tyttölasten vessapaperin käyttö

itse sentään pyyhkiv

semmosten max 5v...

meilä tuppaa menemään 2-3 ruutua joka hiivatin pisukerta per tyttö 1 3 5v. yritetty opetttaa yhtä ruutua ja taittaa se kaksin kerroin. mutta ei paperia kuluuu. no joku nyt aukoo tietysti päätään että eikö ole varaa..mutta onko muita keinoja tähän kuin toistuva muistutus?

7

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei helv.

No en minäkään pissalla käydessäni käytä vain yhtä ruutua, johan siitä tulee sormet läpi! Itse käytän myös 2 ruutua vessapaperia, joten turhasta nipotat. :D

• Tyhjät hylsyt

Minulla on tapana vetää rullasta semmoinen lähes metrinen pätkä ja taitella se monin kerroin. En voi käsittää, miksi pitäisi olla sormet pissassa. Kerro ihmeessä!

Olen kyllä jokseenkin varma, että olet provo.

• tiukumiina
        Tyhjät hylsyt kirjoitti:

Minulla on tapana vetää rullasta semmoinen lähes metrinen pätkä ja taitella se monin kerroin. En voi käsittää, miksi pitäisi olla sormet pissassa. Kerro ihmeessä!

Olen kyllä jokseenkin varma, että olet provo.

Noin minäkin vedän kunnon pätkän ! Enpä olis uskonu, et tämmösestäki asiasta voi tulla ihmisille ongelmia. En kyllä ole koskaan edes seurannut kenenkään paperinkäyttöä. :)))

• ihme juttu

Päiväkodissa ovat kans ilmeisesti opettaneet tytölle, että yksi pala paperia riittää. Itse annan hänelle aina 3-4 palaa, ja aina hermostuu siitä... Mutta eihän vähempi mitenkään voi riittää pyyhkimiseen??

• oletkos itse kokeill

Pyyhitkö itse myös yhdellä ruudulla, jonka olet taittanut kaksinkerroin? Mikäli itse pystyt pyyhkimään yhtä pienellä paperilla ILMAN että sormesi ovat kusessa, niin voit vaatia sitä myös tyttäreltäsi. Muutoin voit vaatia tyttäresi pärjäämään sillä paperimäärällä, mitä itsekin käytät!

• Neljän naisen koti

Meillä tempastaan sellainen puolen metrin tai metrin pätkä, vaikka toki kädetkin aina pestään pissareissun jälkeen. Ei ole ainakaan vielä mennyt pytty paperista tukkoon, mutta jos talossa on vanhat putket, niin voi toki käydä.

Vessapaperirulla kestää korkeintaan 2 päivää per tyttöjen vessa. Toisessa vessassa kuluu vähemmän paperia, koska se on miesväen käytössä, jotka pyyhkivät vähän suurpiirteisemmin (päätellen jarrujäljistä kalsareissa).

• pillu18

olette pervoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe