Takuulla saapuvat mikäli olemme sokeita ja ylisuvaitsevaisia , mutta pelkästään rikoksesta kotimaahan periaate vähentäisi mellakka pelon koska kukaan ei halua pois suomesta elämästä sosiaaliturvallamme.
http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2013/05/1759455/mellakat-voivat-saapua-suomeenkin
www.mtv3.fi
Mellakat saapuu Suomeenkin!
38
204
Vastaukset
- Maan tavalla elo
"Suomessa on tällä hetkellä maahanmuuttajia ja maahanmuuttajataustaisia henkilöitä huomattavasti vähemmän kuin Ruotsissa. Husseinin mielestä nyt olisi kuitenkin tärkeää lähteä parantamaan sosiaali- ja asuntopolitiikkaa, jotta ongelmilta vältyttäisiin tulevaisuudessa."
Ei vaan nyt olisi kiireesti lähetettävä mamut kotiinsa!!!!
SIIS KAIKKI SINNE MISTÄ OVAT TULLEETKIN!
Tapelkoot ja riehukoot kotimaassaan! Täällä niillä EI ole siihen mitään oikeutta!!!!- Runosmäkeläinen
Itse olen vakuuttunut että Suomessa suurimmat rähinöitsijät ja väkivaltaa hihkuvat ovat alkuperäisin Suomesta, eikä liioin muualta. Tilastot kertovat sen kammottavan totuuden, että samanlaiset väkivaltaiset teot harvemmin ilmoitetaan poliisille, jos tekijöinä on suomalaistaustaiset henkilöt tai saatetaan jopa valehdella poliisille että tekijä oli ulkomaalainen, vaikka tosiasiassa tekijä olisi ollutkin suomalainen!!
Suomalaiset ovat hyvin omahyväisiä ja Suomessa poliisikin uskoo aina suomalaisten puheet vaikka asiaan tulisi poliisin kiinnittää puoluettoman kannan, eikä suosia vain suomalaisia!! - epra1
Runosmäkeläinen kirjoitti:
Itse olen vakuuttunut että Suomessa suurimmat rähinöitsijät ja väkivaltaa hihkuvat ovat alkuperäisin Suomesta, eikä liioin muualta. Tilastot kertovat sen kammottavan totuuden, että samanlaiset väkivaltaiset teot harvemmin ilmoitetaan poliisille, jos tekijöinä on suomalaistaustaiset henkilöt tai saatetaan jopa valehdella poliisille että tekijä oli ulkomaalainen, vaikka tosiasiassa tekijä olisi ollutkin suomalainen!!
Suomalaiset ovat hyvin omahyväisiä ja Suomessa poliisikin uskoo aina suomalaisten puheet vaikka asiaan tulisi poliisin kiinnittää puoluettoman kannan, eikä suosia vain suomalaisia!!Ota lääkkeet ja äkkiä!
- naama gines
persujenpaskaa.
- Mustifa
"naama gines"
Toivon mukaan sinä lähet heidän mukanaan peppupuuksi ja saat kunnolla mustaa parrua hanuuriisi! - Antinationalisti
Mustifa kirjoitti:
"naama gines"
Toivon mukaan sinä lähet heidän mukanaan peppupuuksi ja saat kunnolla mustaa parrua hanuuriisi!"Toivon mukaan sinä lähet heidän mukanaan peppupuuksi ja saat kunnolla mustaa parrua hanuuriisi! "
Mene sä vaan nuolemaan sitä Timo Soinin persettä sillä ruskealla kielelläs!!!
Hänen kotimaansa on Suomi ja kansalaisuus on suomalainen. Mene sinä hakamerkkeihin sonnustautunut suomalainen vaan sinne Hitlerin keskitysleirille. Toivottavasti siellä Saksas saat kaasukammiohoitoo, kun siitä pidät!? terv. Suomalainen
On häpeäksi Suomelle, että kaltaisiasi natsiääliöitä elää vapaana Suomessa.
perussuomalaiset pois eduskunnasta!! Ei natsipuolueita sinne!! - seedau
Antinationalisti kirjoitti:
"Toivon mukaan sinä lähet heidän mukanaan peppupuuksi ja saat kunnolla mustaa parrua hanuuriisi! "
Mene sä vaan nuolemaan sitä Timo Soinin persettä sillä ruskealla kielelläs!!!
Hänen kotimaansa on Suomi ja kansalaisuus on suomalainen. Mene sinä hakamerkkeihin sonnustautunut suomalainen vaan sinne Hitlerin keskitysleirille. Toivottavasti siellä Saksas saat kaasukammiohoitoo, kun siitä pidät!? terv. Suomalainen
On häpeäksi Suomelle, että kaltaisiasi natsiääliöitä elää vapaana Suomessa.
perussuomalaiset pois eduskunnasta!! Ei natsipuolueita sinne!!Hoitoon ja vahvat lääkkeet!
- Musut kotiinsa!
Yllättäen tummaihoinen ja tummiin vaatteisiin pukeutunut mies lähestyi yhtä silminnäkijää, joka kuvasi tapahtumia videolle.
Miehen kädet olivat verestä punaiset. Hän piteli samassa kädessään kahta erilaista veistä.
- Olen pahoillani, että naiset joutuvat todistamaan tätä tänään, hän sanoi viittelöiden surmapaikalle.
- Mutta meidän maassamme naisten täytyy nähdä samaa, hän lisäsi.
Ennen poistumistaan mies vielä sanoi silminnäkijälle, että "te ette ole koskaan turvassa" ja "hallitus ei teistä välitä". - Syylliset hemmettiin
Mietin tässä näitä Ruotissa tapahtuneita nuorison tekemiä tuhotöitä. Nyt saa Ruotsi maksaa siitä kun siirtolaisten sopeuttaminen ei ollut suunniteltua, vaan ahneus iski. Lisää siirtolaisia tekemään duunia joka ei Ruotsalaisille kelvannut. Lapset olivat silloin sivuseikka, niin kulttuurin kuin kielimuurin omaksuminen, on se yhdin juttu. Nyt maksetaan tästä ja kovalla hinnalla siirtolaisen jälkipolven kustannuksella...kokonaisvaltainen yhteiskunta ongelma ja vastuu.
- allah ulos Suomesta
On varma asia, että sinne, minne tulee islamin uskonto, tulee terrorismi, ennemmin tai myöhemmin.
Muslimien uskonto on syypää lähes kaikkiin terroritekoihin maailmassa. Se on syyllinen miljoonien ihmisten kärsimykseen. - mamutkotiinsajo!
Olen muualta kotoisin mutta kuulin että Turun varissuolla palaa jo autotkin, miten on?
- Neito27
Heh,
olen itse asunut Varissuolla reilut kaksi vuotta, eikä täällä pala kuin keski-ikäisten SUOMALAISTEN naapurinsetien ja -tätien viinanpolttoastiat!
Kuulemma asun sillä Varissuon "paremmalla" puolella (jos sellaista on), mutta levottomuutta ja turvattomuutta olen naisihmisenä täälläkin saanut kokea, en maahanmuuttajien vaan suomalaisten juoppojen taholta. Kerran jopa maahanmuuttajanuorukaisten porukka rohkeasti pelasti minut minua ja koiraani häiriköineen juoppoporukan kynsistä.
Pitäisi siis muistaa, että oli kansalaisuus/etninen tausta mikä hyvänsä, kaikista ryhmistä löytyy aina myös niitä mätiä omenoita, jotka pilaavat muidenkin maineen, etenkin jos kyseessä on vähemmistöryhmä. - pahat suomijuopot
Neito27 kirjoitti:
Heh,
olen itse asunut Varissuolla reilut kaksi vuotta, eikä täällä pala kuin keski-ikäisten SUOMALAISTEN naapurinsetien ja -tätien viinanpolttoastiat!
Kuulemma asun sillä Varissuon "paremmalla" puolella (jos sellaista on), mutta levottomuutta ja turvattomuutta olen naisihmisenä täälläkin saanut kokea, en maahanmuuttajien vaan suomalaisten juoppojen taholta. Kerran jopa maahanmuuttajanuorukaisten porukka rohkeasti pelasti minut minua ja koiraani häiriköineen juoppoporukan kynsistä.
Pitäisi siis muistaa, että oli kansalaisuus/etninen tausta mikä hyvänsä, kaikista ryhmistä löytyy aina myös niitä mätiä omenoita, jotka pilaavat muidenkin maineen, etenkin jos kyseessä on vähemmistöryhmä.todella uskottava tarina
- Neito27
pahat suomijuopot kirjoitti:
todella uskottava tarina
Surullista, jos sinä et näe suomalaisissa juopoissa pahuutta. :( Sitä kun löytyy siitäkin ryhmästä. Kaiketi et vielä ole joutunut suomalaisen juopon pahoinpitelemäksi tai raiskaamaksi. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
- satutäti27
Neito27 kirjoitti:
Surullista, jos sinä et näe suomalaisissa juopoissa pahuutta. :( Sitä kun löytyy siitäkin ryhmästä. Kaiketi et vielä ole joutunut suomalaisen juopon pahoinpitelemäksi tai raiskaamaksi. Kaikki eivät ole yhtä onnekkaita.
höpö, höpö.
- Kaatopaikalla koti?
Täällä Varissuolla pitää olla itse ja seurata vähän aikaa tapahtumia, että käsittää, mitä täällä tapahtuu. Tämä on upea asuntoalue, hyvin kaunis ja luonnonläheinen. Asunnot ovat tilavia ja kauniita, pihat viihtyisiä. Ihan ainutlaatuista.
Haluaisin ostaa täältä oman asunnon ja asua täällä, mutta se, miksi en osta, on todessakin suomalaiset alkoholistit. Ne ovat täällä häiriötekijä. Täällä on suomalaistaustaisten työttömyysaste korkea. Kaunis ja hino ostoskeskus on hukutettu roskamereen, kuten ympäröivät metsikötkin.
En ymmärrä, kuinka tällaista voi tapahtua. Pilattu hieno asuntoalue ihan hirveällä tavalla. Sitä en ymmärrä, kuka tuon kaikkein pahimman ongelman on aiheuttanut, eli ketkä heittelevät kaikki roskansa, jotka kuuluisivat roskiksiin ja kaatopaikalle, ihan vain liikekeskuksen ympäristöön. Ihan mistään piittaamatta.
Jos joku tietää, olisi kiva kun vastaisi. Nasevatkin ilkeilyt "mamuista" on suljettu pois, koska todellinen tieto olisi tärkeää. Roskat ovat ongelma. Kuka haluaisi asua kaatopaikalla. Tämä on hirveää.
No. Oikeasti olen muuttanut jo pois sieltä. - mamu on vaarallinen
satutäti27 kirjoitti:
höpö, höpö.
Suomalainen vanha puliveivari ei edes pysty raiskaamaan, kyllä ne ovat nämä mamupojat, jotka suomessa naisia raiskaavat. juuri viime kesänähän turussa liikkui tämä mamu sarja-ahdistelija joka kymmeniä naisia kouri ja yritti raiskata! Onneksi saatiin tuomiolle, tosin senkin saisi istua kotimaassaan!
- Tekniikka palo?
Kaatopaikalla koti? kirjoitti:
Täällä Varissuolla pitää olla itse ja seurata vähän aikaa tapahtumia, että käsittää, mitä täällä tapahtuu. Tämä on upea asuntoalue, hyvin kaunis ja luonnonläheinen. Asunnot ovat tilavia ja kauniita, pihat viihtyisiä. Ihan ainutlaatuista.
Haluaisin ostaa täältä oman asunnon ja asua täällä, mutta se, miksi en osta, on todessakin suomalaiset alkoholistit. Ne ovat täällä häiriötekijä. Täällä on suomalaistaustaisten työttömyysaste korkea. Kaunis ja hino ostoskeskus on hukutettu roskamereen, kuten ympäröivät metsikötkin.
En ymmärrä, kuinka tällaista voi tapahtua. Pilattu hieno asuntoalue ihan hirveällä tavalla. Sitä en ymmärrä, kuka tuon kaikkein pahimman ongelman on aiheuttanut, eli ketkä heittelevät kaikki roskansa, jotka kuuluisivat roskiksiin ja kaatopaikalle, ihan vain liikekeskuksen ympäristöön. Ihan mistään piittaamatta.
Jos joku tietää, olisi kiva kun vastaisi. Nasevatkin ilkeilyt "mamuista" on suljettu pois, koska todellinen tieto olisi tärkeää. Roskat ovat ongelma. Kuka haluaisi asua kaatopaikalla. Tämä on hirveää.
No. Oikeasti olen muuttanut jo pois sieltä.kaunis?luonto on tosiaan lähel olet ilmeisemmi asunu omistus puolel,aikoinaan tuol oli talo mihi laitettiin kaikki tapost istuneet ja joka viikko sii talos melke tapettiin joku!tuo roskastaminen on joka paikan onkelma,kun keskitetään ihmiset lähiöihi itse ei tulis edes mieleen ostaa asuntoa tuolta tai pansiost!jos ostaa nii enemmi omakotitalon.
- Kaatopaikalla koti
Tekniikka palo? kirjoitti:
kaunis?luonto on tosiaan lähel olet ilmeisemmi asunu omistus puolel,aikoinaan tuol oli talo mihi laitettiin kaikki tapost istuneet ja joka viikko sii talos melke tapettiin joku!tuo roskastaminen on joka paikan onkelma,kun keskitetään ihmiset lähiöihi itse ei tulis edes mieleen ostaa asuntoa tuolta tai pansiost!jos ostaa nii enemmi omakotitalon.
" roskastaminen on joka paikan onkelma,kun keskitetään ihmiset lähiöihi"
Eli mitä tarkoitat? Johtuuko roskastaminen mielestäsi siitä, että ihmiset asuvat lähiöissä? Olen itse asunut lähiössä siis tosi pitkään, mutta muistaakseni en roskan roskaa mihinkään muualle kuin niille kuuluviin jäteastioihin laittanut. Se, että minä asuin lähiössä, ei siis saanut minua roskastamaan.
Luulen, että sen roskastamisen tekevät nuoret ja ehkä lapset! Voisiko olla. Siis ihan peruskauraa, kasvatuskysymys. Ei opeteta pitämään ympäristöä siistinä. Kuinka ne vanhemmat itse kestävät sen jäljen?
En tosiaan tiedä, kuka ja ketkä sitä tekevät, mutta kirjoittakaa ihmeessä, jos tiedätte paremmin.
Ja tuosta "omistuspuolesta", eikös siellä ole ihan sekaisin niitä omistustaloja ja vuokrataloja? Tiedän sen kaamean surullisen vuokratalon. Vähänväliä tosiaan joku tapettiin. Se tuntui pahalta silloin, kun asuin siellä. Vaikka olivatkin laitapuolen väkeä, mutta se ihmisarvon halpuus, joka siitä henki. Ei sovi suomalaiseen nykyaikaan. Poikkeaa rajusti. Ainakaan minä en haluaisi asioiden kehittyvän tuohon suuntaan.
- Aikamo0inen ajatus
Onko mukavampi joutua mamujen raiskaamaksi?
- Sotilas Suomesta
Minä en ole PerusSuomalainen,en natsi mutta isäni taisteli tämän maan puolesta rintamalla 6 vuotta parhaasta nuoruudestaan. Hänen kaltaistensa ansiosta saamme elää itsenäisessä Suomessa tai saimme kunnes nämä nulikat tuli Suomen hallitukseen avaamaan kaikki rajat mamuille,oli he sitten minkälaisia oman maansa rintamakarkureita tahansa!Nyt alkaa olla enää myöhäistä tehdä mitään ja odottaa koska ne alkaa täällä todella riehumaan. JA,kun ne mellakat alkaa niin mukaan lähden,enkä lupaa ystävällistä kohtelua riehujille vaan voivatpa jotkut päästä sinne "paratiisiinsakin"...
