikymmenet rakennettu."
Ei. Miljoonannen kerran: EN kannata kommunismia sillä tiedän mm. mitä siitä seurasi vaikkapa Pol Potin sekopään aikaan - eli se että kaikki koulutetut, silmälasipäiset, taiteilijat ja erilaiset tapettiin. En kannata yrittämisenkään vaikeuttamista - MUTTEN sitäkään että salaseurapaskapäät jakelevat pimennossa kaiken toisilleen ohi kilpailusääntöjen; se on aitokommunismia.
" Vielä lopuksi, kelpaako kappalejako tällä kertaa? Sinulla oli muuten joitakin kirjoitusvirheitä tekstissäsi joten ei ole asiallista puuttua kappalejakoon."
Oikein hyvä on nyt se kappalejako.
"En ole täydellinen kommentteja kiireessä kirjoittaessani muttet ole myöskään sinä. "
Jes! kerrankin olemme TÄYSIN samaa mieltä. En minä ole itseäni täydelliseksi luullutkaan. Sehän olisi täysin hullua menoa.
Hyvää kesän jatkot vihaisena oleillen.
- remakka
Nyt on oikea aika ruveta tekemään norpille keinoluotoja jossa ne voisivat rapsutella kuutti karvansa pois.Ehdotankin ,että keinoluodot sijoitettaisiin(valetaan betonista) syväväylälle ,niin loppuisi laivaliikenne kokonaan ,eipä tarvittas syväsatamaakaan.
- vuokala
Keinoluodot olisivat epäilemättä tulospalkkion arvoinen ehdotus Finnpilot oy:n mielestä. Pääsisivät eroon päänsärystä nimeltä Saimaa.
- Masisvaari
Huolissaan ollaan suomalaisten tervydestä, mutta ei siitä silloin välitetä kun suojellaan NORPPAA! Tiedän monta miestä, jotka ovat ikänsä kalastaneet ja luonnosta norppineen nauttineet, mutta nyt ovat silmissä vanhenneet ja masentuneet, kun rakas harrastus on heiltä norpan takia viety! Kalan terveellisyys ruokana on heiltä perheineen viety ja tilalla on usein makkara. On luonnon laki, että tietyt eläinlajit maapallolta häviävät, norppa ei vapaa-ajan kalastajien vuoksi häviä mihinkään! Norppa on söpö eläin, mutta mitä sitten vaikka häviäisikin......?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509