- Sotilas myös
Kannatan.
- mamutkotiinsajo
niin en saanut vielä kunnon vastausta siihen että paloiko ne saatanan autot turun varissuolla vai ei??? En hakenut vuodatusta joltain kukkahattutädiltä miten suomen köyhä on ärsyttävämpi kuin kaikkisaava mamu!!!! niin että paloiko siellä varissuolla autoja vai ei???
- ..........
Kyllä
- Tekniikka palo?
.......... kirjoitti:
Kyllä
näihä ilmoitettiin ken uskoo?
- ei suomeen näitä
Tekniikka palo? kirjoitti:
näihä ilmoitettiin ken uskoo?
Samaten mamujengi ryösteli vanhuksia varissuolla. Jäivät nulikat kiinni, tuomionsa saisivat istua kotimaassaan. Taitaisi varkaalta lähteä käsi....
- mamutkotiinsajo
.......... kirjoitti:
Kyllä
Kiitos vastauksesta, pistän viestejä eteenpäin koska suomen media ei juurikaan juttuja kirjoittele ellei kyseessä ole perus suomalainen matti tai maija...Ruotsin mellakoistakin vain suomen mediassa hehkutettiin että pidätettynä on suomalainen ja unohdettiin kertoa että nimi on joku saatanan ali tai muhammed...ihan perus suomalaisen nimiähän nuo..
- Pois islamismi
Mihin muslimiuskonto tuilee, sinne tulee väkivalta, terrorismi ja mellakat, ennemmin tai myöhemmin. Näin on käynyt kaikkialla maailmassa. Tuo on siis rehellinen toteamus.
- Ei terrorismia meill
Ei sitä enää voi estää.
Muslimiuskonto on jo päästetty irti suomalla sille olemassaolon oikeus.- epra1
Täälläkin Salossa on mamuja notkumassa joka paikassa ja kalliiksi tulee heidän elättämisensä veronmaksajille!
- Turkuun töihin
Salossa olisi työttömiä riittävästi jo omasta takaa.
- Lopettakaa islam
"Mihin muslimiuskonto tuilee, sinne tulee väkivalta, terrorismi ja mellakat, ennemmin tai myöhemmin. Näin on käynyt kaikkialla maailmassa. Tuo on siis rehellinen toteamus. "
Niin se nyt vaan on. - Mell Akka
Koskas tällainen mellakka tulee Turkuun. Osallistun ilman muuta, oli aihe mikä tahansa. Liikkeistä ikkunat sisään ja tavarat pihalle, tarttenkin uuden kameran.
- MIES ja NAINEN
Niasten hakkaajat pitää laittaa nyt seinää vasten ja
- Jännittääkö
FAKTA: Tiedot mediassa Varissuon vieraskielisestä väestöstä oleva 36.6 prosentin
tieto on peräisin vuodelta 2010. Nyt eletään vuotta 2013.
Mitäköhän luulette sen olevan tällä hetkellä kolmen vuoden jälkeen? Tai mistä kaivaa tuoreempia numeroita, kai se julkista tietoa on kaupungin asukkaille?
Jos, niin miksei julkistettu?
Itsekkin olen sitä mieltä, että monikulttuurisuus on rikkaus, mutta liika on aina liikaa.
yst. tv. nimim. Lisää tänne vaan, kyllä mahtuu.. - Naiseni puolustaja
Yleensä nuo raiskaajat ovat naistenhakkaajia.
Normaali sivistynyt mies ei lyö naista.- 3333
Kukaan normaali ei lyö ketään. Tasapainoinen toisia ja itseään kunnioittava ei käyttäydy aggressiivisesti.
- Totta niin. Niin tot
Totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882118Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801326
- 241784
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </339509